Ontdek je plaatsgenoot!
zondag 5 juli 2009 om 19:00

zondag 5 juli 2009 om 22:52
quote:Lunax schreef op 05 juli 2009 @ 22:45:
[...]
Ex woont ook in komma S
Die kom je dan ws wel vaak tegen... (of je woont ermee samen dat kan ook nog)
Hahaha dat zal toch zeker niet? Ik ben al 22 jaar getrouwd. Maar misschien ken ik hem wel, tis hier zo klein en kneuterig
Vertel, vertel....wie is het???
[...]
Ex woont ook in komma S
Die kom je dan ws wel vaak tegen... (of je woont ermee samen dat kan ook nog)
Hahaha dat zal toch zeker niet? Ik ben al 22 jaar getrouwd. Maar misschien ken ik hem wel, tis hier zo klein en kneuterig
zondag 5 juli 2009 om 22:55
quote:Chatterly schreef op 05 juli 2009 @ 22:52:
[...]
Ow.... nee..... dan is die mogelijkheid idd uitgesloten
En denk dat ik dat maar niet doe, dat vertellen.... juist omdat het zo pietepeuterig klein is daar
[...]
Ow.... nee..... dan is die mogelijkheid idd uitgesloten
En denk dat ik dat maar niet doe, dat vertellen.... juist omdat het zo pietepeuterig klein is daar
zondag 5 juli 2009 om 22:56
quote:HoiPippiLangkous schreef op 05 juli 2009 @ 20:32:
[...]
Leuk, nog één! Sport iemand van jullie bij de sportschool die begint met een J?Sportte ik tot voor een half jaar geleden. Nu verhuist naar een dorp aan het einde van de N207, maar de sportschool waar ik nu zit is een stuk minder leuk. Kwam ook omdat ik bij J. fanatiek spinde en daar best wat mensen had leren kennen.
[...]
Leuk, nog één! Sport iemand van jullie bij de sportschool die begint met een J?Sportte ik tot voor een half jaar geleden. Nu verhuist naar een dorp aan het einde van de N207, maar de sportschool waar ik nu zit is een stuk minder leuk. Kwam ook omdat ik bij J. fanatiek spinde en daar best wat mensen had leren kennen.

zondag 5 juli 2009 om 22:59

zondag 5 juli 2009 om 23:03
zondag 5 juli 2009 om 23:03

zondag 5 juli 2009 om 23:05
quote:Lunax schreef op 05 juli 2009 @ 22:59:
[...]
Dan zou je al 13 jaar voordat je getrouwd was een zoon gehad moeten hebben. Niet erg aannemelijk denk ik
Nee, dat kan niet kloppen. Ik ben idd een nette vrouw Zat trouwens verkeerd. Ben 24 jaar getrouwd en zoon is pas 23 geworden. Ach ja, de tijd gaat snel......
Toch ben ik nieuwsgierig ondanks dat ik import ben hier
[...]
Dan zou je al 13 jaar voordat je getrouwd was een zoon gehad moeten hebben. Niet erg aannemelijk denk ik
Nee, dat kan niet kloppen. Ik ben idd een nette vrouw Zat trouwens verkeerd. Ben 24 jaar getrouwd en zoon is pas 23 geworden. Ach ja, de tijd gaat snel......
Toch ben ik nieuwsgierig ondanks dat ik import ben hier