Lijf & Lijn alle pijlers

WW'ers april 2009

02-05-2009 15:46 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we dan:

Iedereen die, zonder het even te melden, twee weken niet post haal ik uit de tabel. Dit om alles een beetje overzichtelijk te houden.

naamgewicht nubmi nustreef bmistreeftotaal afdeze weekNeele7527683,0+0,5Sunflower2467,2616,1-0,1Pauline6576,927,625706,4-0,2Kookie88,825712,9+0,8Propje84,829,224,4687,5-0,0Paulusje716713,1-0,3ellablue64,02321614-0,5bentetje94,5759.2+0,6Gemini78755,10,0BMss87,8686,7-1,7Shisensa75,1222,4+0,3
Ik woon in het oosten van het land en de dreigende wolken kwamen steeds dichterbij. Het kwam met bakken uit de lucht, singels en tunnel binnen mum van tijd blank. Voor de bui was het 32 graden en tijdens de bui zakte het al naar 25 graden.Een stukje van een zalencomplex naar de auto gerend en we waren doorweekt!

Mijn man gebeld en die schat had de handdoeken al klaar liggen.

Heb nu alles tegen elkaar open staan en het is nu aangenaam.

Ik deel het gevoel wel met je, hoor. Vind het ook lastig om weer goed bezig te gaan. Ga er absoluut voor maar het is en blijft lastig

Ik heb ook al twee dagen barstende hoofdpijn en snak naar chocolade, wat er uiteraard niet is.
[quote]Haags meisje schreef op 02 juli 2009 @ 07:25:

Nog gefeliciteerd met je dochter, Kookie! Waarin heeft ze eindexamen gedaan?

Bedankt nog! ze heeft het vmbo-t diploma nu op zak.

enne, die gehaktbal is in de vuilnis beland!

Weet je, van 1 keer niet goed eten deze week kwam 2 keer en ga zo maar door. Daarnaast ben ik in de overgang en kost het me nog meer moeite om af te vallen. Ook heb ik het gevoel dat als ik een keer de mist in ga daar enorm voor moet boeten omdat het er dan zo weer aan zit.
Potverdikkie dames! Wat lees ik allemaal

Niet opgeven hoor!
.
Hier weer terug op de 83 kilo:-( Gaat lekker zo... Pff, ik ga er eens goed over nadenken hoe nu verder, want blijkbaar werkt dit niet zo.

Gek is dat, eerder ben ik dus al 19 kilo afgevallen en nu lukt het gewoon niet. Ik krijg die knop niet om. Misschien heeft het er toch mee te maken dat ik ergens wel tevreden ben. Maar aan de andere kant: 5 kilo eraf zou toch weer een maat schelen en dat is toch ook niet verkeerd.

Dames, zet em op! Lekker veel fruit eten en veel water drinken dan komt het allemaal wel weer goed!
@propje, zeker niet! Ga echt niet opgeven.

Afgelopen week was zo enorm druk met van alles en nog wat en dan merk je dat je snel terugvalt in "oude" gewoontes.

Had bijvoorbeeld dinsdag een appel meegenomen naar het werk en vis dat ding nu uit mijn tas. Neem ook geen rust om te eten.

Dus, aankomende week ga ik maar eerst even rust en regelmaat in voeren voor wat het eten betreft.

En ik wil, zal en moet ook gewoon afvallen!

@HM, je bent ergens wel tevreden, schrijf je. En 19 kilo in het verleden is ook geen kattepis! Waarom wil je nu WW-en? Hen je dat duidelijk voor jezelf?
Ik vind het nu wel erg moeilijk.

Zoals al eerder gemeld hebben we vanavond een (straat)BBQ; dit is de eerste keer dat die georganiseerd wordt. Ik ken wel wat mensen van naam en een paar van gezicht, maar verder niet.

Ik ben er niet goed in om op mensen af te stappen en een (priet)praatje te beginnen en ik zie dan ook enorm op tegen vanavond.

Ze zijn nu aan het opbouwen en zag de blikjes bier al opengetrokken worden; de kans is dus groot dat er ook nog de nodige aangeschoten / dronken types rond zullen lopen.

Nog iets waar ik totaal niet mee om kan gaan.

Al met al is dit zo'n stress-situatie voor mij dat ik merk dat ik weer begin te eten om van die onrust af te komen.
@Pauline, heb je een leuk contact met je buren? Ga er dan samen naar toe, is minder eng voor je dan alleen.

Nu wel stoppen met snaai en graaiwerk! Maak het jezelf vervolgens niet nog moeilijker, geniet van het BBQ eten en compenseer het de rest van de week.

tsja, dronken gasten! Ligt eraan, je heb mensen die aangeschoten zijn op een lollige manier en van die gasten die bloedirritant worden. De laatste groep uit de weg gaan als je op dat moment niet al te gebekt bent.
Succes vanavond Pauline! Doe je best hè
.
Ik kan me je gevoel helemaal voorstellen, Pauline! Hoewel het bij mij wel vaak is dat hoe meer ik er tegenop zie, hoe meer het meevalt.

Kookie, ik ben weer aan het WW-en begonnen omdat ik ook 78 kilo heb gewogen en eigenlijk wil ik dat wel weer, maar blijkbaar wil ik het niet genoeg...
@pauline, hoe is het gegaan?

Ik denk dat we allemaal wel nieuwsgierig zijn dus vertel.......

@HM. duidelijk! Toch door blijven gaan en alles wat je afvalt is dan zeer prettig
Hoe is het gegaan Pauline? En hoe gaat het eigenlijk met die speciale band die je om je buik krijgt terwijl je oefent? Is je buik al zienderogen kleiner?
Het klopt wel wat je schrijft HM, want uiteindelijk viel het me toch wel mee.

Toen ik er naar toe ging, kwam er meteen iemand naar me toegelopen die ik ken, daarna kwam er weer iemand anders bij etc; dus voor ik het wist stond ik in een groepje.

Toch anders als dat je eraan komt lopen en bij een groepje moet aansluiten.

Punten niet echt bijgehouden, wat stokbroodjes op met kruidenboter, 1 hamburger, 1/2 biefstukje en 3 stokjes kipsaté en wat salades, geen druppel alchohol, alleen Spa Marie Henriette gedronken.

Om kwart voor 11 heb ik het voor gezien gehouden.

Inmiddels is in de straat alles opgeruimd en heb ik hier nu 5 kinderen binnen zitten; over een half uur gooi ik ze naar buiten en dan vanmiddag op naar de volgende BBQ; die is bij vrienden, dus daarover hoef ik niet te stressen.

Fijne zondag.
@Pauline, we zijn trots op je!
tsjongejongejonge, hadden we vanavond weer bedorven vlees!

Het rundervinkje zou nog wel moeten kunnen gezien de datum maar de aan de lucht te ruiken niet.

Dus maar de kipfilet voor morgen in de pan.

Ga nu met zoon op de fiets een ijsje scoren in het dorp iets verderop!

@pauline, heb u alles onder controle?

En de andere ww-ers, gaat het allemaal nog goed op deze warme dag?
Thx Kookie.

Jullie zullen je wel afvragen wie er nou opziet tegen een straatBBQ; ik spreek nog liever een zaal met een paar honderd mensen toe, dan dat ik naar zoiets ga.

Maar goed, ik had mezelf streng toegesproken, we hadden ons opgegeven en 's avonds was ik weliswaar bek-af, maar had ik ook wel een tevreden gevoel.

Vandaag over de punten een wat minder tevreden gevoel. Oudste dochter van vrienden had zelf een taart gemaakt (apetrots op het resultaat), dus weigeren kwam niet in me op.

Daarna nog heerlijk gegeten; niet echt overdreven, maar ik denk al met al toch wel iets teveel punten gebruikt.

En het heeft hier, eindelijk, geregend, het koelt nu enigszins af. Ik ga komende week die klamme deken die afgelopen week steeds over me hing van me afschudden en een heel stuk actiever worden, dat scheelt ook alweer!
Fijn dat het zo gelopen is, Pauline!

Ik zit weer vol goede voornemens voor de aankomende week:-) Heb bedacht dat ik vooral ook weer moet gaan hardlopen waardoor ik weer wat meer positieve energie krijg én gezonder ga eten want daardoor loop je lekkerder. Bovendien was ik vandaag op verjaardag waar ik hoorde dat mijn zwager met drie kleine kinderen en met een baan waarvoor hij elke ochtend om kwart over vijf in de auto zit, óók kan hardlopen én daarmee 7 kilo is afgevallen. Dan moet ik het toch zéker kunnen met mijn baan waarbij ik ook best pas om 9 uur mag beginnen en ik ook geen kinderen erbij heb. Dus, MP3-speler ligt aan de oplader en morgenvroeg ga ik weer lopen!

Fijne avond nog!
En Haagsmeisje: heb je je goede voornemen in daden kunnen omzetten??

Ik heb ooit wel eens de uitspraak 'tijd heb je niet, die maak je' gehoord; denk wel dat daar een kern van waarheid inzit.

Als je iets maar belangrijk genoeg vindt, maak je er over het algemeen wel tijd voor vrij.

Hier weinig bijzonders te melden.

Goede dag allemaal!
.
Goede voornemens helaas nog niet waar kunnen maken want ik zit helaas thuis met buikgriep. Het rommelde het hele weekend al een beetje en voel me echt niet lekker. Heb me voor vandaag daarom maar ziek gemeld. Bleh. Anderzijds moet ik jullie eerlijk bekennen dat een dagje rondlummelen me wel weer heel goed doet. Morgen weer vol aan de bak, maar vandaag dus ff niet.

En ik denk dat je inderdaad een punt hebt met die uitspraak...
HIEP vandaag mijn weegdag en weer kg eraf.

Onvoorstelbaar hoe supergoed het allemaal gaat.

BMI is nu 23.77kg/m2

Nog maar een klein stukje te gaan!
Hoi dames,

gisteren vol goede moed de cdrom weer aangeklikt en weer punten gaan tellen.

Vandaag voor het eerst in 3 weken weer eens gekookt en een pieper gegeten!

Hopelijk gaat et bij jullie ook allemaal goed en voor Haags Meisje:

heel veel beterschap!
.
Twompie, gefeliciteerd!

Propje, was lekker zeker;-)? Hoe gaat het verder?

Hier gaat het redelijk. Ik voel me alsof er niks meer bij kan en ben zo sloom als wat. Maar ik hoop morgen gewoon weer aan het werk te kunnen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven