Een leuke attentie bij een Kerstborrel

zondag 12 november 2023 om 17:51
Wie wil meedenken? Voor de kerstborrel dit jaar willen we iets leuks voor onze medewerkers doen. Een kerstpakket krijgen ze al.
We hebben een keer iedereen een boek uit de boek toptien laten uitzoeken (boeken op een tafel gelegd).
Een keer elfjes laten rondlopen die een persoonlijk kaartje voor iedereen schreven.
Een keer een chocoladetelegram laten bezorgen (in coronatijd)
Aanvulling: Geen plastic meuk en geen lollig bedoelde troep. En nogmaals: kerstpakket krijgen ze al
Ongeveer 130 man.
Budget: 3 tot max 4k
We hebben een keer iedereen een boek uit de boek toptien laten uitzoeken (boeken op een tafel gelegd).
Een keer elfjes laten rondlopen die een persoonlijk kaartje voor iedereen schreven.
Een keer een chocoladetelegram laten bezorgen (in coronatijd)
Aanvulling: Geen plastic meuk en geen lollig bedoelde troep. En nogmaals: kerstpakket krijgen ze al
Ongeveer 130 man.
Budget: 3 tot max 4k
anoniem_675bdde651b9b wijzigde dit bericht op 12-11-2023 18:21
10.83% gewijzigd

zondag 12 november 2023 om 19:10
Ze krijgen ook een kerstpakket. Dit is veel te uitgebreid, lijkt mij.mamaonbekend schreef: ↑12-11-2023 19:06Ter plekke een aantal workshops organiseren waar naar keuze aan kan worden deelgenomen en het resultaat mee naar huis kan worden genomen?
Kook-/bonbons workshop, pottenbakken, kerstbloemstuk, schilderen of houtbranden op een boomstam, kerstservies schilderen?
Ik zou de mok met chocolade doen
zondag 12 november 2023 om 19:11

zondag 12 november 2023 om 19:12
Het is niet voor niks een top 10. Ik zie al twee boeken die ik wel uit zou kiezen in ieder geval.Lady*Voldemort schreef: ↑12-11-2023 18:42https://libris.nl/actueel/top10
Sorry hoor, maar hier wordt toch niemand blij van? Mensen die niet van lezen houden niet, en mensen die wel van lezen houden ook niet. Bovendien vind ik het helemaal niet nodig om mensen zo nodig aan het lezen te moeten krijgen. Je geeft toch ook geen kaartjes voor het ballet weg, als kerstcadeautje.
Anyway, die boeken hebben jullie al een keer gedaan. Ik vind dat mokken idee super leuk! Dat gebruikt waarschijnlijk iedereen, of je nu koffie, thee of water drinkt.
zondag 12 november 2023 om 19:15
Adventskalender, van Tony, Yogitea, L'or o.i.d.
Een bon voor een zaakje in de buurt vind ik ook leuk. Kan iedereen zelf een keer lekker lunch halen of een Coffee to go, en je sponsort de lokale ondernemer.
Een fotobooth voor tijdens de borrel? Of karaokecaravan?
Voor bij de mok: een (thermo) dopper.
Een bon voor een zaakje in de buurt vind ik ook leuk. Kan iedereen zelf een keer lekker lunch halen of een Coffee to go, en je sponsort de lokale ondernemer.
Een fotobooth voor tijdens de borrel? Of karaokecaravan?
Voor bij de mok: een (thermo) dopper.
zondag 12 november 2023 om 19:17

zondag 12 november 2023 om 19:19
Dat kan.Wintertime16 schreef: ↑12-11-2023 19:17Wat een moeiljkdoenerij. Je kunt in de lunchpauze toch een ijsje of broodje halen?
En mensen die niet van ijs houden halen lekker een koffie of thee, dat hebben ze bij de meeste ijssalons ook.
Ik zou er geen reet aan vinden. Sowieso vind ik een bon geen leuk idee in deze context.
zondag 12 november 2023 om 19:25
zondag 12 november 2023 om 19:29
Bij ons zijn ze al geband. En ik heb op mijn werk dus ook een foeilelijke mok die ik braaf gebruik.debuurvrouw schreef: ↑12-11-2023 19:25Volgens mij is dat de bedoeling dat de mok op het werk gebruikt wordt om de kartonnen bekertjes te bannen.
Ik weet niet of ze bij TO al verplicht uit een eigen mok drinken?
zondag 12 november 2023 om 19:30
Dit vind ik ook erg leuk. Of een foto voor een green screen. Ik heb beide een keer geregeld op een feestje, vond de animo ervoor niet heel groot. Na een beetje aansporen ging het uiteindelijk wel (en stond ik op iets te veel foto's).
Het blijft toch lastig om iets te bedenken waar iedereen enthousiast van wordt.

zondag 12 november 2023 om 19:39
Maar heeft iedereen zin om te varen, vraag ik mij dan af.

zondag 12 november 2023 om 19:46
Wintertime16 schreef: ↑12-11-2023 19:22Vanaf 1 januari moet iedereen een mok hebben want wegwerpbekers zijn dan verboden.
Nee hoor! Je kunt ook een hele voorraad neerzetten voor algemeen gebruik.
zondag 12 november 2023 om 19:46
zondag 12 november 2023 om 19:52

zondag 12 november 2023 om 19:58
Die zijn superleuk maar misschien een klein dingetje: ik heb ze afgelopen lente als relatiegeschenk gestuurd en een paar die ik over had naar vrienden en ze zijn bij niemand opgekomen ;-(
Wat eten we vanavond?

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in