Mommyvloggers - deel 7

17-12-2023 20:03 3289 berichten
Alle reacties Link kopieren
We hebben alweer 6 topics volgekletst over het wel en wee van de mommyvloggers. Hier bespreken we de zelfopgeplakte diagn*ses, de huizen vol met kids die dol zijn op kale spaghetti met kaas en driehoeksverhoudingen waar zelfs de Stelling van Pythagoras niet uitkomt.

Even een korte greep uit de Mommyfluencers-Van Dale:
MB = Michelle Bollen
JvP = Jacqueline van Pelt
HVK = Huisvolkids
Debbie = Theletherfamily

We houden het uiteraard wel graag leuk zoals altijd, kijk voor de regels rustig eens terug in deel 2:
kinderen/mommy-influencers-2-0/list_mes ... #p34032285
In deel 4 staat ook nog een toevoeging van de mods, lees dat ook gerust een keer door (in de OP): kinderen/mommyvloggers-deel-4/list_mess ... start=3025
meauve01 wijzigde dit bericht op 17-12-2023 20:11
10.71% gewijzigd
himalaya schreef:
01-03-2024 14:43
Borstvoeding in de neus van je baby druppelen met een spuitje als ze verkouden zijn? Of in de oogjes als ze een ontstoken oog hebben?

Ik heb zelf geen kinderen, maar dit lijkt me heel bijzonder?

En niet de spuitjes niet uit de vriezer halen om even te laten zien, want dan kunnen ze (de spuitjes) overstuur raken.

Door de pannenkoeken mag de inhoud dan wel weer, want goed voor de weerstand. Gaat allemaal niet verloren bij het bakken.
In theorie klopt het wel.. Echter kan je voor het neusje ook prima een zout oplossing gebruiken en voor de oogjes kamille thee bv

In zoon spuitje zit bijna niets (echt paar druppels) dus als ze ze uit de vriezer haalt kunnen ze ontdooien en dan kan je ze niet opnieuw invriezen (waarom zij dit overstuur noemt 🤔🤷 maar klinkt wel bijzonderder 🤣👍)

Waarom je het door een pannenkoek zou doen begrijp ik ook niet 🤷 borstvoeding wel... Maar collustrum 🤔🤷 (bv pannenkoeken voor je baby als ze beginnen te eten bv.. Niet voor een kinderfeestje ofzo 🤣)
himalaya schreef:
Borstvoeding in de neus van je baby druppelen met een spuitje als ze verkouden zijn? Of in de oogjes als ze een ontstoken oog hebben?

Dat is heel normaal.
Hoipipeloi2023 schreef:
01-03-2024 14:55
Dat is heel normaal.
Ik vind het heel bijzonder.
Vind het ook niet echt heel normaal 🤔 maar weet dat mensen het doen 🤷 weet ook dat er andere manieren zijn die ook werken en beter voor handen zijn
himalaya schreef:

En niet de spuitjes niet uit de vriezer halen om even te laten zien, want dan kunnen ze (de spuitjes) overstuur raken.

Door de pannenkoeken mag de inhoud dan wel weer, want goed voor de weerstand. Gaat allemaal niet verloren bij het bakken.
Naar mijn idee is dit iets algemeen bekends en iets heel normaals. Beter dan gelijk naar de medicatie grijpen, en het werkt ook nog eens efficiënter.
Ik wist dan weer niet dat het algemeen bekend was haha. Bv tegen oogontsteking heb ik vaak van gehoord maar niet tegen verstopte neus.
Assiral schreef:
01-03-2024 15:31
Naar mijn idee is dit iets algemeen bekends en iets heel normaals. Beter dan gelijk naar de medicatie grijpen, en het werkt ook nog eens efficiënter.

En wat doet borstvoeding in een neus dan? En wat maakt het efficiënter dan medicatie?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
himalaya schreef:
01-03-2024 15:40
En wat doet borstvoeding in een neus dan? En wat maakt het efficiënter dan medicatie?
Bv en collustrum zijn niet helemaal hetzelfde natuurlijk in zoon druppel C zitten enorm veel antistoffen enzo!
Het lost het snot een beetje op en zorgt dat het sneller over kan gaan. MAAR wat ik toen van mijn lactatiedeskundige begreep dat een lichte zoutoplossing net zo goed werkt en je je C druppels beter kan bewaren voor oogjes of als er een griepje rond gaat...
Wel weer mega prófi filmpje met die vlek enzo....
En wat was er nou met die boom aan de hand??? Of filmde ze de bloesem? Tegen een grijze grouwe lucht en onscherp 🤔🤷 ik snapte hem niet helemaal
himalaya schreef:

Nee, volkomen normaal.
Fox off!
Assiral schreef:
01-03-2024 15:31
Precies.
himalaya schreef:

Het klopt wel van in de neus en het oogje.

In pannekoek is wel onzin. Dan verhit je het zo dat de goede eiwitten uit elkaar vallen.
En Debs heeft zo'n pijn dat ze terug naar haar vertrouwde bank gaat en gaat liggen wachten tot Roy thuiskomt. Blijkbaar heeft ze en masse tips gekregen van volgers dat ze ibuprofen moet nemen en doet ze dat al. Het arme schaap (al heeft een schaap volume in z'n vacht en Debbie, euhm nouja laat maar).
Billie schreef:
01-03-2024 19:33
En Debs heeft zo'n pijn dat ze terug naar haar vertrouwde bank gaat en gaat liggen wachten tot Roy thuiskomt. Blijkbaar heeft ze en masse tips gekregen van volgers dat ze ibuprofen moet nemen en doet ze dat al. Het arme schaap (al heeft een schaap volume in z'n vacht en Debbie, euhm nouja laat maar).
Ik had het al voorspeld🤣 ze heeft het vast erger dan een ander, moet altijd overdrijven.
Billie schreef:
01-03-2024 19:33
Haha ja. Dit gaat sws nog een week uitgemolken worden.. ik denk dat zij nu een zeldzame bijwerking krijgt, zogenaamd bijna opgenomen moet worden, giga terugval enz enz.
Lamp88 schreef:
01-03-2024 21:48
Haha ja. Dit gaat sws nog een week uitgemolken worden.. ik denk dat zij nu een zeldzame bijwerking krijgt, zogenaamd bijna opgenomen moet worden, giga terugval enz enz.
Als ik mag voorspellen denk ik dat het de volgende keer pas mis gaat omdat ze dan weer even niets heeft voor aandacht... Niet dat dit morgen over is.. Hier hebben we ook nog een week last van. Maar ze moet nog een keer dus drama kan niet te groot zijn
Insanony.com ligt plat?
Lisje90 schreef:
02-03-2024 08:34
Insanony.com ligt plat?
Ff Googlen op insanony en dan krijg je een andere site. Weet zo ff niet meer hoe die heet. Precies dezelfde lay-out igg.
Lisje90 schreef:
02-03-2024 08:34
Insanony.com ligt plat?
Iganony
Verkeerd.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
https://insacret.com bedoelde ik
Snaky schreef:
01-03-2024 15:14
Ik vind het heel bijzonder.
Als je je even verdiept in borstvoeding dan is dit vrij normaal.
Rory van Kelly heeft een bericht gedeeld over wat 3 jaar social media heeft gedaan. Als in trots op hun nieuwe huis, snap ik wel... Alleen is het een huurhuis. Als de zaken echt zo goed gingen koop je toch een huis??? Nu betalen ze maandelijks ruim 2k aan een huurhuis.
Hahaha Debbie belt met dokterspost en zelfs spoedarts ziekenhuis.. voor een verstandskies😆
Lamp88 schreef:
02-03-2024 12:29
Hahaha Debbie belt met dokterspost en zelfs spoedarts ziekenhuis.. voor een verstandskies😆
Maar wel bril opgehaald op der chill en morgen fijn naar K3 😂🤣

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven