Napraattopic 2024.7, met geklets en een EK vol doelpunten.
maandag 17 juni 2024 om 20:41
Beste forummers,
Welkom in napraat punt 7, de voetbal editie

.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: https://forum.viva.nl/overig/op-napra ... ges/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_ ... 04615/22
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Welkom in napraat punt 7, de voetbal editie
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: https://forum.viva.nl/overig/op-napra ... ges/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_ ... 04615/22
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-06-2024 22:01
Reden: Titel aangepast
Reden: Titel aangepast
4.24% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

dinsdag 9 juli 2024 om 18:56
Hoppa, lekker hè?Lucifee2024 schreef: ↑09-07-2024 18:54Ach, Solo kan best goed uitdelen, dus soms incasseren zal ook geen probleem zijn, lijkt me.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
dinsdag 9 juli 2024 om 19:14
Ja wat fijn jij bent een voorkeursforummer

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

dinsdag 9 juli 2024 om 19:26
Zeker! En ik hoop daar nog lang bij te horen want chronisch en het is niet 'weg', het kan altijd weer omslaan naar acuut en levensgevaar. Maar voor nu Even Niet! En ik vierde met een gepermitteerde ongecontroleerde beschamende janksessie met snot

ollegrieze wijzigde dit bericht op 09-07-2024 19:27
0.98% gewijzigd
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras.
dinsdag 9 juli 2024 om 19:26
Ik heb de hele tijd het gevoel dat er iets tussen mijn tanden zit. Voelt als een scherp randje. Ik denk een stukje afgebroken. Ik GRUWEL van de tandarts.
Verder had ik laatst een echo van borst ivm een knobbeltje. Nu ik zelf na 3 weken maar eens achter de uitslag aanbelde werd mij nonchalant medegedeeld dat ik terug moet komen omdat er 3 opties zijn.
a. het is nog een melkkliertje van de borstvoeding waar ik onlangs mee gestopt ben.
b. het is littekenweefsel van een eerdere tumor die verwijders is.
c. het is iets nieuws en er moet verder onderzoek.
Tot zover het "als het slecht nieuws is hadden ze me vast al gebeld".
Ook nog het jaarlijkse uitstrijkje op de planning.
TOPWEEK
Oh, en ik kan mijn baan blijkbaar niet aan omdat ik zelf hulp nodig heb gehad. Blijkbaar. Ik zal het mijn baas eens mededelen.
Zo, dat is eruit!
Verder had ik laatst een echo van borst ivm een knobbeltje. Nu ik zelf na 3 weken maar eens achter de uitslag aanbelde werd mij nonchalant medegedeeld dat ik terug moet komen omdat er 3 opties zijn.
a. het is nog een melkkliertje van de borstvoeding waar ik onlangs mee gestopt ben.
TOPWEEK

Oh, en ik kan mijn baan blijkbaar niet aan omdat ik zelf hulp nodig heb gehad. Blijkbaar. Ik zal het mijn baas eens mededelen.

Zo, dat is eruit!
dinsdag 9 juli 2024 om 19:27
Gotta love janksessies met snot.OlleGrieze schreef: ↑09-07-2024 19:26Zeker! En ik hoop daar nog lang bij te horen want chronisch is en het is niet 'weg', het kan altijd weer omslaan naar acuut en levensgevaar. Maar voor nu Even Niet! En ik vierde met een gepermitteerde ongecontroleerde beschamende janksessie met snot![]()
dinsdag 9 juli 2024 om 19:30
Je moet niet alles geloven wat je op internet leest.Hijodelaluna schreef: ↑09-07-2024 19:26
Zo, dat is eruit!

When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
dinsdag 9 juli 2024 om 19:32
Je vergeet nog dat je om diezelfde reden een slechte moeder bent. En wel een heel erge ook: hoe haaaaal je het in je hoofd om tijdig of zelfs voortijdig hulp in te roepen?Hijodelaluna schreef: ↑09-07-2024 19:26Ik heb de hele tijd het gevoel dat er iets tussen mijn tanden zit. Voelt als een scherp randje. Ik denk een stukje afgebroken. Ik GRUWEL van de tandarts.
TOPWEEK
Zo, dat is eruit!
Wat een week heb jij! Heb je al een afspraak om die uitslag te bespreken, of was het voor die persoon "gewoon weer zo'n zeur die voor haar beurt een uitslag wil"? Sommige mensen zijn echt vergeten dat wat ze te melden hebben over echte mensen gaat, met echte gevolgen voor de echte levens van die mensen...
Sterkte!

dinsdag 9 juli 2024 om 19:33
OlleGrieze schreef: ↑09-07-2024 19:26Zeker! En ik hoop daar nog lang bij te horen want chronisch en het is niet 'weg', het kan altijd weer omslaan naar acuut en levensgevaar. Maar voor nu Even Niet! En ik vierde met een gepermitteerde ongecontroleerde beschamende janksessie met snot![]()

dinsdag 9 juli 2024 om 19:37
Ik heb een afspraak, over 3 weken en ik zie er erg tegenop. Bijkomend voordeel, het moest 6 weken na de vorige ivm mogelijk dat het door de borstvoeding nog kwam. Dat kunnen ze zo uitsluiten. En daarvan zijn er nu plots al 3 om, dus het voelt als minder lang. Ik heb ze wel teruggegeven dat het, gezien mijn erfelijke belasting waardoor ik elk jaar een echo en mammo etc moet, belangrijk is voor mij dat ze mij op de hoogte stellen. (zoals overigens voor elke patient natuurlijk). Het stond ook niet in mijn dossier ofzo. Ze waren me gewoon vergeten. Maargoed, blijft mensenwerk. Is gewoon vooral kut omdat ik concludeerde "dan zal het in elk geval wel goed zijn". Maar.... Dat kan nog steeds!Irma_3110 schreef: ↑09-07-2024 19:32Je vergeet nog dat je om diezelfde reden een slechte moeder bent. En wel een heel erge ook: hoe haaaaal je het in je hoofd om tijdig of zelfs voortijdig hulp in te roepen?
Wat een week heb jij! Heb je al een afspraak om die uitslag te bespreken, of was het voor die persoon "gewoon weer zo'n zeur die voor haar beurt een uitslag wil"? Sommige mensen zijn echt vergeten dat wat ze te melden hebben over echte mensen gaat, met echte gevolgen voor de echte levens van die mensen...
Sterkte!
dinsdag 9 juli 2024 om 19:38
Werken, mijn 2 directe collega's zijn beiden 6 weken vrijLucifee2024 schreef: ↑09-07-2024 19:36Staycation uit vrije wil, slaapkamers ruilen en beetje opknappen, kleine operatie, 2 behandelingen met hersteltijd, nog meer staycation en kinderen beiden toch ook week op kamp en oudste ook nog zelf op vakantie.
Heb zin in september.![]()
Jij?

dinsdag 9 juli 2024 om 19:39
Klussen, fijn! Hopelijk geen ernstige operatie/behandelingen en een lekker vlot herstel <3Lucifee2024 schreef: ↑09-07-2024 19:36Staycation uit vrije wil, slaapkamers ruilen en beetje opknappen, kleine operatie, 2 behandelingen met hersteltijd, nog meer staycation en kinderen beiden toch ook week op kamp en oudste ook nog zelf op vakantie.
Heb zin in september.![]()
Jij?

dinsdag 9 juli 2024 om 19:41
Hier niet maar misschien komt dat nog. In de verte hoor ik een onweer maar niet dichtbij.Lucifee2024 schreef: ↑09-07-2024 19:16Wel 'zuur' voor de rest. Calimero's zijn het.
Heeft er al iemand hagelstenen van paar cm dik die aan het vallen zijn?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

dinsdag 9 juli 2024 om 19:43
Hijodelaluna schreef: ↑09-07-2024 19:33Op de positieve tour, welke vakanties staan er op de planning? Zonnige oorden, allinclusives met dronken russen die hele dagen onder de tap staan, de camping in drenthe....?
In september een roadtrip met de camper naar Oostenrijk/Slovenie/Italië. Heb 4 weken vakantie, dat doe ik sinds corona en bevalt me meer dan prima!