Hartsvriendin wil ook zoon en vriend mee hebben
zaterdag 22 februari 2025 om 21:20
Heb een leuke hartsvriendin waar ik altijd veel lol mee heb. We gaan samen op vakantie, theater, festivals etc.
Nu wil ze haar zoon met zijn vriend ook mee nemen. Ik vind dat echt niks, ga niet met moeder en zoon en vriend mee naar een concert, 120 km elders. Heb ook gezegd dat ik dan niet mee ga. Maar in plaats van dat ze dan zegt, je hebt gelijk. De jongens gaan zelf maar en ik ga met jou, zoals we al jaren doen. Zoekt ze nu een ander om mee te nemen.
Valt me zo vies tegen.
Volgende week een weekje weg, voelt gewoon niet goed.
Wat vinden jullie
Nu wil ze haar zoon met zijn vriend ook mee nemen. Ik vind dat echt niks, ga niet met moeder en zoon en vriend mee naar een concert, 120 km elders. Heb ook gezegd dat ik dan niet mee ga. Maar in plaats van dat ze dan zegt, je hebt gelijk. De jongens gaan zelf maar en ik ga met jou, zoals we al jaren doen. Zoekt ze nu een ander om mee te nemen.
Valt me zo vies tegen.
Volgende week een weekje weg, voelt gewoon niet goed.
Wat vinden jullie
zondag 23 februari 2025 om 20:32
Nope, ik rook niet
Frankly my dear, I don"t give a damn
maandag 24 februari 2025 om 08:58
Nee de hondjes gingen geloof ik mee naar de erotische feesten in 2018, en de vriend van de zoon van de vriendin heeft daar een probleem mee. Toch?
Je vraagt je wel eens af: 'Waar hebben wij het aan verdiend?
maandag 24 februari 2025 om 16:09
Ja, dat zag ik later pas.
Time flies
Frankly my dear, I don"t give a damn
maandag 24 februari 2025 om 16:13
Al was TO gisteren naar een erotisch feestje geweest, dan nog was het geen enkele reden om haar op die gronden af te serveren. Dom gedoe.
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
woensdag 26 februari 2025 om 10:47
Ik vind dat de eerstgemaakte afspraak voor een uitje geldt. Als iemand daar later iets aan wil veranderen ,bijv. door nog meer mensen mee te nemen, dan moet dat besproken worden kan in feite enkel als de ander daarmee accoord gaat. Ts vindt het om haar moverende redenen niet leuk dus dat kan ze gewoon aangeven. Ik maak dit soort situaties zelf ook wel eens mee, als het om iets van 1 dag gaat dan laat ik het maar en pas me aan. Maar langere uitstapjes ,dan moet de situatie wel echt naar mijn zin zijn anders dan doe ik het niet.
woensdag 26 februari 2025 om 10:49
Ik snapte het ook niet waarom dat erbij gehaald werd. Alsof je iemand kan diskwalificeren omdat zij iets anders doet dan jij zelf durft.Lady*Voldemort schreef: ↑24-02-2025 16:13Al was TO gisteren naar een erotisch feestje geweest, dan nog was het geen enkele reden om haar op die gronden af te serveren. Dom gedoe.
woensdag 26 februari 2025 om 10:50
woensdag 26 februari 2025 om 14:53
Ik hou van festivals, waar ik meestal met vrienden heen ga.
Ik hou van dansvoorstellingen, waar ik alleen heen ga.
Ik hou van erotische feesten, waar ik met partner heen ga.
Dat betekent toch niet dat ik mijn bestie mee de parenclub in sleep.
Die weet dat geeneens!
Maar buiten dat vindt ik er wel verschil in.
Is het b.v. dat jij met bestie naar ziggo-dome gaan voor de beegees tribute, en wil haar zoon met vriend ook?
En is het meer zo van "dan rijden ze met ons mee" ?
Of gaan jullie naar lowlands en willen zoon en vriend bijna in jullue tentje bivakeren?
Ik ken de kinderen van mijn bestie al jaren.
Ik zou echt niet zeggen "wij gaan daar heen, ik weet, jullue hebben ook kaartjes, maar jullue kijken maar hoe jullie daar komen".
Dat zou ook raar zijn he? Vooral als ik toch plek in de auto heb.
Dus het hangt af van de verwachting. Rijden ze mee of blijven ze de hele avond naast jullie staan?
Ik hou van dansvoorstellingen, waar ik alleen heen ga.
Ik hou van erotische feesten, waar ik met partner heen ga.
Dat betekent toch niet dat ik mijn bestie mee de parenclub in sleep.
Die weet dat geeneens!
Maar buiten dat vindt ik er wel verschil in.
Is het b.v. dat jij met bestie naar ziggo-dome gaan voor de beegees tribute, en wil haar zoon met vriend ook?
En is het meer zo van "dan rijden ze met ons mee" ?
Of gaan jullie naar lowlands en willen zoon en vriend bijna in jullue tentje bivakeren?
Ik ken de kinderen van mijn bestie al jaren.
Ik zou echt niet zeggen "wij gaan daar heen, ik weet, jullue hebben ook kaartjes, maar jullue kijken maar hoe jullie daar komen".
Dat zou ook raar zijn he? Vooral als ik toch plek in de auto heb.
Dus het hangt af van de verwachting. Rijden ze mee of blijven ze de hele avond naast jullie staan?
de wereld wacht om ontdekt te worden
donderdag 27 februari 2025 om 18:36
Oh mijn vriendin en ik doen dat geregeld. Wij gaan zelf graag naar concerten en onze pubers komen in de leeftijd dat ze dat ook leuk vinden. Soms gaat mijn dochter mee met een vriendin, soms haar dochter of zoon met een vriendin of vriend. Dat maakt voor mij niets uit. Mijn vriendin en ik zitten samen, en die kinderen trekken hun eigen plan. En soms zitten we met z’n vieren naast elkaar. Maar of ik naast twee bekende zit of twee onbekende, maakt voor mij ook het verschil niet.
Voor de kinderen, vooral makkelijk dat het vervoer geregeld is.
Nee, ik snap niet zo goed eerlijk gezegd waarom dit een probleem zou zijn. Maar ieder z’n ding…..
Voor de kinderen, vooral makkelijk dat het vervoer geregeld is.
Nee, ik snap niet zo goed eerlijk gezegd waarom dit een probleem zou zijn. Maar ieder z’n ding…..

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in