Uit de spreekkamer van seksuologen: acht inzichten [lege OP]
donderdag 27 februari 2025 om 10:51
Ik merk dat deze inzichten nog niet algemeen bekend zijn hier op het Viva forum, dus vandaar dat ik het een informatief topic waard vond. Doe er je voordeel mee zou ik zeggen.
Als het goed is, is het allemaal niks nieuws, maar de praktijk blijkt weerbarstiger te zijn.
donderdag 27 februari 2025 om 10:55
OmgMargjeM schreef: ↑27-02-2025 10:51Ik merk dat deze inzichten nog niet algemeen bekend zijn hier op het Viva forum, dus vandaar dat ik het een informatief topic waard vond. Doe er je voordeel mee zou ik zeggen.
Als het goed is, is het allemaal niks nieuws, maar de praktijk blijkt weerbarstiger te zijn.

Ik verbaas me erover dat de buitenkant van de dingen zoveel verbergt.
donderdag 27 februari 2025 om 11:04
Bedankt voor je hulp. heel aardig van je. Ik vraag me alleen wel af waaraan je gemerkt hebt dat deze inzichten nog niet algemeen bekend zijn hier op het Viva forum. Maar nogmaals, fijn dat je zo onbaatzuchtig bent en meedenkt met je VIVAvriendjes en vriendinnetjes.MargjeM schreef: ↑27-02-2025 10:51Ik merk dat deze inzichten nog niet algemeen bekend zijn hier op het Viva forum, dus vandaar dat ik het een informatief topic waard vond. Doe er je voordeel mee zou ik zeggen.
koekies zijn lekker
donderdag 27 februari 2025 om 11:07
er is nu een actief topic, waar dit erg speeltzoetjerminder schreef: ↑27-02-2025 11:04Bedankt voor je hulp. heel aardig van je. Ik vraag me alleen wel af waaraan je gemerkt hebt dat deze inzichten nog niet algemeen bekend zijn hier op het Viva forum. Maar nogmaals, fijn dat je zo onbaatzuchtig bent en meedenkt met je VIVAvriendjes en vriendinnetjes.
donderdag 27 februari 2025 om 11:10
Het is heel bekend, want TO heeft deze zelfde wijze inzichten in januari ook al gedeeld. Toen moesten we het nog doen met een rijtje als samenvatting.zoetjerminder schreef: ↑27-02-2025 11:04Bedankt voor je hulp. heel aardig van je. Ik vraag me alleen wel af waaraan je gemerkt hebt dat deze inzichten nog niet algemeen bekend zijn hier op het Viva forum. Maar nogmaals, fijn dat je zo onbaatzuchtig bent en meedenkt met je VIVAvriendjes en vriendinnetjes.
Tjezus, wat vals
donderdag 27 februari 2025 om 11:12
Dan had een link in dat topic ook gekund.
donderdag 27 februari 2025 om 11:14
Ik houd niet van copy/paste topics.Lila-Linda schreef: ↑27-02-2025 11:13even voor mijn beeld, vanwaar de weerstand in dit topic?
Mis ik iets?
donderdag 27 februari 2025 om 11:20
Lila-Linda schreef: ↑27-02-2025 11:13even voor mijn beeld, vanwaar de weerstand in dit topic?
Mis ik iets?
1. Geen enkele moeite doen om zelf een fatsoenlijk openingspost schrijven
2. Een tekst letterlijk kopiëren (die overigens achter een betaalmuur zit, daar verandert een archiefsite niks aan)
3. Twee keer in twee maanden dezelfde OP
Tjezus, wat vals
donderdag 27 februari 2025 om 11:29
Dit en meerMevrouwJack schreef: ↑27-02-2025 11:201. Geen enkele moeite doen om zelf een fatsoenlijk openingspost schrijven
2. Een tekst letterlijk kopiëren (die overigens achter een betaalmuur zit, daar verandert een archiefsite niks aan)
koekies zijn lekker
donderdag 27 februari 2025 om 11:35
Dit.MevrouwJack schreef: ↑27-02-2025 11:201. Geen enkele moeite doen om zelf een fatsoenlijk openingspost schrijven
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
donderdag 27 februari 2025 om 11:53
Precies, ik ga er vanuit dat dit topic aan de regels voldoet als het blijft staan. Ik was overigens vergeten dat ik deze post al een keer eerder had gemaakt.
Maar blijkbaar moet er veel zure zult worden uitgekotst
donderdag 27 februari 2025 om 12:00
donderdag 27 februari 2025 om 12:01
Ach, nu gebeurt er tenminste iets

koekies zijn lekker
donderdag 27 februari 2025 om 12:06
donderdag 27 februari 2025 om 12:16

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in