Wat eet je op dit moment deel 23
zaterdag 1 maart 2025 om 08:55
zaterdag 1 maart 2025 om 13:36
Goedemorgen .ik heb in mijn tienertijd wel eens paniek aanvallen gehad .je denkt dat je dood gaat.snakt ze dan ook naar adem coetje .
Wat vreselijk naar om te zien denk dat er dan ook gelijk iemand bij haar komt?
Sterkte voor haar .
Fladderak carnaval vieren in de kroeg vanmiddag?
Liz met jou alles oke.
Hier wel ik ga vandaag nog lekker n stuk taart eten van de luxe bakker.
Plus dat we nog wat rollade en n soort van ribbetjes hebben .man hoeft niet te koken vandaag .
Fijne dag .we gaan niks doen verder gisteren n vermoeiende dag .als het mooi weer is morgen gaan we er op uit .
Wat vreselijk naar om te zien denk dat er dan ook gelijk iemand bij haar komt?
Sterkte voor haar .
Fladderak carnaval vieren in de kroeg vanmiddag?
Liz met jou alles oke.
Hier wel ik ga vandaag nog lekker n stuk taart eten van de luxe bakker.
Plus dat we nog wat rollade en n soort van ribbetjes hebben .man hoeft niet te koken vandaag .
Fijne dag .we gaan niks doen verder gisteren n vermoeiende dag .als het mooi weer is morgen gaan we er op uit .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
zondag 2 maart 2025 om 09:36
zondag 2 maart 2025 om 10:17
Goedemorgen,
Chris,ja echte paniek,compleet met hartkloppingen en zweten en dan krijgt ze het nog benauwder.Heel moeilijk om te zien!Ze krijgt nu wat meer rustgevende middelen.
Neefje heeft hier gelogeerd,dat is fijne afleiding
Straks komt de optocht langs ons huis dus die gaan we wel even kijken,verder houd ik me ver buiten het carnavals gebeuren
Chris,ja echte paniek,compleet met hartkloppingen en zweten en dan krijgt ze het nog benauwder.Heel moeilijk om te zien!Ze krijgt nu wat meer rustgevende middelen.
Neefje heeft hier gelogeerd,dat is fijne afleiding
zondag 2 maart 2025 om 11:07
zondag 2 maart 2025 om 11:55
Goedemorgen .hier in de buurt Oldenzaal is de grootste optocht.komt straks op tv Oost.die zet ik er op en kan ik zo tussendoor kijken .is wel leuk .
Verder moet ik het huishouden doen .was uit de droger opvouwen en dat soort karweitjes .
Ondaks het mooie weer gaan we er niet uit vandaag. wil komende week n keertje weg of twee keertjes
De week loopt vanzelf weer vol nog n paar afspraken tussendoor .
Fijne Zondag .
Verder moet ik het huishouden doen .was uit de droger opvouwen en dat soort karweitjes .
Ondaks het mooie weer gaan we er niet uit vandaag. wil komende week n keertje weg of twee keertjes
De week loopt vanzelf weer vol nog n paar afspraken tussendoor .
Fijne Zondag .
zondag 2 maart 2025 om 11:56
Je kunt er zelf wel carnaval van maken met n klein clubje .de club wordt dan vanzelf groter.Fladderak schreef: ↑02-03-2025 11:07Goedemorgen,
Nee Chris carnaval vieren we hier in het noorden niet.
Nu nog aan de koffie, straks even naar de winkel voor wat hapjes en drankjes. Vanmiddag komt een vriendin langs en gaan we een vakantie boeken. Eten wordt iets van thuisbezorgd denk ik.
Fijne zondag.
maandag 3 maart 2025 om 19:32
Ze was net zelf naar de wc gelopen,8 stappen,gaat net.Dat je daar dan zo blij mee kan zijn he!! Ze vroeg of ik morgen haar haren wil wassen,verpleging wil dat ook hoor,die helpen ook met wassen in bed,maar douchen wil ze graag met mij.Nou dan doen we dat he
Mijn vader kwam eten,verse tomatensoep en een broodje shoarma.
Zometeen ga ik jongste en zijn vrienden wegbrengen,kinderen vieren wel volop carnaval.Vriend haalt ze vannacht weer op.
Mijn vader kwam eten,verse tomatensoep en een broodje shoarma.
Zometeen ga ik jongste en zijn vrienden wegbrengen,kinderen vieren wel volop carnaval.Vriend haalt ze vannacht weer op.
dinsdag 4 maart 2025 om 10:15
dinsdag 4 maart 2025 om 10:53
Hopelijk houdt je moeder deze gang omhoog er in coetje. Ik begrijp best dat je moeder liever door jou word gedouched, al was het maar omdat het dan op haar tijd word gedaan en in haar tempo.
Hier vandaag ook wat stofzuigen en dweilen vandaag, ik moet dat nog steeds in stukjes opdelen dus ben daar al een halve dag mee bezig elke keer. Het is niet anders maar irriteert me wel, zeker nu het mooie weer er aan komt.
Hier vandaag ook wat stofzuigen en dweilen vandaag, ik moet dat nog steeds in stukjes opdelen dus ben daar al een halve dag mee bezig elke keer. Het is niet anders maar irriteert me wel, zeker nu het mooie weer er aan komt.
dinsdag 4 maart 2025 om 17:32
dinsdag 4 maart 2025 om 21:35
Ja zo snel gaat het dan coetje .wees blij ,mam weer thuis met hulp van de thuis zorg .lekker rustig aan doen zo kan ze nog 100 jaar worden 
Vanmiddag in de buurt n paar boodschappen gehaald .gegeten hebben we macaroni.
En verder rolt de week gewoon door gezapig en lekker rustig,
Heb momenteel ook werk genoeg in huis.Strijken.broek om zomen was van mijn wolwitte broek totaal de zoom los gegaan
En nog wat meer klusjes in huis mooi de tijd voor momenteel.
Fijne avond
Vanmiddag in de buurt n paar boodschappen gehaald .gegeten hebben we macaroni.
En verder rolt de week gewoon door gezapig en lekker rustig,
Heb momenteel ook werk genoeg in huis.Strijken.broek om zomen was van mijn wolwitte broek totaal de zoom los gegaan
En nog wat meer klusjes in huis mooi de tijd voor momenteel.
Fijne avond
woensdag 5 maart 2025 om 11:18
woensdag 5 maart 2025 om 11:41
Goedemorgen .zo heb ik het ook gedaan coetje .Bij mij was het een pijp zat n draad aan en losgetrokken .had m kunnen laten zitten maar dat gaat steeds verder .
Geen nieuws hier.denk dat we morgen maar n dagje weggaan .vrijdag n paar afspraken dus kunnen we niet weg .blijft donderdag.
Fijne dag .komt je moeder thuis dit weekend coetje.?
Geen nieuws hier.denk dat we morgen maar n dagje weggaan .vrijdag n paar afspraken dus kunnen we niet weg .blijft donderdag.
Fijne dag .komt je moeder thuis dit weekend coetje.?
woensdag 5 maart 2025 om 13:11
Ik vind het wel snel hoor coetje om weer naar huis te gaan maar goed, zo gaat dat nou eenmaal tegenwoordig. Zodra je je bed uit kunt kun je moven, dat bed moet zsm vrij voor de volgende
gelukkig krijgt ze wel thuiszorg en een bed in de kamer.
Dat probleem heb ik nou nooit, dat broeken te lang zijn en omgezoomd moeten worden. Ik heb die zoom eerder nodig om onder aan de pijp vast te maken als verlengstuk

Dat probleem heb ik nou nooit, dat broeken te lang zijn en omgezoomd moeten worden. Ik heb die zoom eerder nodig om onder aan de pijp vast te maken als verlengstuk

woensdag 5 maart 2025 om 14:53
woensdag 5 maart 2025 om 21:44
Fijn dat je moeder er zelf ook op vertrouwt dat het goed gaat coetje .bed in de kamer thuiszorg.zal best goed komen.
Ik hoefde ook nooit broeken korter te maken maar ik ben aan het krimpen jammer genoeg. Komt nu wel eens voor daat n broek naar n naai atelier moet.
Fijne avond
Ik hoefde ook nooit broeken korter te maken maar ik ben aan het krimpen jammer genoeg. Komt nu wel eens voor daat n broek naar n naai atelier moet.
Fijne avond
donderdag 6 maart 2025 om 08:53
donderdag 6 maart 2025 om 23:13
Alles gelukt coetje ?bed in orde pasta carbonara ook gelukt hoop ik dat nu het leed geleden is bij jullie.
Liz ik vind het erg jammer dat ik krimp..maar ja war doe je er aan .
Vanmiddag even in Duitsland gereden.prachtig weer paar boodschappen gehaald.
Morgen afspraak voor de osteoporose .moest nhele vragenlijst invullen.daarna even naar Hengelo en verder geen gedoe .dan weekend enhet schijnt prima weer te worden
Fijne avond nog en voor straks lekker slapen.
Liz ik vind het erg jammer dat ik krimp..maar ja war doe je er aan .
Vanmiddag even in Duitsland gereden.prachtig weer paar boodschappen gehaald.
Morgen afspraak voor de osteoporose .moest nhele vragenlijst invullen.daarna even naar Hengelo en verder geen gedoe .dan weekend enhet schijnt prima weer te worden
Fijne avond nog en voor straks lekker slapen.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in