Napraat 2025.2 met geklets

03-02-2025 17:36 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 2025.2

Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.

Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Purrmaid schreef:
08-03-2025 11:41
Ga je er werk van maken?

https://eerlijkewoz.nl/?utm_source=goog ... FsEALw_wcB

Ik vond het ook weer een vieze aanslag. Kwam een dag voor we op vakantie gingen. Pretbedervers.
Dat is een no cure no pay toch?

https://www.zelfwozbezwaarmaken.nl/tips ... y-bureaus/

Dat schijnt dus niet zo handig te zijn.
Hier in het noorden (aardbevingsgebied) werd je er een paar jaar geleden nog net niet mee doodgegooid.
Maar mensen gaan voorbij
Joppie schreef:
08-03-2025 12:50
Dat is een no cure no pay toch?

https://www.zelfwozbezwaarmaken.nl/tips ... y-bureaus/

Dat schijnt dus niet zo handig te zijn.
Hier in het noorden (aardbevingsgebied) werd je er een paar jaar geleden nog net niet mee doodgegooid.

Wat is er niet handig aan? Dat het de gemeente geld kost?

Geen idee hoor, ik heb er nooit gebruik van gemaakt maar zag het gisteren weer op tv langskomen, daarom plak ik het.
TAFKAPML
Purrmaid schreef:
08-03-2025 12:55
Wat is er niet handig aan? Dat het de gemeente geld kost?

Geen idee hoor, ik heb er nooit gebruik van gemaakt maar zag het gisteren weer op tv langskomen, daarom plak ik het.
Uit het artikel;
Hoe hoger de uitgaven van een gemeente, hoe hoger de gemeentelijke lasten. En dat voelt u in uw portemonnee. Steeds meer WOZ bezwaren gaan langs no cure no pay bureaus. WOZ bezwaar maken via een no cure no pay bureau líj́kt gratis. Dat ligt in werkelijkheid anders, weet u nu.

Ik heb er ook totaal geen verstand van maar klinkt logisch.
Beter zelf bezwaar maken dan het door zo'n bureau laten doen denk ik.
Maar mensen gaan voorbij
Oh oké.

Het was ook niet mijn insteek dat Frizz mijn link moest gebruiken hoor. Wel dat ze bezwaar zou kunnen maken.
Hoe en wat kan ze zelf prima bedenken gok ik.
TAFKAPML
Twee jaar geleden vond ik het nog een acceptabel bedrag. En toen verkochten mijn buren hun huis voor veel meer geld dan gekocht uiteraard. En de WOZ vloog omhoog. Mijn bezwaar haalde niets uit.
Ik verbaas me erover dat de buitenkant van de dingen zoveel verbergt.
GroenTuintje schreef:
08-03-2025 12:04
Aaaargh is het een keer weer mooi weer, staat er weer urenlang een halve zool buiten lawaai te maken ( schuren) :facepalm:

Oeps... ik ben net klaar met werken nu. Ga zo naar de Karwei voor nieuwe grasmaaier, graszaad, kalk en bemesting... en dan helaas ook lawaai maken in de tuin. En terras en oprit moet met hoge druk afgespoten worden...

Moet de haag ook snoeien maar heb alleen een ladder en geen steiger, dus dat is een beetje gevaarlijk... toch maar iemand voor bellen dan.
yasmijn schreef:
08-03-2025 13:12
Twee jaar geleden vond ik het nog een acceptabel bedrag. En toen verkochten mijn buren hun huis voor veel meer geld dan gekocht uiteraard. En de WOZ vloog omhoog. Mijn bezwaar haalde niets uit.

Was jouw woning vergelijkbaar? Want ik zie dat het taxatierapport in mijn geval is gebaseerd op mooie verbouwde woningen. Dat heb ik zelf helemaal niet laten doen.
En ze vinden dat ik een tuinhuis heb, maar dat is een kast van PVC.
Frizz schreef:
08-03-2025 13:31
Was jouw woning vergelijkbaar? Want ik zie dat het taxatierapport in mijn geval is gebaseerd op mooie verbouwde woningen. Dat heb ik zelf helemaal niet laten doen.
En ze vinden dat ik een tuinhuis heb, maar dat is een kast van PVC.
dat lijkt me dan zeker reden om bezwaar aan te tekenen. Wij hebben het met de vereniging gedaan en dat heeft toen een behoorlijk bedrag aan mindering opgeleverd.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Thanks. Ik ga het oppakken. In mijn gemeente kan je eerst telefonisch bezwaar maken zie ik.
Beste forummers,
we weten dat de titel van dit topic zegt met gekletst, maar momenteel is het eigenlijk alleen nog maar (medisch) geklets en wordt er niet meer nagepraat.
Ons verzoek is dus om dit topic weer vooral als napraat te gebruiken met wat geklets.

Met vriendelijke groet,

Moderator Vivaforum.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Nou, napraten dan maar.

Ik ga niet naar de Hyrox (intensief sporten) in Heereveen.

Een eenmalige handkus van een collega vind ik ok.

Kijk niet uit naar de zomer, dus ga weer eens meeschrijven in het Winterliefde-topic. (Niet Winter vol Liefde van Videoland)

En ik vind Durf te antwoorden een leuk en gezellig topic.

Vroegah was er een Bar too much om eindeloos in te beppen. En Ben je nog wakker, schrijf dan mee. En een Knusseltopic (met gehaakte dekentjes) waarin iedereen lief voor elkaar was.
-- tijdelijk mottoloos --
Wie wil er een fijne handkus?
TAFKAPML
ModeratorViva schreef:
08-03-2025 14:10
Beste forummers,
we weten dat de titel van dit topic zegt met gekletst, maar momenteel is het eigenlijk alleen nog maar (medisch) geklets en wordt er niet meer nagepraat.
Ons verzoek is dus om dit topic weer vooral als napraat te gebruiken met wat geklets.

Met vriendelijke groet,

Moderator Vivaforum.
Nou ja soms zijn er veel mensen ineens ziek en dan zijn er veel mensen die meeleven, tips geven of weet ik veel.
Ik denk toch dat zij ook liever over hun gehaktballetjes hadden willen schrijven.
Maar mensen gaan voorbij
Purrmaid schreef:
08-03-2025 14:25
Wie wil er een fijne handkus?

Ik
ModeratorViva schreef:
Beste forummers,

Met vriendelijke groet,

Moderator Vivaforum.
pfffff serieus.....🙄
Joppie schreef:
08-03-2025 14:26
Nou ja soms zijn er veel mensen ineens ziek en dan zijn er veel mensen die meeleven, tips geven of weet ik veel.
Ik denk toch dat zij ook liever over hun gehaktballetjes hadden willen schrijven.
En dat mag ook nog steeds.

Open een fijn Stamcafé, voor al uw kwalen :cheers:
Hela schreef:
08-03-2025 14:40
:idee:
Star⁴ schreef:
08-03-2025 14:41
Ja, ik weet het :biggrin:
Star⁴ schreef:
08-03-2025 14:41

Bar too much, met kletsen en kwalen
Explorista schreef:
08-03-2025 14:42
Bar too much, met kletsen en kwalen
No way, Bar Too Much was een fantastisch jarenlang lopend topic en vooral ook zonder kwalen!
Hela schreef:
08-03-2025 14:40
Lijkt me een goed plan.
En het licht schijnt in de duisternis, en de duisternis heeft het niet gegrepen.
Joppie schreef:
08-03-2025 14:26

Liever geen gehakballenpraat hoor.

Ik vind dat de mods zeker een punt hebben. Er wordt niet meer nagepraat.
TAFKAPML
ModeratorViva schreef:
Beste forummers,

Met vriendelijke groet,

Moderator Vivaforum.

Really?
ModeratorViva schreef:
Beste forummers,

Met vriendelijke groet,

Moderator Vivaforum.
:worship:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven