Fijne pillow spray voor het slapen

17-03-2025 22:57 9 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Vroeger had ik een pillow spray van de tuinen maar die wordt niet meer verkocht. Het proef flesje van Rituals is bijna op en vind ik eigenlijk te duur om een full size van te kopen. Ik doe nu soms wat druppels lavendel olie op een zakdoek of wattenschijfje wat ik naast m'n bed leg maar die is eigenlijk net te sterk dat ik er hoofdpijn van krijg.

Wie heeft er tips voor een fijne spray die gewoon bij de drogist te koop is?
Niet bij de drogist helaas en voor zolang het nog kan... https://thebodyshop.nl/products/sleep-c ... illow-mist

Deze vind ik niet te sterk.

Als olie vind ik sinaasappel minder overweldigend dan lavendel maar nod steeds erg rustgevend.

En in de zomer - maar daar ben ik geloof ik wel een uitzondering in - gool old 4711.
Ik heb 4711 blood orange and basil.

Edit: dit is een dupe voor Guerlain Aqua Allegoria Mandarine basilic. De enige keer dat ik vond dat iets met recht een dupe genoemd mocht worden (en de 4711 blijft nog langer hangen ook)
Schaapje 14 van de groene linde. Ik ben sowieso groot fan van het hele assortiment, maar deze springt er echt uit.
De spray is het fijnst, even sprayen en heerlijk slapen. Ik gebruik het bij de kids en voor mezelf.

https://degroenelinde.nl/product/schaapje-14
Ik ben fan van deze maar niet in veel winkels te koop .
https://www.chi.nl/lavinchi-relax-airspray.html

En anders zelf maken ?
Staan best wel wat recepten op internet . Wel goede etherische olie kopen .
Ik ben even benieuwd naar het nut van een pillow spray?
Taskmaster schreef:
18-03-2025 09:19
Ik ben even benieuwd naar het nut van een pillow spray?
Het ruikt lekker als je gaat slapen,zou rustgevend zijn

Daarnaast raak je er aan gewend,dus verslavend, kost het je geld en gebruik je teveel krijg je hoofdpijn, gezond lijkt het mij sowieso niet

Dus niet aan beginnen lijkt mij
Gerbera schreef:
18-03-2025 11:13
Het ruikt lekker als je gaat slapen,zou rustgevend zijn

Daarnaast raak je er aan gewend,dus verslavend, kost het je geld en gebruik je teveel krijg je hoofdpijn, gezond lijkt het mij sowieso niet

Dus niet aan beginnen lijkt mij
Oh, hou toch op, verslavend😂 op grond waarvan? Wat zit erin dan? MDMA?

Gebruik je teveel, krijg je hooguit een nat kussen.
Sommige mensen krijgen nou eenmaal hoofdpijn van een bepaalde geur, er zijn hele straten die ik vermijd als de lavendel in bloei staat.

Ik gebruik Close Your Eyes van the laundry story. Gewoon, lekker luchtje, hoort bij mijn slaapritueel, net als me van top tot teen insmeren met BumBum Cream
Lavendelolie, maar dan verdunnen in zo'n minisprayflesje?

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven