Napraat 2025.3 met geklets en lentekriebels.
maandag 10 maart 2025 om 10:19
Beste forummers,
Welkom in napraat 2025.3 met geklets en lentekriebels.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Welkom in napraat 2025.3 met geklets en lentekriebels.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

donderdag 20 maart 2025 om 16:46
Zo raar. Alsof iedereen maar dezelfde smaak moet hebben en hetzelfde leuk moet vinden.Lady*Voldemort schreef: ↑20-03-2025 16:44Ik begrijp juist niks van die reactie
Je ziet het trouwens heel vaak, dat mensen zich persoonlijk in hun taas getast voelen als jij iets niet zo mooi vindt als zij. Hier op het forum ook, er zijn hele ruzies ontstaan omdat Nana toevallig een schurfthekel heeft aan Suzan en Freek. Ik vind het altijd wel vermakelijk.
anoniem_67dd5a50e490c wijzigde dit bericht op 20-03-2025 16:46
0.70% gewijzigd
donderdag 20 maart 2025 om 16:46
Daarom deed ik het.Lorrelies schreef: ↑20-03-2025 15:49Tof. En ik zie ook dat een mod hem aangepast heeft.
Ik heb er niet aan gedacht het te staffen omdat mensen wel vaker hele domme dingen zeggen rondom rouw
Vind het ook echt tof dat de mod het heeft aangepast al denk ik niet dat Fanta dat snapt.
Was vast heel lief bedoelt…

Those who choose the lesser evil forget quickly that they chose evil.
Hannah Arendt
Hannah Arendt
donderdag 20 maart 2025 om 16:47
Noah_Bloem schreef: ↑20-03-2025 16:46Zo raar. Alsof iedereen maar dezelfde smaak moet hebben en hetzelfde leuk moet vinden.
Ja. En wat meer is: alsof een oordeel over een serie/muziekgroep meteen een oordeel inhoudt over de liefhebbers

'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
(Herman Finkers)
donderdag 20 maart 2025 om 16:48
Ik vind het ook wel vermakelijk. En Nana heeft gelijk vind ik. Ik heb ook een schurfthekel aan Suzan en Freek.Lady*Voldemort schreef: ↑20-03-2025 16:44Ik begrijp juist niks van die reactie
Je ziet het trouwens heel vaak, dat mensen zich persoonlijk in hun taas getast voelen als jij iets niet zo mooi vindt als zij. Hier op het forum ook, er zijn hele ruzies ontstaan omdat Nana toevallig een schurfthekel heeft aan Suzan en Freek. Ik vind het altijd wel vermakelijk.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 20 maart 2025 om 16:56
donderdag 20 maart 2025 om 16:57
donderdag 20 maart 2025 om 17:30
Ik had van te voren een roesje aangevraagd, maar ze zei: niet doen, zonde van je avond.
Dus ik kreeg alleen een pijnstiller.
Er was een heel scherpe pijn ergens waar ze het hoekje om moest.
Verder waren ze heel aardig en stelde ze mij op mijn gemak, dus dat hielp.
Erna ben ik twee 'weggevallen' door te lage bloeddruk, maar nu is alles weer ok.
Over 5 jaar weer.
donderdag 20 maart 2025 om 17:50
Ik snap je woede, maar vind jouw post ook smerig plastisch en confronterend.Lorrelies schreef: ↑20-03-2025 12:22Ik trek dat geneuzel van die fanta niet.
Ik heb haar al een keer gestaft omdat ze aanraadde in een topic aan iemand om alcohol te drinken om te kalmeren en nu in een topic over suïcide is het vast een schrale troost dat de persoon die suïcide heeft gepleegd nu gelukkiger is….Nee muts die is dood!
De schoonheid van een eigen gekozen dood….. het geen euthansie he.
Dit stukje
Een enorme opluchting voor die mensen…. Vraag mij af hoeveel ze er gesproken heeft die na suïcide dat zeiden…
Iets zegt me dat het voor jou alleen maar woorden zijn, en geen herinnering van dat jij iemand zag landen.
Wat jij hier doet vind ik ook heel akelig, dat kan je ook minder grof en kwetsend verwoorden.
feow wijzigde dit bericht op 20-03-2025 17:53
7.93% gewijzigd
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

donderdag 20 maart 2025 om 17:51
Ja ook dat.Lady*Voldemort schreef: ↑20-03-2025 16:47Ja. En wat meer is: alsof een oordeel over een serie/muziekgroep meteen een oordeel inhoudt over de liefhebbers![]()
Blauwe Dag kan ik ook waarderen als nummer. Maar dat is ook het enige.
donderdag 20 maart 2025 om 18:37
Dat vind ik een verschrikkelijk lied. Sinds dat lied heb ik een antipathie voor die twee.Lady*Voldemort schreef: ↑20-03-2025 16:56Ik vind er voor de rest ook niet veel aan maar Blauwe Dag vind ik wel een mooi liedje. Desondanks heeft Nana me nog steeds niet onder de negeer gezet.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 20 maart 2025 om 18:38

donderdag 20 maart 2025 om 18:46
Zelfs dat hangt er nog vanaf, hoe lang het duurt en zo. Een uurtje André Hazes van de buurman trek ik best.
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
(Herman Finkers)
(Herman Finkers)
donderdag 20 maart 2025 om 18:53