Formule 1 seizoen 2025

donderdag 23 januari 2025 om 10:10
Alles over het Formule 1 seizoen 2025!
Met 5 rookies, Lewis Hamilton bij Ferrari, en een nieuwe teamgenoot voor Max.
Op 18 februari worden alle teams gepresenteerd tijdens het nieuwe F1 Launch Event in Londen.
Op 26 februari beginnen de testdagen, en 14 maart gaat het seizoen van start in Melbourne!
Vorige deel
Met 5 rookies, Lewis Hamilton bij Ferrari, en een nieuwe teamgenoot voor Max.
Op 18 februari worden alle teams gepresenteerd tijdens het nieuwe F1 Launch Event in Londen.
Op 26 februari beginnen de testdagen, en 14 maart gaat het seizoen van start in Melbourne!
Vorige deel

vrijdag 21 maart 2025 om 21:18
Er is nog een meeting geweest met de coureurs over het verbod op schelden. Een en ander is wat genuanceerd.
Voor schelden over de boordradio terwijl je vol zit met adrenaline krijg je niet direct een straf (tenzij je de wedstrijdleiding verrot scheldt). Het gaat ze vooral om persconferenties en interviews, daar willen ze graag fatsoenlijk taalgebruik horen. En als je gewoon sorry zegt als je een keer wat ontglipt dan zul je ook niet direct een schorsing krijgen denk ik.
Voor schelden over de boordradio terwijl je vol zit met adrenaline krijg je niet direct een straf (tenzij je de wedstrijdleiding verrot scheldt). Het gaat ze vooral om persconferenties en interviews, daar willen ze graag fatsoenlijk taalgebruik horen. En als je gewoon sorry zegt als je een keer wat ontglipt dan zul je ook niet direct een schorsing krijgen denk ik.
vrijdag 21 maart 2025 om 21:25
Klinkt stukken redelijker dan eerdere berichten. Zal wel strategie geweest zijn dan, die soep heet opdienen.RikM schreef: ↑21-03-2025 21:18Er is nog een meeting geweest met de coureurs over het verbod op schelden. Een en ander is wat genuanceerd.
zaterdag 22 maart 2025 om 07:38
zaterdag 22 maart 2025 om 07:49
Ik zonder want wilde nog ff slapen. Nu wel koffie!
zaterdag 22 maart 2025 om 08:29
jammer inderdaad! 20e!
Leuk dat Hadjar en Tsunoda boven Verstappen zijn in Q1.
zaterdag 22 maart 2025 om 10:41
zaterdag 22 maart 2025 om 12:44
Ik snap echt niet dat ze Yuki niet meteen op die plek hebben gezet.

zaterdag 22 maart 2025 om 14:36

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in