Zomervreugd voor de zonliefhebbers! 2024/2025
vrijdag 13 september 2024 om 16:18
maandag 24 maart 2025 om 16:52
En dus ook een uur later licht. Ik als vroege opstaander heb dus geen reet aan die zomertijd.
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
(Herman Finkers)
maandag 24 maart 2025 om 17:15
Ik vind de zomertijd wel fijn, dan word ik tenminste niet elke dag om half 6 al wakker. En het lange licht ‘s avonds vind ik heerlijk! ‘s Ochtends maakt het me niet zoveel uit, binnenkort is het al zo vroeg licht dat het niet uitmaakt of je nou om half 6 opstaat of om 10 uur.
Vandaag was weer een prima dag. Op de fiets naar mijn werk in het licht en met zon, tussen de middag een half uurtje gewandeld en ‘s middags weer met een zonnetje terug. Ik ben zo blij dat die donkere tijd achter ons ligt!!!
Vandaag was weer een prima dag. Op de fiets naar mijn werk in het licht en met zon, tussen de middag een half uurtje gewandeld en ‘s middags weer met een zonnetje terug. Ik ben zo blij dat die donkere tijd achter ons ligt!!!
maandag 24 maart 2025 om 18:51
donderdag 27 maart 2025 om 09:08
donderdag 27 maart 2025 om 18:44
Vanmorgen vroeg op weg naar werk koud, en dichte mist. Een paar uur later was de mist helemaal weg, strakblauwe lucht en zat ik in mijn t-shirtje buiten koffie te drinken 
En dan die gezellige narcissen erbij en zo, ik kan hier echt wel aan wennen hoor. Alleen jammer dat ik volgende week weer in het donker naar mijn werk fiets. Kut-zomertijd

En dan die gezellige narcissen erbij en zo, ik kan hier echt wel aan wennen hoor. Alleen jammer dat ik volgende week weer in het donker naar mijn werk fiets. Kut-zomertijd

(Herman Finkers)
(Herman Finkers)
donderdag 27 maart 2025 om 19:03
Ow verdorie dat is zondag weer een domper. Ik hoef niet te fietsen, maar vroeg licht is heerlijk.Lady*Voldemort schreef: ↑27-03-2025 18:44Vanmorgen vroeg op weg naar werk koud, en dichte mist. Een paar uur later was de mist helemaal weg, strakblauwe lucht en zat ik in mijn t-shirtje buiten koffie te drinken
En dan die gezellige narcissen erbij en zo, ik kan hier echt wel aan wennen hoor. Alleen jammer dat ik volgende week weer in het donker naar mijn werk fiets. Kut-zomertijd![]()
donderdag 27 maart 2025 om 19:04
Ach binnen een paar weken is dat leed ook weer geleden hoor. Maar dinsdag zit ik vloekend op mijn fiets

(Herman Finkers)
(Herman Finkers)
donderdag 27 maart 2025 om 20:03
Volgens mij is het volgende week bij mij wel licht als ik weg moet, alleen bij het opstaan is het wel jammer. Maar volgens mij wordt het heel snel alweer een stuk vroeger licht.
Heerlijk lenteweertje weer vandaag, ik heb zoveel meer energie! Vandaag is mijn vrije dag en ik heb anderhalf uur gesport, een uur gewandeld, ben naar het winkelcentrum geweest en heb heel veel in het huishouden gedaan, ik denk dat ik nu voor het eerst pas echt zit. En ik ben nog steeds niet moe. Wat een verschil met die donkere rotwinter!
Heerlijk lenteweertje weer vandaag, ik heb zoveel meer energie! Vandaag is mijn vrije dag en ik heb anderhalf uur gesport, een uur gewandeld, ben naar het winkelcentrum geweest en heb heel veel in het huishouden gedaan, ik denk dat ik nu voor het eerst pas echt zit. En ik ben nog steeds niet moe. Wat een verschil met die donkere rotwinter!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in