Zomervreugd voor de zonliefhebbers! 2024/2025

13-09-2024 16:18 891 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Kan je de wereld aan in de zomer en is het leven kommer en kwel in de winter?

Klets hier dan mee en voel je welkom! We slepen elkaar door de donkere maanden, de grauwe luchten en de kou heen. :heart:

Tel samen af naar de lente!

Afbeelding

Afbeelding
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
yasmijn schreef:
24-03-2025 16:42
In principe natuurlijk niet. Het wordt een uur later donker.
En dus ook een uur later licht. Ik als vroege opstaander heb dus geen reet aan die zomertijd.
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
Maar het is wel heerlijk weer vandaag :sun:
(Herman Finkers)
Ik vind de zomertijd wel fijn, dan word ik tenminste niet elke dag om half 6 al wakker. En het lange licht ‘s avonds vind ik heerlijk! ‘s Ochtends maakt het me niet zoveel uit, binnenkort is het al zo vroeg licht dat het niet uitmaakt of je nou om half 6 opstaat of om 10 uur.

Vandaag was weer een prima dag. Op de fiets naar mijn werk in het licht en met zon, tussen de middag een half uurtje gewandeld en ‘s middags weer met een zonnetje terug. Ik ben zo blij dat die donkere tijd achter ons ligt!!!
Ik ook! Weg met het akelige donker!
Ik verbaas me erover dat de buitenkant van de dingen zoveel verbergt.
Mijn Circadiaan ritme past beter bij wintertijd, maar ik vind het fijner om nog lekker veel daglicht na werk te hebben in de zomer. Dan heb je nog tenminste wat aan je vrije tijd. Weg met het rot donker! Kan niet wachten om weer lekker te kunnen wandelen na werk! :cheer: :cheer: :cheer:
Lange zomerse avonden 🥰
Ik heb gewoon graag een tijd. Schuif alles eenmalig een half uur. Compromis in het midden van voor en tegenstand en klaar.
Was echt weer best koud deze dagen. Gelukkig vandaag weer 15! :D Morgen en in het weekend weer frisser helaas, maar ja je kan niet altijd alles hebben. De week erop ziet er echt top uit! Nu nog duimen dat het uitkomt. En avondwandelingen here we cooome! :hyper:
Een heerlijke lichte dag! En de temperatuur is ook prima voor maart.

:sun:
Wat een cadeautjes weer vandaag en de komende dagen.
I will not let anyone walk through my mind with their dirty feet.
- Gandhi
Ik ga morgen mijn vliegengordijn schoonmaken in het zonnetje boven de buitendouche. Morgen 22 en zaterdag 24 graden ik fleur op bij dit weer. Man vindt mijn schoonmaak woede overbodig. Jammer dan.
Vanmorgen vroeg op weg naar werk koud, en dichte mist. Een paar uur later was de mist helemaal weg, strakblauwe lucht en zat ik in mijn t-shirtje buiten koffie te drinken :lol:

En dan die gezellige narcissen erbij en zo, ik kan hier echt wel aan wennen hoor. Alleen jammer dat ik volgende week weer in het donker naar mijn werk fiets. Kut-zomertijd :proud:
(Herman Finkers)
Lady*Voldemort schreef:
27-03-2025 18:44
Vanmorgen vroeg op weg naar werk koud, en dichte mist. Een paar uur later was de mist helemaal weg, strakblauwe lucht en zat ik in mijn t-shirtje buiten koffie te drinken :lol:

En dan die gezellige narcissen erbij en zo, ik kan hier echt wel aan wennen hoor. Alleen jammer dat ik volgende week weer in het donker naar mijn werk fiets. Kut-zomertijd :proud:
Ow verdorie dat is zondag weer een domper. Ik hoef niet te fietsen, maar vroeg licht is heerlijk.
Redhead70 schreef:
27-03-2025 19:03
Ow verdorie dat is zondag weer een domper. Ik hoef niet te fietsen, maar vroeg licht is heerlijk.
Ach binnen een paar weken is dat leed ook weer geleden hoor. Maar dinsdag zit ik vloekend op mijn fiets :lol:
(Herman Finkers)
Volgens mij is het volgende week bij mij wel licht als ik weg moet, alleen bij het opstaan is het wel jammer. Maar volgens mij wordt het heel snel alweer een stuk vroeger licht.

Heerlijk lenteweertje weer vandaag, ik heb zoveel meer energie! Vandaag is mijn vrije dag en ik heb anderhalf uur gesport, een uur gewandeld, ben naar het winkelcentrum geweest en heb heel veel in het huishouden gedaan, ik denk dat ik nu voor het eerst pas echt zit. En ik ben nog steeds niet moe. Wat een verschil met die donkere rotwinter!
Vandaag een sombere, frisse dag. Morgen gelukkig alweer de hele dag zon en zo te zien komt er weer een prachtige week aan.

Ik vind het zo leuk om te zien dat de tuin weer ontwaakt. Elke dag zie je wel verschil.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven