Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in showbizz deel 9
zaterdag 22 maart 2025 om 19:33
Er wordt een real life soap gemaakt met/over de broers Paul. Daar past trouwen wel bij natuurlijk. Maar eerst de focus op de Olympische Spelen.
zaterdag 22 maart 2025 om 20:21
Ik vind het een leuk stel. Hij is volgens mij ook echt gek op haar en dat is het belangrijkste
Frankly my dear, I don"t give a damn
zaterdag 22 maart 2025 om 20:44
Ik voel vooral weerzin bij zijn palmares: beschuldigingen van oplichting van minderjarigen, seksueel misbruik, emotionele mishandeling, racisme. Niet alles is (juridisch) bewezen maar als maar 1/3 waar is, is het al een griezel.Vlaginvaas schreef: ↑22-03-2025 19:28Ik vind hem oprecht zo eng…die tattoos in zn nek en gezicht, die vieze baard en zelfs de vorm van zn hoofd…dat laatste kan hij niks aan doen natuurlijk. Hij moet dan echt wel superaardig zijn want ik voel gewoon weerzin bij z’n hele verschijning.
zaterdag 22 maart 2025 om 21:47
Nou dat dus, hij staat echt bekend als een 'bad boy'. Kan er echt met mijn verstand niet bij wat Jutta in hem ziet.Vivalafete25 schreef: ↑22-03-2025 20:44Ik voel vooral weerzin bij zijn palmares: beschuldigingen van oplichting van minderjarigen, seksueel misbruik, emotionele mishandeling, racisme. Niet alles is (juridisch) bewezen maar als maar 1/3 waar is, is het al een griezel.
zaterdag 22 maart 2025 om 22:11
Als iemand crimineel is, kan hij nog zo gek op me zijn maar ik hoef er dan niks mee.
Maar ieder z'n meug uiteraard.
Ik zou wel even slikken als mijn vriendin/zus/dochter met zo iemand aan komt zetten:
https://berkeleybeacon.com/the-contenti ... nd-crimes/
dinsdag 25 maart 2025 om 19:27
Igone de Jongh is weer gelukkig in de liefde https://www.ad.nl/show/igone-de-jongh- ... ~a97748d7/
Mooie man wel (gebaseerd op die ene foto
sowieso vooruitgang na Thijs Römer)
Mooie man wel (gebaseerd op die ene foto

Ha! It is funny because the squirrel gets dead.
dinsdag 25 maart 2025 om 20:17
Hij is ook een model, ik heb meer foto’s gezien, mooie man hoor en idd heel fijn voor Igone.Lebow schreef: ↑25-03-2025 19:27Igone de Jongh is weer gelukkig in de liefde https://www.ad.nl/show/igone-de-jongh- ... ~a97748d7/
Mooie man wel (gebaseerd op die ene fotosowieso vooruitgang na Thijs Römer)
Cum non tum age
dinsdag 25 maart 2025 om 20:25
Wat leuk! Als het iemand gegund is....Lebow schreef: ↑25-03-2025 19:27Igone de Jongh is weer gelukkig in de liefde https://www.ad.nl/show/igone-de-jongh- ... ~a97748d7/
Mooie man wel (gebaseerd op die ene fotosowieso vooruitgang na Thijs Römer)
dinsdag 25 maart 2025 om 20:29
Nou nee, dat iemand geen door en door verrot persoon is lijkt me persoonlijk belangrijker. Het zegt natuurlijk ook behoorlijk wat over Jutta, dat je met zo iemand wil en kan zijn.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
dinsdag 25 maart 2025 om 20:50
Ik zag een filmpje met haar ouders bij het aanzoek. Zij zullen vast wel weten van de verhalen over hem (zie mijn eerdere link). Zouden het van die onnozele mensen zijn, die denken dat er niks van waar is? Dat het jaloezie is ofzo? Of nog erger: dat ze denken dat hij wel verandert ofzo.
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat je zoiets voor je dochter wilt.
Maar goed, misschien kicken ze wel gewoon op die status en rijkdom.
woensdag 26 maart 2025 om 18:34
Nah, wat een onnodige aanval op haar ouders. Misschien vinden ze hem ook wel een eikel, maar waarom zouden ze hem publiekelijk moeten afkeuren? Wie weet zijn ze bang dat Jutta zich van hun afzet als ze dit zeggen.Vivalafete25 schreef: ↑25-03-2025 20:50Ik zag een filmpje met haar ouders bij het aanzoek. Zij zullen vast wel weten van de verhalen over hem (zie mijn eerdere link). Zouden het van die onnozele mensen zijn, die denken dat er niks van waar is? Dat het jaloezie is ofzo? Of nog erger: dat ze denken dat hij wel verandert ofzo.
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat je zoiets voor je dochter wilt.
Maar goed, misschien kicken ze wel gewoon op die status en rijkdom.
Jutta is niet steenrijk, maar haar vermogen wordt op 3 miljoen geschat. Arm is zij dus ook niet.
donderdag 27 maart 2025 om 06:59
Dat zou ook kunnen. Het waren ook maar speculaties he op basis van dat filmpje.Zomersweertje schreef: ↑26-03-2025 18:34Nah, wat een onnodige aanval op haar ouders. Misschien vinden ze hem ook wel een eikel, maar waarom zouden ze hem publiekelijk moeten afkeuren? Wie weet zijn ze bang dat Jutta zich van hun afzet als ze dit zeggen.
Jutta is niet steenrijk, maar haar vermogen wordt op 3 miljoen geschat. Arm is zij dus ook niet.
Ze moeten helemaal niks natuurlijk.
donderdag 27 maart 2025 om 07:49
Ik luisterde van de week een podcast met de ex van Gers Pardoel. Eerder dacht ik dat er ‘slechts’ sprake was geweest van fysiek geweld. Maar hij heeft haar eigenlijk die hele relatie gecontroleerd en het leven zuur gemaakt. Ook nadien poogt hij dat nog, maar inmiddels mag hij zelfs geen omgang meer hebben met z’n kinderen.
•
donderdag 27 maart 2025 om 07:52
Heel enge gozer. Hij schijnt zijn partner daarna, Lie Meurs, ook mentaal en fysiek mishandeld te hebben.Frizz schreef: ↑27-03-2025 07:49Ik luisterde van de week een podcast met de ex van Gers Pardoel. Eerder dacht ik dat er ‘slechts’ sprake was geweest van fysiek geweld. Maar hij heeft haar eigenlijk die hele relatie gecontroleerd en het leven zuur gemaakt. Ook nadien poogt hij dat nog, maar inmiddels mag hij zelfs geen omgang meer hebben met z’n kinderen.
Geen omgang zelfs, wat heftig. Dan moet je wel echt ver zijn gegaan.
donderdag 27 maart 2025 om 12:15
Jutta geeft zelf al jaren aan dat ze niet weet of ze doorgaat met schaatsen als ze olympisch goud haalt op de spelen volgend jaar. Ook al voordat ze Jake Paul leerde kennen. Voorlopig is 2026 haar doel, daarna zou ze verder zien.
Er zijn ook schaatsende moeders op hoog niveau. Afgelopen WK schaatsen won een moeder goud op de 5 kilometer.
Kortom, we zullen zien. Jutta heeft natuurlijk al van jongs af aan een carrière naast het schaatsen. Ze kiest ook heel bewust aan eigen route naar de spelen.
Er zijn ook schaatsende moeders op hoog niveau. Afgelopen WK schaatsen won een moeder goud op de 5 kilometer.
Kortom, we zullen zien. Jutta heeft natuurlijk al van jongs af aan een carrière naast het schaatsen. Ze kiest ook heel bewust aan eigen route naar de spelen.
zondag 6 april 2025 om 13:43
Dat is ook met Dean Saunders zo. Die had weer een rechtszaak aangespannen voor omgang en verloren, want mag zijn zoon niet meer zien van de rechter. Hij zegt zelf dat hij de moeder van zijn zoon helemaal niet mishandeld heeft, in allerlei filmpjes op social media. Nee gast, je bent vanwege je zweetvoeten opgepakt en hebt daarom ook nog in de bajes gezeten.Vivalafete25 schreef: ↑27-03-2025 07:52Heel enge gozer. Hij schijnt zijn partner daarna, Lie Meurs, ook mentaal en fysiek mishandeld te hebben.
Geen omgang zelfs, wat heftig. Dan moet je wel echt ver zijn gegaan.
Stressed is just desserts spelled backwards

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in