Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in showbizz deel 9

18-08-2023 10:21 652 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
muts87 schreef:
22-03-2025 16:56
So dat had ik niet verwacht. Sowieso niet dat ze zo lang samen zouden blijven. Leuk voor ze. Huwelijk gaat ze vast ook veel likes en geld opleveren als social media sterren.

Vind ze wel bij elkaar passen. Zij topsporter en hij is ook vrij toegewijd in wat hij doet.
Er wordt een real life soap gemaakt met/over de broers Paul. Daar past trouwen wel bij natuurlijk. Maar eerst de focus op de Olympische Spelen.
Vivalafete25 schreef:
22-03-2025 18:25
Ai zonde toch van zo'n leuke meid!
Ik vind het een leuk stel. Hij is volgens mij ook echt gek op haar en dat is het belangrijkste
Frankly my dear, I don"t give a damn
Vlaginvaas schreef:
22-03-2025 19:28
Ik vind hem oprecht zo eng…die tattoos in zn nek en gezicht, die vieze baard en zelfs de vorm van zn hoofd…dat laatste kan hij niks aan doen natuurlijk. Hij moet dan echt wel superaardig zijn want ik voel gewoon weerzin bij z’n hele verschijning.
Ik voel vooral weerzin bij zijn palmares: beschuldigingen van oplichting van minderjarigen, seksueel misbruik, emotionele mishandeling, racisme. Niet alles is (juridisch) bewezen maar als maar 1/3 waar is, is het al een griezel.
Vivalafete25 schreef:
22-03-2025 20:44
Ik voel vooral weerzin bij zijn palmares: beschuldigingen van oplichting van minderjarigen, seksueel misbruik, emotionele mishandeling, racisme. Niet alles is (juridisch) bewezen maar als maar 1/3 waar is, is het al een griezel.
Nou dat dus, hij staat echt bekend als een 'bad boy'. Kan er echt met mijn verstand niet bij wat Jutta in hem ziet.
calvijn1 schreef:
22-03-2025 20:21
Ik vind het een leuk stel. Hij is volgens mij ook echt gek op haar en dat is het belangrijkste
Als iemand crimineel is, kan hij nog zo gek op me zijn maar ik hoef er dan niks mee.

Maar ieder z'n meug uiteraard.

Ik zou wel even slikken als mijn vriendin/zus/dochter met zo iemand aan komt zetten:

https://berkeleybeacon.com/the-contenti ... nd-crimes/
Igone de Jongh is weer gelukkig in de liefde https://www.ad.nl/show/igone-de-jongh- ... ~a97748d7/

Mooie man wel (gebaseerd op die ene foto ;-D sowieso vooruitgang na Thijs Römer)
Ha! It is funny because the squirrel gets dead.
Wat fijn voor Igone. En inderdaad een knappe man. Kan kereltje Romer bij lange na niet aan tippen.
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
Lebow schreef:
25-03-2025 19:27
Igone de Jongh is weer gelukkig in de liefde https://www.ad.nl/show/igone-de-jongh- ... ~a97748d7/

Mooie man wel (gebaseerd op die ene foto ;-D sowieso vooruitgang na Thijs Römer)
Hij is ook een model, ik heb meer foto’s gezien, mooie man hoor en idd heel fijn voor Igone.
Cum non tum age
Lebow schreef:
25-03-2025 19:27

Wat leuk! Als het iemand gegund is....
calvijn1 schreef:
22-03-2025 20:21

Nou nee, dat iemand geen door en door verrot persoon is lijkt me persoonlijk belangrijker. Het zegt natuurlijk ook behoorlijk wat over Jutta, dat je met zo iemand wil en kan zijn.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
LaFolie schreef:
25-03-2025 20:29
Nou nee, dat iemand geen door en door verrot persoon is lijkt me persoonlijk belangrijker. Het zegt natuurlijk ook behoorlijk wat over Jutta, dat je met zo iemand wil en kan zijn.
Ik zag een filmpje met haar ouders bij het aanzoek. Zij zullen vast wel weten van de verhalen over hem (zie mijn eerdere link). Zouden het van die onnozele mensen zijn, die denken dat er niks van waar is? Dat het jaloezie is ofzo? Of nog erger: dat ze denken dat hij wel verandert ofzo.

Ik kan me namelijk niet voorstellen dat je zoiets voor je dochter wilt.
Maar goed, misschien kicken ze wel gewoon op die status en rijkdom.
Vivalafete25 schreef:
25-03-2025 20:50
Ik zag een filmpje met haar ouders bij het aanzoek. Zij zullen vast wel weten van de verhalen over hem (zie mijn eerdere link). Zouden het van die onnozele mensen zijn, die denken dat er niks van waar is? Dat het jaloezie is ofzo? Of nog erger: dat ze denken dat hij wel verandert ofzo.

Ik kan me namelijk niet voorstellen dat je zoiets voor je dochter wilt.
Maar goed, misschien kicken ze wel gewoon op die status en rijkdom.
Nah, wat een onnodige aanval op haar ouders. Misschien vinden ze hem ook wel een eikel, maar waarom zouden ze hem publiekelijk moeten afkeuren? Wie weet zijn ze bang dat Jutta zich van hun afzet als ze dit zeggen.

Jutta is niet steenrijk, maar haar vermogen wordt op 3 miljoen geschat. Arm is zij dus ook niet.
Zomersweertje schreef:
26-03-2025 18:34
Nah, wat een onnodige aanval op haar ouders. Misschien vinden ze hem ook wel een eikel, maar waarom zouden ze hem publiekelijk moeten afkeuren? Wie weet zijn ze bang dat Jutta zich van hun afzet als ze dit zeggen.

Jutta is niet steenrijk, maar haar vermogen wordt op 3 miljoen geschat. Arm is zij dus ook niet.
Dat zou ook kunnen. Het waren ook maar speculaties he op basis van dat filmpje.
Ze moeten helemaal niks natuurlijk.
Ik luisterde van de week een podcast met de ex van Gers Pardoel. Eerder dacht ik dat er ‘slechts’ sprake was geweest van fysiek geweld. Maar hij heeft haar eigenlijk die hele relatie gecontroleerd en het leven zuur gemaakt. Ook nadien poogt hij dat nog, maar inmiddels mag hij zelfs geen omgang meer hebben met z’n kinderen.
Frizz schreef:
27-03-2025 07:49
Ik luisterde van de week een podcast met de ex van Gers Pardoel. Eerder dacht ik dat er ‘slechts’ sprake was geweest van fysiek geweld. Maar hij heeft haar eigenlijk die hele relatie gecontroleerd en het leven zuur gemaakt. Ook nadien poogt hij dat nog, maar inmiddels mag hij zelfs geen omgang meer hebben met z’n kinderen.
Heel enge gozer. Hij schijnt zijn partner daarna, Lie Meurs, ook mentaal en fysiek mishandeld te hebben.

Geen omgang zelfs, wat heftig. Dan moet je wel echt ver zijn gegaan.
Ja het moet bijna wel dat je dat in je volgende relatie opnieuw doet. Dit soort gedrag komt echt door flinke psychopathologie, en volgens hem ligt het aan de ander. Dus dan ga je ook niet in therapie.
Oh gatver, ik ging die dame even opzoeken en lees dan dat ze in enkele maanden al helemaal dikke mik waren, met samen op vakantie gaan e.d. Past ook precies in het plaatje van intieme terreur.
Jutta gaat in 2026 stoppen met schaatsen en baby's krijgen.

Zegt Jake..
Abby schreef:
27-03-2025 09:27

Zegt Jake..
Begint al goed
Relax we're all crazy, it's not a competition
Rouge__ schreef:
27-03-2025 11:39
Begint al goed
Ja en zal dan net zo snel weer eindigen.

Bah wat heb ik een hekel aan dit soort types.
Jutta geeft zelf al jaren aan dat ze niet weet of ze doorgaat met schaatsen als ze olympisch goud haalt op de spelen volgend jaar. Ook al voordat ze Jake Paul leerde kennen. Voorlopig is 2026 haar doel, daarna zou ze verder zien.

Er zijn ook schaatsende moeders op hoog niveau. Afgelopen WK schaatsen won een moeder goud op de 5 kilometer.

Kortom, we zullen zien. Jutta heeft natuurlijk al van jongs af aan een carrière naast het schaatsen. Ze kiest ook heel bewust aan eigen route naar de spelen.
Abby schreef:

Zegt Jake..

Jutta maakt er zelf toch ook geen geheim van?
Isa Hoes is ook weer aan de man. Ik wacht geduldig af. Zal wel weer 10 podcasts en een boek over de wereld in geslingerd moeten worden.
Vivalafete25 schreef:
27-03-2025 07:52
Heel enge gozer. Hij schijnt zijn partner daarna, Lie Meurs, ook mentaal en fysiek mishandeld te hebben.

Geen omgang zelfs, wat heftig. Dan moet je wel echt ver zijn gegaan.
Dat is ook met Dean Saunders zo. Die had weer een rechtszaak aangespannen voor omgang en verloren, want mag zijn zoon niet meer zien van de rechter. Hij zegt zelf dat hij de moeder van zijn zoon helemaal niet mishandeld heeft, in allerlei filmpjes op social media. Nee gast, je bent vanwege je zweetvoeten opgepakt en hebt daarom ook nog in de bajes gezeten.
Stressed is just desserts spelled backwards
Abby schreef:

Zegt Jake..
Tegen die tijd zijn ze allang weer uit elkaar.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven