Wat moet ik aan vandaag?
donderdag 27 maart 2025 om 07:47
Vroeger had je daar een app voor, maar die bestaat niet meer. Ooit was het ook een item op de radio, maar dat is er ook niet meer. En vandaag weet ik het even niet hoor. Het begint hier koud, 8 graden, met mist, maar wordt 15. Op m’n werk weet je het nooit, al is het er de laatste tijd wel warm.
Heb al bedacht dat ik met het ov ga, is ver fietsen en heb beetje koppijn. Met ov betekent wel 2x een kwartier lopen.
Dus wat moet ik aan vandaag??
Heb al bedacht dat ik met het ov ga, is ver fietsen en heb beetje koppijn. Met ov betekent wel 2x een kwartier lopen.
Dus wat moet ik aan vandaag??
Such fun!1
donderdag 27 maart 2025 om 07:56
donderdag 27 maart 2025 om 08:08
Lila-Linda schreef: ↑27-03-2025 07:54Oke, zonder jouw kast te kennen:
Jeans, truitje, jasje, niet te dikke winterjas
fijne sneakers
Thx

Such fun!1
donderdag 27 maart 2025 om 08:08
O kijk nou, wat leuk. Alleen die slingbacks, brrrr
Such fun!1
donderdag 27 maart 2025 om 09:01
Ik vind alles boven de 15 al bloedheet. En dan ook nog twee keer een kwartier lopen...het zweet breekt me uit (nee het is niet de overgang, gewoon ellendig afgestelde interne thermosstaat)
Hier een lichte flared spijkerbroek, beige/panter sneakers van Adidas, zwarte top met col, zonder mouwen en daaroverheen een zwarte oversized blazer.
Maar ik vrees dat de gemiddelde mens dat een zomer outfit vind
Hier een lichte flared spijkerbroek, beige/panter sneakers van Adidas, zwarte top met col, zonder mouwen en daaroverheen een zwarte oversized blazer.
Maar ik vrees dat de gemiddelde mens dat een zomer outfit vind

donderdag 27 maart 2025 om 09:02
ik vind een col nooit een zomeroutfitLievelieve schreef: ↑27-03-2025 09:01Ik vind alles boven de 15 al bloedheet. En dan ook nog twee keer een kwartier lopen...het zweet breekt me uit (nee het is niet de overgang, gewoon ellendig afgestelde interne thermosstaat)
Maar ik vrees dat de gemiddelde mens dat een zomer outfit vind![]()

donderdag 27 maart 2025 om 09:06
Shirt met lange mouwen met daar over heen een vest, lange broek, sneakers. En dan een tussenjas met dikke sjaal of een winterjas zonder sjaal. Dikke sjaal en vest helpen in de ochtend en kunnen uit/af, winterjas kan in de middag open. Als je fietst zou ik voor de tussenjas gaan, als je met het OV gaat de winterjas.
donderdag 27 maart 2025 om 09:06
Een col? Nee dat associeer ik echt met winter
Wat het is geworden: een grijze loose pants (tussen zomer/winter in, ideaal), T-shirt met korte mouwen en een lang vest/jasje met driekwart mouwen. Mss iets te zomers, we’ll see. En een lange tussenjas, waar ik blij mee ben want de zon schijnt al flink!
Wat het is geworden: een grijze loose pants (tussen zomer/winter in, ideaal), T-shirt met korte mouwen en een lang vest/jasje met driekwart mouwen. Mss iets te zomers, we’ll see. En een lange tussenjas, waar ik blij mee ben want de zon schijnt al flink!
Such fun!1
donderdag 27 maart 2025 om 09:10
Herkenbaar, al speelt de overgang nu wel mee, dus nog slechtere thermostaatLievelieve schreef: ↑27-03-2025 09:01Ik vind alles boven de 15 al bloedheet. En dan ook nog twee keer een kwartier lopen...het zweet breekt me uit (nee het is niet de overgang, gewoon ellendig afgestelde interne thermosstaat)

donderdag 27 maart 2025 om 10:15
Ik was net wandelen en boodschappen doen en moet over een half uur naar het werk en heb vandaag voor het eerst sneakers zonder sokken aan en een skinny jeans, tshirt en jasje en had een dunne softshell jas aan en een "tussenin" sjaal. Had het in de zon best warm.
Op kantoor hou ik mijn jasje aan, vanmiddag op de vloer gaat het waarschijnlijk uit( zweette me gisteravond ook kapot daar).
Op kantoor hou ik mijn jasje aan, vanmiddag op de vloer gaat het waarschijnlijk uit( zweette me gisteravond ook kapot daar).
donderdag 27 maart 2025 om 10:15
plus 1Sterrenstof74 schreef: ↑27-03-2025 09:10Herkenbaar, al speelt de overgang nu wel mee, dus nog slechtere thermostaatVooral in de zon....

donderdag 27 maart 2025 om 10:20
Ik ben zo iemand die dan 's ochtends even iets meer kou lijdt. Maar je kunt natuurlijk een extra laagje aantrekken voor buiten (dat hoeft dan niet eens bij je outfit te matchen).
Ik heb een lila pantalon aan (want het voorjaar in mn bol), een witte blouse en een denim gilet. Verder sneakers met enkelsokken (altijd want millenial
). Op de fiets had ik een tussenjas aan, was wat fris, maar wel te doen en vanmiddag is het wrs meer dan prima!
Ik heb een lila pantalon aan (want het voorjaar in mn bol), een witte blouse en een denim gilet. Verder sneakers met enkelsokken (altijd want millenial
donderdag 27 maart 2025 om 11:08
Zo'n mini colletje hè, zo eentje die rechtop blijft staan. En zonder mouwen.
donderdag 27 maart 2025 om 11:10
Klinkt nog steeds warm voor een zomerdagLievelieve schreef: ↑27-03-2025 11:08Zo'n mini colletje hè, zo eentje die rechtop blijft staan. En zonder mouwen.
donderdag 27 maart 2025 om 11:20
donderdag 27 maart 2025 om 18:54
En ik zat net te denken: ik ben dan dus zo iemand die de hele dag in een te dikke trui rondloopt én haar winterjas aan heeft

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in