Boer zoekt vrouw - 2024/2025 (zonder spoilers)
maandag 19 augustus 2024 om 14:56
Seizoen 14
Vanaf 2 Maart 2025 elke Zondagavond te zien op NPO 1.
Dit jaar zijn het niet tien boeren waarnaar je kunt schrijven, maar zes. “We gaan het dit jaar iets anders doen! En maak je kennis met zes bijzondere boeren en van alle zes blijven we het liefdesavontuur van begin tot eind volgen op televisie. Op deze manier speelt het aantal brieven geen rol en krijgt iedereen een kans”
Vanaf 2 Maart 2025 elke Zondagavond te zien op NPO 1.
Dit jaar zijn het niet tien boeren waarnaar je kunt schrijven, maar zes. “We gaan het dit jaar iets anders doen! En maak je kennis met zes bijzondere boeren en van alle zes blijven we het liefdesavontuur van begin tot eind volgen op televisie. Op deze manier speelt het aantal brieven geen rol en krijgt iedereen een kans”

makiko wijzigde dit bericht op 05-02-2025 22:27
Reden: Start datum aangepast.
Reden: Start datum aangepast.
34.03% gewijzigd
Verhuisd naar ander forum, over vloggers,influencers reality series pb voor info.
zondag 30 maart 2025 om 21:13
zondag 30 maart 2025 om 21:13
zondag 30 maart 2025 om 21:14
Ik vind het heel vreemd dat hij daar nu mee aankomt. Dat had hij in zijn brief moeten zetten.PoesMinoes schreef: ↑30-03-2025 20:55Hij heeft nog een zoontje en had dit nog maar even niet verteld. Gelukkig reageerde Deedry er goed op.

zondag 30 maart 2025 om 21:21
zondag 30 maart 2025 om 21:29
Zo inderdaad zeg. Ik zou zelf not amused zijn geweest.PoesMinoes schreef: ↑30-03-2025 20:55Hij heeft nog een zoontje en had dit nog maar even niet verteld. Gelukkig reageerde Deedry er goed op.
Niet dát hij een zoontje heeft, maar dat het niet in de brief stond.
Dan wil je dat dus bewust achterhouden. Of je vindt het niet belangrijk. Op beide knap ik af.
zondag 30 maart 2025 om 21:34
zondag 30 maart 2025 om 21:35
zondag 30 maart 2025 om 21:37
Volgens mij is het vooral Annick die dat doet. Beetje vermoeiend wel.
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
zondag 30 maart 2025 om 21:39
zondag 30 maart 2025 om 21:40
zondag 30 maart 2025 om 21:42
zondag 30 maart 2025 om 22:04
Ik vond dat stukje van John met die dames bij de sorteermachine wel een hoog sollicitatiegehalte hebben. Ook dat hij dan tegen Mira zegt dat hij met Eileen geen kinderen meer zou willen maar met haar wel. Ondanks dat ik zijn redenatie wel snap vind ik het niet oké km dat zo met haar te bespreken. En bij het slapen gaan al die tattoos van die andere dame helemaal uitgebreid bekijken. Ik vind het ongemakkelijk en raar.
zondag 30 maart 2025 om 22:12
canis-felis schreef: ↑30-03-2025 21:25Ah, Dorien. Lijkt me ook lastig hoor, als introvert. Beetje zoals Patricia.
Ja lijkt mij ook lastig.
Ik vind de andere dames bij Jan, Karina en Annick, af en toe wat te overdreven enthousiast. Een beetje gemaakt. Ik weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen. Al die overdreven complimenten omdat hij de was doet. Ik ben er wel zeker van dat hij voor Karina gaat.
Bij Julius zal Patricia wellicht afhaken. Ik vind het zelf wel een leuke vrouw, maar zo te zien past zij niet zo goed op de boerderij. Dat had ze zich waarschijnlijk toch anders voorgesteld.
Van die paardendame krijg ik niet echt hoogte. Van Julius zelf trouwens ook niet.
Ik denk dat het met geen van de dames iets zal worden.
Deedry: ik heb vandaag van haar mannen niet echt een beeld gekregen. Ja de brandweerman blijkt een kindje te hebben. Raar dat hij daar nu pas mee komt, toch vind ik 'm wel de leukste man. Ik denk wel dat hij als eerste moet vertrekken.
Die slager lijkt wel leuk, maar op de BZV website werd er gevraagd naar het favoriete boek en toen noemde hij een tijdschrift voor jagers. Ik vind dat zo'n afknapper.
Martijn. Ik herken wel veel in zijn verstrooidheid, het afgeleid zijn en het uitstellen van taken.
Wel irritant dat een paar dames al voorstelden om op te gaan ruimen.
Ik hoop dat hij uiteindelijk voor de leerkracht zal gaan.
Roel praat inderdaad veel over zijn bedrijf, maar dat is natuurlijk bekend terrein en daar zit hij vol van. En het is zijn leven natuurlijk, ik denk niet dat hij daarnaast nog veel doet qua hobby's enzo. Maar wie weet zit ik er naast.
Toch vind ik het wel een leuke vent, ik snap wel dat Simone daar wel op valt. Ik denk dat Simone ook als laatste overblijft. Al denk ik dat ze uiteindelijk toch niet echt bij elkaar zullen passen.
John. Ik zie steeds die enorme hoeveelheid kippen en ik vind dat toch zo'n afknapper... Hij is vast wel aardig, maar ik vind hem gewoon niet zo leuk.
Ik weet nu ook niet meer voor wie hij uiteindelijk zal gaan.
(Ik besef me nu dat beroepen bij mij beter blijven hangen dan namen.

Olijk, guitig, jofel, koddig, schrander, schalks en hip.
zondag 30 maart 2025 om 22:42
Ja precies, ze zegt dat ze het okay vindt, maar zou dat wel zo zijn?
Verhuisd naar ander forum, over vloggers,influencers reality series pb voor info.
zondag 30 maart 2025 om 22:45
Bij Ciska, die ik heel leuk vond, stond bij favoriet boek ‘Daar waar de rivierkreeften zingen’. Vond ik ook best een afknapper
Martijn zou ik zelf helemaal niet trekken, al dat onaffe laconieke gedoe. Niks voor mij.
Vond het wel slim van Ciska hoe zij tijdens die vragen een beetje op de achtergrond bleef.
Jammer dat die dame bij Jan zo’n heimwee heeft. Volgens mij is dat een leuke vrouw, maar is dit niet de juiste situatie voor haar.

Martijn zou ik zelf helemaal niet trekken, al dat onaffe laconieke gedoe. Niks voor mij.
Vond het wel slim van Ciska hoe zij tijdens die vragen een beetje op de achtergrond bleef.
Jammer dat die dame bij Jan zo’n heimwee heeft. Volgens mij is dat een leuke vrouw, maar is dit niet de juiste situatie voor haar.
zondag 30 maart 2025 om 22:49
Deed hij nou hetzelfde wasmiddel in 2 verschillende bakjes?
zondag 30 maart 2025 om 22:52
Ik had de ondertiteling aanstaan.canis-felis schreef: ↑30-03-2025 20:31Zegt Julius nou dat hij normaal meer leven in de brouwerij heeft 's avonds? Ben benieuwd naar de volgende avond
Wat een leuk doorkijkje bij Martijn!
Hij zegt: normaal wil je wel wat meer leven in de brouwerij.
Nou, be my guest jongen. Leef je uit.
(Tenzij het niet geschikt is voor dit programma)
makiko wijzigde dit bericht op 30-03-2025 22:53
7.95% gewijzigd

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in