Creatieve hobby's, praat gezellig mee!

01-01-2023 21:25 1629 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Echt geen idee of dit een vruchtbaar topic gaat worden maar ga het proberen

Ik ben van nature creatief maar door gezinsleven, werkleven en huishouden is er afgelopen jaren weinig meer uit m'n handen gekomen dan een haarwerkje tijdens het netflixen.

Ik merk echter dat is steeds minder gefocust kan zijn bij wederom een netflixserie en vaak denk aan een creatieve hobby. Maar strand dan in wat te doen, waar te beginnen etc.

Ik vind het leuk om met m'n handen bezig te zijn maar wat is dus de vraag. Daarom dit topic met eigenlijk de vraag: wat heb jij voor creatieve hobby waar je echt lekker rustig voor kan zitten?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-01-2023 09:14
Reden: Titel aangepast op verzoek to.
0.00% gewijzigd
Mooi Tuingravin! Krijg je daar geen kramp van in je vingers, die naald steeds in dat denim duwen?
LemoosGaatDoor schreef:
08-04-2025 14:17
Mooi Tuingravin! Krijg je daar geen kramp van in je vingers, die naald steeds in dat denim duwen?
Het valt mee, het is soepel (stretch) denim. Alleen op de naden is het wel een geduw en getrek. Maar ik doe steeds een stukje, vandaag een insectje geborduurd en daarna weer aan de kant gegooid.
Ik wil op de rug nog een stuk versieren en aan de voorkant nog een stukje naar beneden.
Tuingravin schreef:
08-04-2025 13:24
Ik ben nog steeds bezig met het borduurwerk op mijn jeansjurk.
Is nog niet klaar, maar tot zover:

Afbeelding

Ik doe gewoon uit de losse pols, geen patroon.
Gaaf!! Knap zonder patroon @tuingravin.

Zoiets zou ik ook over mijn vlekken in een blouse kunnen maken :lightbulb: heb er nog steeds geen afstand van gedaan…
Ja, over vlekken heen borduren kan prima, als de stof van de blouse daar geschikt voor is. Heb ik ook wel eens gedaan.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven