Kopen zonder kijken 2025 (geen spoilers!)
zaterdag 22 maart 2025 om 11:59
Komende maandag begint Kopen zonder kijken weer!
Het seizoen zal anders dan anders zijn, want presentator Martijn Krabbé kon door zijn ziekte niet bij alle opnames zijn.
Wie gaat er ook kijken?
Ik hoop op meer diversiteit in de kandidaten, andere samenstellingen zouden ook fijn zijn. Bijvoorbeeld een single zonder kinderen met een "laag" budget. Of ouderen. Of gewoon even iets anders dan 2 yuppen met 2,67 kind (of een tweede op komst) met een budget van 5 ton, op zoek naar een karakteristieke woning (lees: jaren 30 woning) met een tuin op het zuiden en als het even kan, een tweede badkamer.

Het seizoen zal anders dan anders zijn, want presentator Martijn Krabbé kon door zijn ziekte niet bij alle opnames zijn.
Wie gaat er ook kijken?
Ik hoop op meer diversiteit in de kandidaten, andere samenstellingen zouden ook fijn zijn. Bijvoorbeeld een single zonder kinderen met een "laag" budget. Of ouderen. Of gewoon even iets anders dan 2 yuppen met 2,67 kind (of een tweede op komst) met een budget van 5 ton, op zoek naar een karakteristieke woning (lees: jaren 30 woning) met een tuin op het zuiden en als het even kan, een tweede badkamer.

maandag 14 april 2025 om 21:32
Hoe kun je zo een huis te koop zetten?PoesMinoes schreef: ↑14-04-2025 21:31Nou, ik kan me het wel een beetje voorstellen. Het is echt een teringbende daarbinnen.
Ik verbaas me erover dat de buitenkant van de dingen zoveel verbergt.
maandag 14 april 2025 om 21:33
maandag 14 april 2025 om 21:38
PoesMinoes schreef: ↑14-04-2025 21:31Nou, ik kan me het wel een beetje voorstellen. Het is echt een teringbende daarbinnen.
Daar kijk je toch doorheen?
maandag 14 april 2025 om 21:52
En dan ook nog in Almere. In het begin van de aflevering durfden ze Haarlem nog te noemen!Speculaastaart schreef: ↑14-04-2025 21:35Ze weten natuurlijk wel hoeveel geld ze (niet) te besteden hebben. Ze zien meteen dat niet alles kan, natuurlijk.
Dus je geeft lokatie op en dan krijg je er niks voor terug. Zo voelt het denk ik.
Hopelijk wordt het mooi! Ik heb het einde nog niet gezien.
maandag 14 april 2025 om 21:54
Want? Je mag alleen in een programma zitten als ‘sprankelend’ bent?PoesMinoes schreef: ↑14-04-2025 21:35Ik vraag me trouwens al een hele poos af waarom die Ryan? van Sanisale in het programma zit. Zo'n saai kleurloos figuur.
maandag 14 april 2025 om 21:59
Ja, mooi!
Ik verbaas me erover dat de buitenkant van de dingen zoveel verbergt.
maandag 14 april 2025 om 22:18
Waarom zou de badkamerman van het programma die alleen in beeld komt bij het inmeten bijzonder sprankelend moeten zijn?PoesMinoes schreef: ↑14-04-2025 21:35Ik vraag me trouwens al een hele poos af waarom die Ryan? van Sanisale in het programma zit. Zo'n saai kleurloos figuur.
Ik vind Ryan trouwens wel een prettige verschijning. Mooie man.
maandag 14 april 2025 om 22:19
Niet opgevallen, maar wel dat de bank heel groot en log is voor de ruimte.Misssunshine schreef: ↑14-04-2025 21:59Zag ik dat nou goed in het laatste shot, hadden ze een andere bank?
Het is een fijn huis geworden.
maandag 14 april 2025 om 22:42
Onhandige indeling heeft dat huis. Wel prettig dat je meteen de keuken inloopt bij binnenkomst. Dat vind ik bij traditionele huizen wel eens jammer, dat je eerst half door de woonkamer moet met al je boodschappen, voor je in de keuken bent.
Maar dat je in dit huis nog zo'n onhandige deur hebt voor naar boven te kunnen, maakt het wel lastig in te delen. Zeker omdat de schouw vrij bepalend is waar je bank moet staan.
Maar dat je in dit huis nog zo'n onhandige deur hebt voor naar boven te kunnen, maakt het wel lastig in te delen. Zeker omdat de schouw vrij bepalend is waar je bank moet staan.
maandag 14 april 2025 om 23:08
Vroeg me al af waar die deur achter de bank voor was. Zat niet goed op te letten.NomenNesci0 schreef: ↑14-04-2025 22:42Onhandige indeling heeft dat huis. Wel prettig dat je meteen de keuken inloopt bij binnenkomst. Dat vind ik bij traditionele huizen wel eens jammer, dat je eerst half door de woonkamer moet met al je boodschappen, voor je in de keuken bent.
Schouw weg zou al helpen qua indeling inderdaad.
Pui is mooi maar als het gewoon een raam was gebleven hadden ze er ook wat neer kunnen zetten.
dinsdag 15 april 2025 om 05:54
Ik vind het ook een mooie man! Ik volg zijn partner al vrij lang op Instagram dus ik denk dan altijd “ah daar is de vriend van Esmee”
dinsdag 15 april 2025 om 07:02
dinsdag 15 april 2025 om 08:39
Lieneke bleef maar zeggen hoe mooi ze die bank vond, en daar snapte ik niks van. Veel te groot, ouderwetse look, heel erg aanwezig.
Coffee is never my cup of tea

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in