MAFS Zonder Spoilers
zaterdag 12 april 2025 om 15:45
Ik had ook hele andere ouders verwacht bij FemkeMerel90 schreef: ↑11-04-2025 13:37Mariska doet me denken aan Renee Zellweger qua uiterlijk.
Die Olof vind ik echt niks. Bij Femke dacht ik in eerste instantie dat het een barbie zonder enige inhoud zou zijn maar stel mn mening bij. Ze lijkt me erg lief en ook is ze een stuk inteligenter dan die Olof. Ik weet niet waarom maar had ook een ander type moeder verwacht bij Femke.
Hoe zou ze er zonder Botox uitzien vraag ik mij af, kijkende naar haar moeder.. en zou ze haar lippen ook opgespoten hebben? Ze ontkent het dus hè..
zaterdag 12 april 2025 om 15:50
Zou het niet gewoon een poging zijn om hem zo vriendelijk mogelijk af te poeieren?coravanmora schreef: ↑11-04-2025 14:08Ik vind Femke helemaal niet lief. Ze doet belerend en denigrerend naar Olof. Niet dat ik Olof leuk vind hoor.
Ik benijd haar niet en ik weet niet of ik het beter zou doen in deze situatie.
maandag 14 april 2025 om 16:41
Ik persoonlijk hou wel van de humor/randjes van Dennis, maar denk dat Stefan uiteindelijk te saai is voor hem, of Dennis te extravert voor Stefan. Maar net hoe je het insteekt.
Live Life to the fullest
maandag 14 april 2025 om 16:46
Ik vind Olof lijken op Jeroen van Koningsbrugge en ik vind JvK vreselijk. Ik kan dat dus ook niet uitschakelen en stoor mij aan hetzelfde bij Olof. Zichzelf zo ontzettend grappig vinden, maar Femke lijkt het vaak toch wel grappig te vinden als ik haar hoor lachen om/met hem.
Live Life to the fullest
maandag 14 april 2025 om 18:52
Ja, dat zag ik ook, die gelijkenis. Of Femke het echt grappig vindt of maar sociaal acceptabel gedrag vertoont, dat vraag ik me af. Maar dat zal wel duidelijk worden later.GeweldigWeer schreef: ↑14-04-2025 16:46Ik vind Olof lijken op Jeroen van Koningsbrugge en ik vind JvK vreselijk. Ik kan dat dus ook niet uitschakelen en stoor mij aan hetzelfde bij Olof. Zichzelf zo ontzettend grappig vinden, maar Femke lijkt het vaak toch wel grappig te vinden als ik haar hoor lachen om/met hem.
Everything you see I owe to spaghetti!
maandag 14 april 2025 om 18:52
Ja, klopt, dank je wel! Gisteren rot lopen zoeken/denken op wie ik hem nou vind lijken, kon er maar niet opkomen.GeweldigWeer schreef: ↑14-04-2025 16:46Ik vind Olof lijken op Jeroen van Koningsbrugge en ik vind JvK vreselijk. Ik kan dat dus ook niet uitschakelen en stoor mij aan hetzelfde bij Olof. Zichzelf zo ontzettend grappig vinden, maar Femke lijkt het vaak toch wel grappig te vinden als ik haar hoor lachen om/met hem.
dinsdag 15 april 2025 om 11:13
Ja klopt ik vind hem ook daarop lijken. JvK kan ik ook niet uitstaan, hij vindt zichzelf zo grappig en wil ook altijd het laatste woord hebben. Olof heeft dat ook.GeweldigWeer schreef: ↑14-04-2025 16:46Ik vind Olof lijken op Jeroen van Koningsbrugge en ik vind JvK vreselijk. Ik kan dat dus ook niet uitschakelen en stoor mij aan hetzelfde bij Olof. Zichzelf zo ontzettend grappig vinden, maar Femke lijkt het vaak toch wel grappig te vinden als ik haar hoor lachen om/met hem.
Sowieso de hele tijd dat schatteke, schatje. Ze kent hem net 2 dagen ik zou alleen daarop al afknappen.
Stel doet me denken aan Nicole en Martijn, geen match
dinsdag 15 april 2025 om 20:55
dinsdag 15 april 2025 om 21:39
Hmm, Dennis begint me anders aardig op de zenuwen te werken.Sabeltandcavia schreef: ↑15-04-2025 21:36Waar blijven Olov en Femke nou? Ik heb me nog niet geërgerd vanavond.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in