Entertainment alle pijlers

Real Housewives of Beverly Hills kletstopic

03-01-2021 20:34 1320 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Welkom in het RHBH kletstopic,

klets / roddel hier mee over het gruwelijk rijke leven van de housewives, ;)

:popcorn: :popcorn:
Seizoen 1 2 & 3 :
Adrienne Maloof
Camille Grammer
Taylor Armstrong
Lisa Vanderpump
Kim & Kyle Richards

S3/S4
Yolanda Hadid
Brandi Ganville
Carlton Gebbia
Joyce Giraud

S5-9
Lisa Rinna
Eileen Davidson
Dorit Kemsley
Teddi Melencamp
Denise Richards
Erika Girardi
Sutton Stracke

S10 - S12
Kyle Richards
Garcelle Beauvais
Crystal Kung Minkoff
Sutton Stracke
Diana Jenkins
Kathy Hilton in en uit
Lisa Rinna
Dorit Kemsley
Erika Girardi

S13
Kyle Richards
Garcelle Beauvais
Crystal Kung Minkoff
Sutton Stracke
Dorit Kemsley
Erika Girardi
Annemarie Wiley

S14
Kyle Richards.
Erika Girardi.
Dorit Kemsley.
Garcelle Beauvais.
Sutton Stracke.
Bozoma Saint John.

Afbeelding

Afbeelding

*let op kan SPOILERS bevatten * En er mag natuurlijk ook gekletst worden over de andere francises :lol: :popcorn:

Afbeelding
rouge__ wijzigde dit bericht op 02-12-2024 18:31
70.84% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition
Rouge__ schreef:
17-04-2025 11:19
Als Sutton slim is kapt ze er ook mee, want ze is nu vogelvrij,

ik moest wel gniffelen om Jennifer, Erika & Poorit zagen scheel van jaloezie, en Vile met haar fake lach. wat mij is opgevallen als kyle iemand niet mag noemt ze die persoon bij haar volledige naam, ze zegt nooit Jennifer maar altijd Jennifer Tilly... alsof we niet weten wie ze is :bonk:
Misschien blijft Jennifer wel als housewive ipv als friend. Heeft Sutton ook iemand.
dolfje schreef:
17-04-2025 17:35
Misschien blijft Jennifer wel als housewive ipv als friend. Heeft Sutton ook iemand.
ik denk niet dat Jennifer, volgend seizoen meedoet. ze heeft er geen geheim van gemaakt dat ze het tegen vond vallen.
Hoe meer ik de series volg, hoe meer ik me realiseer dat veel housewives best trieste figuren zijn,, neem Sutton bijv ze wilt zoo graag een deel zijn van de populaire klik maar een blinde ziet nog dat ze haar niet moeten.
en dan laat ze de enige personen vallen die haar wel acepteren en het leuk vinden om met haar om tegaan.
ik zou duizend keer liever vrieninnen zijn met J-Til dan: een kyle, erika en poorit

het is net de middelbare school all over again, al moet ik zeggen dat Poorit & Erika net zo triest zijn, de enige reden waarom ze ''bevriend'' zijn met Kyle is omdat ze verder niks hebben behalve de show.

let maar is op, de houswives die vrijwillig zijn vertrokken hebben de show niet nodig in tegenstelling tot de housewives die ontslagen zijn

Afbeelding
En toch blijven we kijken :popcorn:
Ik ga die van Dubai proberen.
Iemand al gezien?
Frankly my dear, I don"t give a damn
dolfje schreef:
17-04-2025 20:35
En toch blijven we kijken :popcorn:
snap je hersenloze tv :hyper: :bonk:
calvijn1 schreef:
17-04-2025 21:05
Iemand al gezien?
Dubai staat niet in mijn top 3 maar tis oke :)
Rouge__ schreef:
persoonlijk denk ik, dat het een take-down was tegen Garcelle, en vind het heel goed dat ze zelf aangekondigd dat ze weg ging en ook na de reünie.
ik kreeg zowat een hoge bloedruk van the fox five, Erika met haar jabs, poorit met haar domme opmerkingen.
VKyle die overal omheen draait zoals altijd.

ik moest wel gniffelen om Jennifer, Erika & Poorit zagen scheel van jaloezie, en Vile met haar fake lach. wat mij is opgevallen als kyle iemand niet mag noemt ze die persoon bij haar volledige naam, ze zegt nooit Jennifer maar altijd Jennifer Tilly... alsof we niet weten wie ze is :bonk:
Garcelle zat helemaal in haar eigen verongelijkte, jaloerse en ongelukkige bubbel. Ze kwam op mij behoorlijk puberig over dit seizoen met het samenspannen met Sutton (wat op het laatst dus niet ging omdat Sutton andere dingen belangrijker vond blijkbaar). Ze liet zich echt kennen. Niet in staat tot enige zelfreflexie.
En ik denk dat Sutton autistisch is. Denk dat al vanaf haar eerste seizoen.
Ik vond Jennifer geen meerwaarde (gemaakt piepstemmetje grr) en Kathy ook niet, die lijkt dit seizoen wel constant onder invloed van hele fijne wegdromende pilletjes of iets dergelijks. En Boz weet het allemaal mooi te brengen, is misschien wel het slimst van het hele stel (zo profilieert ze zich ook maar al te graag) maar ik vind er weinig (echts) aan en haar omgang met die nieuwe vent echt tenenkrommend simpel.
calvijn1 schreef:
Iemand al gezien?
Jep. Best leuk.
calvijn1 schreef:
Iemand al gezien?
ja, vond het in het begin niks maar daarna wel ok. Het is niet een van mijn favorieten.
Raver schreef:
17-04-2025 21:59
Ik vond Jennifer geen meerwaarde (gemaakt piepstemmetje grr) en Kathy ook niet, die lijkt dit seizoen wel constant onder invloed van hele fijne wegdromende pilletjes of iets dergelijks. En Boz weet het allemaal mooi te brengen, is misschien wel het slimst van het hele stel (zo profilieert ze zich ook maar al te graag) maar ik vind er weinig (echts) aan en haar omgang met die nieuwe vent echt tenenkrommend simpel.
Jennifer vind ik wel leuk, verder eens met de rest.
Raver schreef:
17-04-2025 21:49
Garcelle zat helemaal in haar eigen verongelijkte, jaloerse en ongelukkige bubbel. Ze kwam op mij behoorlijk puberig over dit seizoen met het samenspannen met Sutton (wat op het laatst dus niet ging omdat Sutton andere dingen belangrijker vond blijkbaar). Ze liet zich echt kennen. Niet in staat tot enige zelfreflexie.
jaloers waarop? Erika die haar huurhuis opnieuw ging inrichten, poorit met haar zogenaamde scheiding/mega huur achterstand? :rofl:

Sutton zit sowiso op de spectrum dat geloof ik meteen
Rouge__ schreef:
17-04-2025 22:19
jaloers waarop? Erika die haar huurhuis opnieuw ging inrichten, poorit met haar zogenaamde scheiding/mega huur achterstand? :rofl:

Sutton zit sowiso op de spectrum dat geloof ik meteen
Jaloers op wat Sutton met Kyle heeft. Gazelle is voor Sutton niet zo belangrijk als dat Kyle voor haar is. En dat is wel even pijnlijk duidelijk geworden.
Ik ben toch ook maar overgestapt op de dames van Beverly Hills.
Seizoen 10 meen ik?
(Kyle ontwerpt soepjurken voor de Fasion Week)
Raver schreef:
17-04-2025 21:49
Eens. Garcelle praat vooral achter de rug om, steukt Sutton op dat ze de volgende keer echt die en die moeten confronteren en laat vaak Sutton het vuile werk doen om dan "ooohh en yesss" te zeggen vanaf de zijlijn. Kyle uit de kast willen pushen, blijven herhalen dat Dorits inbraak in scène was gezet. Wordt ze erop aangesproken dat het niet oké is, dan is dat haar "gevoel". Boos zijn dat mensen niet naar je lachen, maar ze lacht zelf ook niet. Ze heeft Dorit racisme verweten omdat zij haar zou hebben uitgemaakt voor een boze vrouw,maar als Sutton het zegt over Boz hoort ze het niet. Ik ga haar niet missen.

Ik vind Jennifer wel leuk, die geeft tenminste toe dat Sutton niet altijd op haar best is tussen die vrouwen. Zij is ook de enige die het niet begrijpt dat ze zulke leuke dingen doen/meemaken en er dan zoveel ruzie en gedoe is onderling steeds.

Boz vind ik ook een aanwinst, lekker direct. Ik snap haar relatie met die kerel niet helemaal, maar ieder zijn ding.
When the missionaries came to Africa they had the Bible and we had the land. They said "Let us pray." We closed our eyes. When we opened them we had the Bible and they had the land.
Desmond Tutu
Raver schreef:
17-04-2025 23:20
Jaloers op wat Sutton met Kyle heeft. Gazelle is voor Sutton niet zo belangrijk als dat Kyle voor haar is. En dat is wel even pijnlijk duidelijk geworden.
:rofl: :rofl: :rofl: je laat me echt lachen., Sutton heeft precies niks met Kyle.

Sutton wilt Kyle's vriendschap, maar Kyle is niet geïnteresseerd.
Rouge__ schreef:
persoonlijk denk ik, dat het een take-down was tegen Garcelle, en vind het heel goed dat ze zelf aangekondigd dat ze weg ging en ook na de reünie.
ik kreeg zowat een hoge bloedruk van the fox five, Erika met haar jabs, poorit met haar domme opmerkingen.
VKyle die overal omheen draait zoals altijd.

Garcelle is idd zo’n beetje de enige die weet wat werken is , ik gun haar haar eigen leven buiten de show .
Kyle is al jaren vals maar zegt dat ze nog nooit gelogen heeft valt mee dat haar neus niet groeit . En altijd die quasi verbaasde/verontwaardigde blik met haar mond open terwijl ze al lang op de hoogte is .
En dorit ik snap niet dat iedereen zo positief over haar is incluis Bozoma , als er iemand nep is dan is het Dorit met haar fake accenten .
Bravo komt met een nieuwe show : Making it in Manhattan, the next Gen

met o.a Riley Burruss. ( Kandi rhoa), Brooks Marks (meredith slc)
Gia Giudice (theresa rhonj) Ariana Biermann (Kim Zolciak)
Ava Dash (dochter van producer Damon Dash & ontwerpster Rachel Roy)
Charlie Zakkour.
Emira D'Spain.
Shai Fruchter.

Afbeelding
Rouge__ schreef:
19-04-2025 13:08
Bravo komt met een nieuwe show : Making it in Manhattan, the next Gen

met o.a Riley Burruss. ( Kandi rhoa), Brooks Marks (meredith slc)
Gia Giudice (theresa rhonj) Ariana Biermann (Kim Zolciak)
Ava Dash (dochter van producer Damon Dash & ontwerpster Rachel Roy)
Charlie Zakkour.
Emira D'Spain.
Shai Fruchter.

Afbeelding
Dit lijkt me dus helemaal niks.
Vroeger had je ook zo'n show met oa de dochter van Ralph Lauren.
Rouge__ schreef:
19-04-2025 12:43
:rofl: :rofl: :rofl: je laat me echt lachen., Sutton heeft precies niks met Kyle.

Sutton wilt Kyle's vriendschap, maar Kyle is niet geïnteresseerd.
Ik zal het even wat duidelijker uitleggen. Klopt Ja, Sutton wil het weer goed hebben met Kyle, maar Kyle houdt wat afstand. Sutton probeert het wel heel erg. En dat is een doorn in het oog van Gazelle. Ze wil niet dat Sutton zo loopt te slijmballen bij Kyle, ze wil met Sutton weer lekker roddelen over Kyle, en haar samen weer lekker aanpakken. Maar Sutton heeft dat amper in de gaten. Dus nu is Gazelle jaloers, en voelt ze zich vernederd.
Ik ben nu bij de aflevering dat ze naar Rome gaan.
Ze weten net dat Denise en Brandi iets met elkaar hebben gehad.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven