MAFS seizoen 10 Videoland
maandag 7 april 2025 om 18:47
8 april, begint MAFS Nederland weer. Er worden 7 koppels gevolgd.
Benieuwd of er beter gematcht is nu er een nieuwe coach is, en ik begreep dat ze nu ook kijken naar aantrekkingskracht.
Ik ga het weer volgen!
Iedere dinsdag, woensdag en donderdag om 20:30 op RTL 4 en een week vooruit kijken via Videoland.
Berichten voorlopig graag beperken tot wat we tot dan op Videoland hebben kunnen bekijken. Kijk je gelijk om middernacht, plaats gerust wat je gezien hebt, iedereen kijkt toch op een ander moment.
De koppels zijn:
Femke en Olof
Mariska en Peter
Dennis en Stefan
Eva en Bram
Hinke en Gio
Marcella en Bjorn
Svea en Joey
Benieuwd of er beter gematcht is nu er een nieuwe coach is, en ik begreep dat ze nu ook kijken naar aantrekkingskracht.
Ik ga het weer volgen!
Iedere dinsdag, woensdag en donderdag om 20:30 op RTL 4 en een week vooruit kijken via Videoland.
Berichten voorlopig graag beperken tot wat we tot dan op Videoland hebben kunnen bekijken. Kijk je gelijk om middernacht, plaats gerust wat je gezien hebt, iedereen kijkt toch op een ander moment.
De koppels zijn:
Femke en Olof
Mariska en Peter
Dennis en Stefan
Eva en Bram
Hinke en Gio
Marcella en Bjorn
Svea en Joey
nienkejj wijzigde dit bericht op 15-04-2025 17:41
55.16% gewijzigd
zondag 20 april 2025 om 09:20
zondag 20 april 2025 om 10:40
Ik denk dat hij zichzelf overschat en net zoals Olof denkt dat hij iedereen wel kan 'krijgen'. Oppervlakkig type die uiteindelijk vooral een veel jongere vrouw wil.
zondag 20 april 2025 om 10:48
Huh? Die vergelijk snap ik totaal niet…
Ik zie vooral juist een man die zich na het verlies van zijn vrouw weer open probeert te stellen voor een nieuwe liefde (en zij idem dito na haar verbroken relatie). En ik vind dat ze dat super goed proberen eigenlijk. En ja, dan kan het ook zijn dat er wel fysiek contact is, maar nog geen vlinders.
zondag 20 april 2025 om 10:55
Oh, nu twijfel ik of ik wel de goede in gedachten hebl2l89 schreef: ↑20-04-2025 10:48Huh? Die vergelijk snap ik totaal niet…
Ik zie vooral juist een man die zich na het verlies van zijn vrouw weer open probeert te stellen voor een nieuwe liefde (en zij idem dito na haar verbroken relatie). En ik vind dat ze dat super goed proberen eigenlijk. En ja, dan kan het ook zijn dat er wel fysiek contact is, maar nog geen vlinders.

zondag 20 april 2025 om 12:27
Helemaal goed.
Ik ga er geen topic voor openen maar zal het hier niet plaatsen.
zondag 20 april 2025 om 12:27
zondag 20 april 2025 om 12:58
Ik vind Peter ook heel oprecht overkomen.l2l89 schreef: ↑20-04-2025 10:48Huh? Die vergelijk snap ik totaal niet…
Geen motto
zondag 20 april 2025 om 18:06
Dennis kan deze pun vast waarderenGeweldigWeer schreef: ↑14-04-2025 16:38Ik persoonlijk hou wel van de humor/randjes van Dennis, maar denk dat Stefan uiteindelijk te saai is voor hem, of Dennis te extravert voor Stefan. Maar net hoe je het insteekt![]()
kerstlampjes en bloemen zijn heel verschillend - en allebei prachtig!
maandag 21 april 2025 om 12:07
muts87 schreef: ↑20-04-2025 09:09Als het goed is was zij er niet bij want zo lang het programma loopt mogen deelnemers die aan elkaar gekoppeld waren niet met elkaar gezien worden. Sonny en Dylan gingen bijvoorbeeld vermomd naar Disney.
En Mariska is Store manager van de Sissy Boy dus die moest waarschijnlijk gewoon werken![]()
Idd. Ze mogen niet samen gezien worden zolang het programma loopt. Of ze was vermomd en uiteindelijk herkend.
maandag 21 april 2025 om 12:26
Nou zeg dat, zo onnatuurlijk, ik word er ongemakkelijk van!
maandag 21 april 2025 om 13:55
Klopt dat dat niet mag maar het gebeurt wel.Kitty30plus schreef: ↑21-04-2025 12:07Idd. Ze mogen niet samen gezien worden zolang het programma loopt. Of ze was vermomd en uiteindelijk herkend.
In de huidige tijd is het haast onmogelijk om niet betrapt te worden.
Let wel: ik zeg hiermee niks over Peter/ wat ik gezien heb!
maandag 21 april 2025 om 18:21
dinsdag 22 april 2025 om 13:17
Ik vond dat Gio vandaag een stuk leuker uit de verf komen, iets vlotter. Nog steeds vind ik ze totaal niet aan elkaar gewaagd en vind ook eigenlijk dat het programma dit beter in had moeten kunnen schatten.
Wat is hij ook fysiek onhandig en waarom houd hij zijn vork zo raar vast? Ik zou daar zo door afgeleid zijn aan tafel.
Wat is hij ook fysiek onhandig en waarom houd hij zijn vork zo raar vast? Ik zou daar zo door afgeleid zijn aan tafel.
dinsdag 22 april 2025 om 17:02
dinsdag 22 april 2025 om 21:02
Marcella valt op machomannen die er goed uitzien en dat ook weten. Hoogstwaarschijnlijk het type waar ze niets aan heeft. Dit patroon gaat denk nog niet doorbroken worden. Maarja dat ze het niet voelt voor Bjorn kan ze ook niets aan doen.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in