Entertainment alle pijlers

MAFS seizoen 10 Videoland

07-04-2025 18:47 335 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
8 april, begint MAFS Nederland weer. Er worden 7 koppels gevolgd.
Benieuwd of er beter gematcht is nu er een nieuwe coach is, en ik begreep dat ze nu ook kijken naar aantrekkingskracht.
Ik ga het weer volgen!
Iedere dinsdag, woensdag en donderdag om 20:30 op RTL 4 en een week vooruit kijken via Videoland.
Berichten voorlopig graag beperken tot wat we tot dan op Videoland hebben kunnen bekijken. Kijk je gelijk om middernacht, plaats gerust wat je gezien hebt, iedereen kijkt toch op een ander moment.

De koppels zijn:
Femke en Olof
Mariska en Peter
Dennis en Stefan
Eva en Bram
Hinke en Gio
Marcella en Bjorn
Svea en Joey
nienkejj wijzigde dit bericht op 15-04-2025 17:41
55.16% gewijzigd
Abby schreef:
19-04-2025 21:40
Vandaag Peter gezien.

Ik weet niet of ik kan/mag vertellen of Mariska erbij was?

Zie OP graag beperken tot wat er tot nu toe op Videoland te zien is.

Als mensen het nu willen weten nav je berichtje kun je ze een PB sturen.
Of open nog een extra topic voor de roddels
Over Peter gesproken: vond het opvallend dat hij zei dat de kriebel er nog niet was. Ze zoenen best veel.
Geen motto
emanina schreef:
20-04-2025 09:49
Over Peter gesproken: vond het opvallend dat hij zei dat de kriebel er nog niet was. Ze zoenen best veel.
Ik denk dat hij zichzelf overschat en net zoals Olof denkt dat hij iedereen wel kan 'krijgen'. Oppervlakkig type die uiteindelijk vooral een veel jongere vrouw wil.
Renske schreef:
20-04-2025 10:40
Ik denk dat hij zichzelf overschat en net zoals Olof denkt dat hij iedereen wel kan 'krijgen'. Oppervlakkig type die uiteindelijk vooral een veel jongere vrouw wil.
Huh? Die vergelijk snap ik totaal niet…

Ik zie vooral juist een man die zich na het verlies van zijn vrouw weer open probeert te stellen voor een nieuwe liefde (en zij idem dito na haar verbroken relatie). En ik vind dat ze dat super goed proberen eigenlijk. En ja, dan kan het ook zijn dat er wel fysiek contact is, maar nog geen vlinders.
l2l89 schreef:
20-04-2025 10:48

Ik zie vooral juist een man die zich na het verlies van zijn vrouw weer open probeert te stellen voor een nieuwe liefde (en zij idem dito na haar verbroken relatie). En ik vind dat ze dat super goed proberen eigenlijk. En ja, dan kan het ook zijn dat er wel fysiek contact is, maar nog geen vlinders.
Oh, nu twijfel ik of ik wel de goede in gedachten heb :facepalm: Je hebt vast gelijk.
nienkejj schreef:
20-04-2025 09:20
Zie OP graag beperken tot wat er tot nu toe op Videoland te zien is.

Als mensen het nu willen weten nav je berichtje kun je ze een PB sturen.
Of open nog een extra topic voor de roddels
Helemaal goed.

Ik ga er geen topic voor openen maar zal het hier niet plaatsen.
Renske schreef:
20-04-2025 10:40
Ik krijg iig wel de kriebels van hem maar niet de goede :-D
l2l89 schreef:
20-04-2025 10:48

Ik vind Peter ook heel oprecht overkomen.
Geen motto
GeweldigWeer schreef:
14-04-2025 16:38
Ik persoonlijk hou wel van de humor/randjes van Dennis, maar denk dat Stefan uiteindelijk te saai is voor hem, of Dennis te extravert voor Stefan. Maar net hoe je het insteekt 😉
Dennis kan deze pun vast waarderen
kerstlampjes en bloemen zijn heel verschillend - en allebei prachtig!
ZeepBelle schreef:
20-04-2025 18:06
Dennis kan deze pun vast waarderen
:lol:
muts87 schreef:
20-04-2025 09:09
Als het goed is was zij er niet bij want zo lang het programma loopt mogen deelnemers die aan elkaar gekoppeld waren niet met elkaar gezien worden. Sonny en Dylan gingen bijvoorbeeld vermomd naar Disney.
En Mariska is Store manager van de Sissy Boy dus die moest waarschijnlijk gewoon werken :-D

Idd. Ze mogen niet samen gezien worden zolang het programma loopt. Of ze was vermomd en uiteindelijk herkend.
Kitty30plus schreef:
13-04-2025 08:14
Mijn god wat praat die Hinke politiek correct zeg..
Nou zeg dat, zo onnatuurlijk, ik word er ongemakkelijk van!
Kitty30plus schreef:
21-04-2025 12:07
Idd. Ze mogen niet samen gezien worden zolang het programma loopt. Of ze was vermomd en uiteindelijk herkend.
Klopt dat dat niet mag maar het gebeurt wel.

In de huidige tijd is het haast onmogelijk om niet betrapt te worden.

Let wel: ik zeg hiermee niks over Peter/ wat ik gezien heb!
Abby schreef:
21-04-2025 13:55
Klopt dat dat niet mag maar het gebeurt wel.

In de huidige tijd is het haast onmogelijk om niet betrapt te worden.

Let wel: ik zeg hiermee niks over Peter/ wat ik gezien heb!
Je mag mij wel een pb sturen hoor ben erg nieuwsgierig :lol:
Ik vond dat Gio vandaag een stuk leuker uit de verf komen, iets vlotter. Nog steeds vind ik ze totaal niet aan elkaar gewaagd en vind ook eigenlijk dat het programma dit beter in had moeten kunnen schatten.

Wat is hij ook fysiek onhandig en waarom houd hij zijn vork zo raar vast? Ik zou daar zo door afgeleid zijn aan tafel.
Zo sneu dat Marcella er toch anders in staat dan Bjorn.

Svea en Joey is volgens mij alleen fysiek met weinig tot geen diepgang.

Leuk dat Gio zo zijn best doet, maar denk dat ie toch wel snel weer terug valt in zn oude patroon.

Ik geef Dennis en Stefan nog steeds een goede kans.
Ach ach ach Bjorn
Marcella voelt het niet

Ook weer zo'n goedzak, doet geen vlieg kwaad en lief en vrolijk
Maar ik voel ook geen sex-appeal..
Mwrosa schreef:
22-04-2025 20:58
Ach ach ach Bjorn
Marcella voelt het niet

Ook weer zo'n goedzak, doet geen vlieg kwaad en lief en vrolijk
Maar ik voel ook geen sex-appeal..

Marcella valt op machomannen die er goed uitzien en dat ook weten. Hoogstwaarschijnlijk het type waar ze niets aan heeft. Dit patroon gaat denk nog niet doorbroken worden. Maarja dat ze het niet voelt voor Bjorn kan ze ook niets aan doen.
Ik word wel heel blij van Mariska en Peter, wat fijn om te zien dat het wèl goed kan gaan tussen twee mensen.
Nou even mijn analyse:

Olof en Femke: wordt natuurlijk niks

Peter en Mariska: maken serieuze kans denk ik. En wat een leuke mensen zijn het.

Marcella en Bjorn: wordt natuurlijk niks. Marcella valt niet op m.

Eva en Bram: wordt niks. Hij vindt haar leuk, andersom niet.

Dennis en Stefan: dennis voelt het. Stefan niet. passen ook niet bij elkaar.

Svea en Joey: zou kunnen werken. Al denk ik dat het bij een fling blijft.

Verder snap ik niet dat mensen zich nog opgeven voor dit programma. Want de kans van slagen is zo klein
Eens met jou behalve qua Dennis en Stefan, ik denk dat Stefan het wel voelt maar een ander tempo heeft dan Dennis. Als hij daarmee om kan gaan kan het lukken
muts87 schreef:
23-04-2025 10:55
Nou even mijn analyse:

Olof en Femke: wordt natuurlijk niks

Peter en Mariska: maken serieuze kans denk ik. En wat een leuke mensen zijn het.

Marcella en Bjorn: wordt natuurlijk niks. Marcella valt niet op m.

Eva en Bram: wordt niks. Hij vindt haar leuk, andersom niet.

Dennis en Stefan: dennis voelt het. Stefan niet. passen ook niet bij elkaar.

Svea en Joey: zou kunnen werken. Al denk ik dat het bij een fling blijft.

Verder snap ik niet dat mensen zich nog opgeven voor dit programma. Want de kans van slagen is zo klein

Een carrière najagen als influencer 😉
Die Gio en Hinke.. ik vind het zo sneu he.. Hinke probeert hem te veranderen in iemand die hij niet is. Dat ie meer scherpere opmerkingen moet maken of meer grapjes erin. Zoiets. Zo krijg je een leukere dynamiek volgens haar. Meid, jij hoort hem te nemen zoals hij NU is! En dan zegt Anne nog dat ze zo goed bij elkaar passen. Hou op ajb!
Eerst dacht ik dat Gio gewoon een beetje een slome was maar nu denk ik dat dit eigenlijk echt meevalt. Denk alleen niet dat Hinke er echt verliefd op kan worden en dat is natuurlijk wel het probleem.
muts87 schreef:
23-04-2025 10:55
Natuurlijk is de kans op slagen klein.
Je trouwt met een wildvreemde. Je moet bij hem in bed slapen en de passie opzoeken. Dit alles met een camera op je neus zodat heel nederland mee kan kijken. Ik heb er geen wetenschap voor nodig om te weten dat dat niet werkt. En dat weten de makers van dit programma ook. Het gaat om kijkcijfers. Serieus wetenschap kan je dit natuurlijk niet noemen.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven