Entertainment alle pijlers

MAFS seizoen 10 Videoland

07-04-2025 18:47 377 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
8 april, begint MAFS Nederland weer. Er worden 7 koppels gevolgd.
Benieuwd of er beter gematcht is nu er een nieuwe coach is, en ik begreep dat ze nu ook kijken naar aantrekkingskracht.
Ik ga het weer volgen!
Iedere dinsdag, woensdag en donderdag om 20:30 op RTL 4 en een week vooruit kijken via Videoland.
Berichten voorlopig graag beperken tot wat we tot dan op Videoland hebben kunnen bekijken. Kijk je gelijk om middernacht, plaats gerust wat je gezien hebt, iedereen kijkt toch op een ander moment.

De koppels zijn:
Femke en Olof
Mariska en Peter
Dennis en Stefan
Eva en Bram
Hinke en Gio
Marcella en Bjorn
Svea en Joey
nienkejj wijzigde dit bericht op 15-04-2025 17:41
55.16% gewijzigd
Het valt me wel op dat ze zich allemaal fysiek openstellen. Zoals vorig jaar schoten Malou en Susan meteen in de stress als die mannen een arm om ze heen deden. Er was echt nul intimiteit.

Hinke geeft Gio wel regelmatig een kus.
Teeejamo schreef:
23-04-2025 13:14
Het valt me wel op dat ze zich allemaal fysiek openstellen. Zoals vorig jaar schoten Malou en Susan meteen in de stress als die mannen een arm om ze heen deden. Er was echt nul intimiteit.

Omdat ze 0,0% fysieke aantrekkingskracht voelden. Dan sla je dat ook liever over. Of beter gezegd: liever niet.

Misschien heeft Hinke dat fysieke nog wel enigzins, wil niet zeggen dat ze hem woest aantrekkelijk vindt. Alleen de momenten dat ie iets leuks regelt 😉
Ik vind een paar van de vrouwen wel erg zuur. Hoe ze kijken en wat ze zeggen. Kan me voorstellen dat je er meer van had verwacht maar dan nog kun je ook nog reflecteren en bepaalde dingen bij jezelf leggen. Het is toch wel heel veel kritiek op de ander.
Om Gio moet is soms best wel lachen. Niet omdat hij belachelijk is maar omdat hij soms (onbedoeld) grappig overkomt.
Morgen het diner. Ben benieuwd naar de drama :-D
fretra wijzigde dit bericht op 23-04-2025 13:48
Reden: Typefoutje
0.47% gewijzigd
Koffieleut123 schreef:
23-04-2025 11:51
Eerst dacht ik dat Gio gewoon een beetje een slome was maar nu denk ik dat dit eigenlijk echt meevalt. Denk alleen niet dat Hinke er echt verliefd op kan worden en dat is natuurlijk wel het probleem.
Gio is best leuk vind ik. Maar die moet een wat lossere simpelere meid. Bij voorkeur een leuke Branantse meid ipv die politiek correcte randstedelijke Hinke.
Ben ik trouwens de enige die Bram op Albert Verlinde vindt lijken?
Teeejamo schreef:
23-04-2025 13:14

In vorige seizoenen waren de stellen wel echt minder aardig voor elkaar. Ik vind het 'probeergehalte' dit keer echt hoog. Ook al zie je dus dat Marcella en Eva het echt niet voelen. De vader van Marcella zei nog wel dat zij altijd heel lang de kat uit de boom kijkt. Maar ja, het wordt dan ook nooit wat. En deze keer ook niet.
Wel in eerdere seizoenen vaker gezien dat de man de vrouw leuk vond en andersom niet. En ik denk niet dat dat per se met een 'eisenlijstje' te maken heeft, maar het is wel opvallend dat het vaker de vrouwen zijn die geen aantrekking voelen.
Ik vind Eva overigens niet echt prettig, vind haar een beetje fel de hele tijd. Echt zo iemand die continu de verbale strijd aangaat. Bram is meer easygoing. Gelukkig is hij wel realistisch. Ik heb pas echt te doen met Bjorn, hij lijkt helemaal niet in de gaten te hebben dat Marcella niet bepaald op toenadering zit te wachten.
Olof en Femke 'komen er niet toe' om te gaan samenwonen en dat zegt alles. Wat een nare man met zijn (passief-)agressieve spraakberichten. Jammer dat we die niet te horen kregen ;-)

Heel benieuwd naar het diner. Heb in het voorstukje trouwens geen glimp opgevangen van Svea en Joey. Jullie wel?
LieveMona schreef:
23-04-2025 19:20
In vorige seizoenen waren de stellen wel echt minder aardig voor elkaar. Ik vind het 'probeergehalte' dit keer echt hoog. Ook al zie je dus dat Marcella en Eva het echt niet voelen. De vader van Marcella zei nog wel dat zij altijd heel lang de kat uit de boom kijkt. Maar ja, het wordt dan ook nooit wat. En deze keer ook niet.
Wel in eerdere seizoenen vaker gezien dat de man de vrouw leuk vond en andersom niet. En ik denk niet dat dat per se met een 'eisenlijstje' te maken heeft, maar het is wel opvallend dat het vaker de vrouwen zijn die geen aantrekking voelen.
Ik vind Eva overigens niet echt prettig, vind haar een beetje fel de hele tijd. Echt zo iemand die continu de verbale strijd aangaat. Bram is meer easygoing. Gelukkig is hij wel realistisch. Ik heb pas echt te doen met Bjorn, hij lijkt helemaal niet in de gaten te hebben dat Marcella niet bepaald op toenadering zit te wachten.
Olof en Femke 'komen er niet toe' om te gaan samenwonen en dat zegt alles. Wat een nare man met zijn (passief-)agressieve spraakberichten. Jammer dat we die niet te horen kregen ;-)

Heel benieuwd naar het diner. Heb in het voorstukje trouwens geen glimp opgevangen van Svea en Joey. Jullie wel?
Dacht inderdaad ook al, tijd om het eens op een andere manier aan te pakken? 😅

Eva vind ik inderdaad niet prettig om naar te kijken, haar toon en blik zijn veel te fel. Controle uit handen geven is lastig.

En Olof.. Mijn god man, wat een vreselijke vent.

Ben heel benieuwd hoe smeuïg het diner gaat worden!
Ik vind Eva echt niet leuk om naar te kijken..
Ik vind Eva ook niet zo, tot nu toe. Ze lijkt me een snibbekat.
Dennis vindt alles “heel leuk en heel lief”.
Jij mag alles worden wat je wilt.
Ok, ik word een probleem.
Ik vind Dennis nu ze samenwonen al leuker dan op reis. Het komt minder geforceerd over.
Ik vond wel dat Hinke leuk reageerde op de georganiseerde dates(of hoe je het noemen wil) van Gio.
Ze waardeerde het wel.
Laatste aflevering net gezien. Ik vond Eva wel heel fel , niet fijn om te zien.
Hoop voor Björn dat er na de uitzendingen leuke reacties voor hem komen. Hij lijkt me best een catch.
Hier ook net de laatste aflevering gekeken. Vond het leuk hoe de twee heren en ook Hinke en Gio tijdens het diner met elkaar omgingen.
Verder Eva tja. En de dramaqueens Olof en Femke vreselijk.
Olof en Femke gaan het weer proberen, maar dat kan toch nooit meer wat worden? Als je al zo van start gaat? En Olof is blijkbaar al sinds zijn jeugd zo onzeker, verander dat nog maar. Hij heeft een vrouw nodig die hem continu bevestiging geeft en dat is Femke niet. Zou ik ook niet zijn trouwens. Dus we weten nu al hoe dat afloopt.

Marcella en Bjorn is ook kansloos. Dat voorstukje met dat dansen. Dat hij oogcontact zoekt en zij zo stoïcijns langs hem blijft heenkijken... Ik voel het gewoon in mijn maag. Ze is een iets minder norse versie van Suzanne van vorig jaar.

Eva heeft het al afgesloten, maar blijft tegen beter weten in doen alsof ze het nog een kans wil geven.

Dennis en Stefan en Hinke en Gio hebben me het meest verrast tijdens het diner. Tenzij Dennis enorm toneel zit te spelen de hele tijd (ergens heb ik dat gevoel bij hem).. maar dan zou Stefan ook niet zo positief zijn, denk ik.
Hinke was lief naar Gio, maar ik twijfel er nog steeds sterk aan of dit kans van slagen heeft op termijn.
Ik vind Marcella maar een zuurmondje, zoals ik dat noem. Niets is goed en ze is zo krampachtig. Ik vind haar ook maar weinig inhoud hebben.
Björn is gewoonweg een lieverd die beter verdient dan tante Sidonia.

Dennis en Stefan zijn leuk en je ziet bij beiden sprankelende ogen. Dennis moest even wennen aan hoe het kon, maar lijkt me echt een lieverd met eigenaardigheden die ook wel weer grappig zijn.

Mariska en Peter vind ik ook leuk. Het is geen spetterende liefde en dat zal het ook niet worden. Ik denk dat ze precies in elkaar vinden wat ze zoeken.

Olof aka Jim Carrey moet eerst aan zichzelf werken. Dan kan er best iets ontstaan, maar nu niet.

Eva voelt het niet en is in paniek. Ik herken haar reactie van mezelf bij dates die het niet waren.

Gio en Hinke zou oprecht kunnen werken als Gio blijft groeien als vent. Ze hebben namelijk wel lol samen en volgens mij vond Hinke hem woest aantrekkelijk tijdens het karten.
We’re all mad here
kiddo2 schreef:
24-04-2025 11:29
Laatste aflevering net gezien. Ik vond Eva wel heel fel , niet fijn om te zien.
Hoop voor Björn dat er na de uitzendingen leuke reacties voor hem komen. Hij lijkt me best een catch.
Ik vind Bjorn oprecht ook een leuke man. Helaas voelt Marcella het niet bij hem en dat is pijnlijk om te zien. Maar zo'n vent als hij vindt vast nog wel ergens een leuke vrouw.
Idem dito met Bram. Na deze show zullen de heren niet om aandacht verlegen zitten
Zo zie je maar.. kun je nog zoveel overeenkomsten hebben, de klik is daar niet alleen op gebaseerd.
Cheshire-cat schreef:
24-04-2025 12:39

Gio en Hinke zou oprecht kunnen werken als Gio blijft groeien als vent. Ze hebben namelijk wel lol samen en volgens mij vond Hinke hem woest aantrekkelijk tijdens het karten.
Woest aantrekkelijk? Dat zie ik niet hoor.
Ze stelt zich vooral op als zijn coach/moeder, dit wordt nooit een gelijkwaardige relatie.
Giovanni is heel erg lief en staat open voor feedback en doet erg zijn best. Zoals hij zelf ook aangeeft, ziet hij dit ook als kans om zichzelf te ontwikkelen. Maar tussen die twee gaat het op romantisch vlak niet werken. Hooguit vriendschappelijk.
Ah, opeens weet ik het! Marcelle doet mij denken aan kandidaat Milly van een aantal jaar geleden....
muts87 schreef:
24-04-2025 12:55
Ik vind Bjorn oprecht ook een leuke man. Helaas voelt Marcella het niet bij hem en dat is pijnlijk om te zien. Maar zo'n vent als hij vindt vast nog wel ergens een leuke vrouw.
Idem dito met Bram. Na deze show zullen de heren niet om aandacht verlegen zitten
Ik vind Bram en Bjorn ook allebei leuke mannen, maar ik zou het er ook niet warm/heet van krijgen.
Ik denk ook weer niet dat na het programma de vrouwen in de rij staan, al zullen ze heus wel aandacht krijgen. Ze komen heus de liefde wel tegen.
Ik kan me nog steeds niet goed voorstellen dat Marcella een juf is.
Abby schreef:
24-04-2025 14:19
Ik kan me nog steeds niet goed voorstellen dat Marcella een juf is.
Ik heb dat ook een beetje. Wat is dat bij jou? Ik vind haar niet zo warm en outgoing, niet echt een type dat kinderen 'inpakt', zeg maar. Maar ik zie haar ook niet echt voor me als feestbeest, hoewel haar vriendinnen haar wel zo omschreven. Dus misschien verkrampt ze gewoon in deze situatie. Net als Suzanne vorig jaar.
Ze oogt idd heel onzeker.
*
knabbeltje wijzigde dit bericht op 24-04-2025 16:53
Reden: Dubbel
0.00% gewijzigd

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven