De “puff pieces” van de Koninklijke familie in de media
zaterdag 26 april 2025 om 20:00
Vreselijk.
Worden ze betaald door het koningshuis want ik zie het niet??
Het is 1 van de meest oncharismatische royal family in Europa volgens mij. Boring. Sorry.
De enige die semi charismatisch is, is Máxima maar soms een beetje té gemaakt.
Koning Willem Alexander lijkt me een hork en Amalia… tja, no comment.

Worden ze betaald door het koningshuis want ik zie het niet??
Het is 1 van de meest oncharismatische royal family in Europa volgens mij. Boring. Sorry.
De enige die semi charismatisch is, is Máxima maar soms een beetje té gemaakt.
Koning Willem Alexander lijkt me een hork en Amalia… tja, no comment.
zaterdag 26 april 2025 om 20:04
Denk het niet..
zaterdag 26 april 2025 om 20:07
Het betekent een stuk bladerdeeg.SunShine35 schreef: ↑26-04-2025 20:04Ik zal wel heel dom zijn want ik snap er geen reet van. Wat is een puff piece?
En wie wordt betaald door het koningshuis?
En waarom kon jouw geklaag niet in het andere topic? Of gewoon helemaal nergens.
zaterdag 26 april 2025 om 20:08
Heb ik dat ergens beweerd?
zaterdag 26 april 2025 om 20:10
Sorry ik had die niet gezien.
zaterdag 26 april 2025 om 22:05
Ik ben het zo niet eens met je TO.
Ik vind echt het grootste deel van het koningshuis gewoon heel spontaan en leuk..
Als je vandaag wat gekeken hebt op tv dan zie je hoe leuk de prinsen met elkaar zijn..
Pieter-Christiaan die Floris roept om te komen drummen want “jij kan dat toch?”
Floris die een tv presentatrice komt halen want er zijn mensen langs de kant fan van haar..
Ik kan me serieus geen ander koningshuis voor de geest halen die zo “tussen” de mensen doorlopen, tijd maken, praatjes maken en spelletjes doen.
Ik vind echt het grootste deel van het koningshuis gewoon heel spontaan en leuk..
Als je vandaag wat gekeken hebt op tv dan zie je hoe leuk de prinsen met elkaar zijn..
Pieter-Christiaan die Floris roept om te komen drummen want “jij kan dat toch?”
Floris die een tv presentatrice komt halen want er zijn mensen langs de kant fan van haar..
Ik kan me serieus geen ander koningshuis voor de geest halen die zo “tussen” de mensen doorlopen, tijd maken, praatjes maken en spelletjes doen.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in