Entertainment alle pijlers

Boer zoekt vrouw - 2024/2025 (zonder spoilers)

19-08-2024 14:56 1281 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Seizoen 14

Vanaf 2 Maart 2025 elke Zondagavond te zien op NPO 1.

Dit jaar zijn het niet tien boeren waarnaar je kunt schrijven, maar zes. “We gaan het dit jaar iets anders doen! En maak je kennis met zes bijzondere boeren en van alle zes blijven we het liefdesavontuur van begin tot eind volgen op televisie. Op deze manier speelt het aantal brieven geen rol en krijgt iedereen een kans”
Afbeelding
makiko wijzigde dit bericht op 05-02-2025 22:27
Reden: Start datum aangepast.
34.03% gewijzigd
Je kon't altaid nog bakker worre
Flashy schreef:
30-04-2025 09:50
Dat vond ik bij Jan ook. Die hij wegstuurde vond hem echt heel leuk.

Maar hij moet haar ook leuk vinden he
Coffee is never my cup of tea
Marianneke schreef:
30-04-2025 10:36
Maar hij moet haar ook leuk vinden he
Mwa, ik denk dat als Karina en Dorien (?) in een eerder stadium waren afgehaakt, Jan vrolijk met mevrouw 3 was verdergaan hoor. Hij stelt zijn eisen niet zo hoog, als ze maar geen rommel maakt.
je ziet het vaker bij de boeren, dat ze echt wel vissen wie zekerseteweten mee zou willen op citytrip
Zodat er toch iig iemand meegaat
Maar hoe komt een rustig type als Mira uit de verf als ze vergeleken wordt met de extravertere Karin en sneaky Eileen? Eileen is zo bezig met hem te krijgen dat ze iedereen voor de bus gooit. Ik weet niet eens of ze John echt wil of vooral niet wil verliezen. John heeft denk ik meer plezier met Karin, Eileen blijft gedoe geven met kinderen en exen in de mix.
Lebow schreef:
29-04-2025 11:43
Maar jij bent ook leuk. Die zin houdt niet direct in dat de andere leuker was, of eerste keus. Zij was leuk, en jij bent dat ook. Al had ik wel het idee dat Jan Karina leuker vond, maak ik dat niet op uit die zin en Dorien misschien ook niet.
Hij gaf toch ook aan dat hij voor Karina was gegaan?
Je kon't altaid nog bakker worre
Sabine schreef:
30-04-2025 10:03
Ze sturen die vrouwen niet voor niks naar huis. Dan voelen ze dus niks voor hun. Dat is toch het belangrijkste.

Volgens mij voelde John toen sowieso nog niks, maar Mira kwam het meest overeen met zijn ex. Wel zijn type dus. Mast hij dacht: ik probeer eens wat anders.
Such fun!1

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven