Wat doe jij vandaag? ☀️
donderdag 1 mei 2025 om 09:41
Ik ben vrij, prachtig weer, maar ik kom niet echt tot een planning. Het liefst zou ik naar het strand gaan, maar geen zin in mega-drukte vandaag. Straks een stukje skeeleren door het park en verder weet ik het niet. Wie is vandaag ook vrij? En wie heeft zich vandaag ziek gemeld op het werk?
Lees graag wat jullie allemaal gaan doen vandaag.
Mooie dag gewenst aan een ieder..
Mooie dag gewenst aan een ieder..
donderdag 1 mei 2025 om 12:10
Met name media die daar zo in zijn.
"Prachtig weer" "heerlijk genieten" "zomerse verwennerij"
Voor mij zou het overigens wel schelen als mijn huis koel was. Nu binnen al 25 graden en dan moet de zomer nog beginnen.
Ik ga vanavond rond 19.00 lekker wandelen in het bos. Dat is wel fijn met dit weer.
donderdag 1 mei 2025 om 12:11
donderdag 1 mei 2025 om 12:15
Sinds 2 jaar woon ik in een koel huis, dat scheelt enorm.muts87 schreef: ↑01-05-2025 12:10Met name media die daar zo in zijn.
Voor mij zou het overigens wel schelen als mijn huis koel was. Nu binnen al 25 graden en dan moet de zomer nog beginnen.
Ik ga vanavond rond 19.00 lekker wandelen in het bos. Dat is wel fijn met dit weer.
Ik loop nu op blote voeten, maar mijn voeten zijn nu ijskoud.
Ik moet zo de deur uit, dus dan worden ze wel warm.
Those who choose the lesser evil forget quickly that they chose evil.
Hannah Arendt
Hannah Arendt
donderdag 1 mei 2025 om 12:16
Ik vind dit een beetje alsof je in een topic over vega-recepten komt roepen dat het ook heel lekker is met kip erdoor.muts87 schreef: ↑01-05-2025 12:10Met name media die daar zo in zijn.
Natuurlijk houdt niet iedereen van hetzelfde weertype en dat is mooi, dan zijn er voor ieder weertype liefhebbers die dan genieten.
Maar TO houdt duidelijk wel van dit weer en vraagt tips hoe ze hier maximaal van genieten. Dat krampachtige genieten hoeft van mij ook niet, maar komen melden wat een k#tweer dit is, gaat me dan wel weer wat te ver en is ook wel erg off topic hier.
Gelukkig hebben jullie een eigen moppertopic voor dit soort berichten.
donderdag 1 mei 2025 om 12:18
donderdag 1 mei 2025 om 12:20
donderdag 1 mei 2025 om 12:20
Hier ook lekker vrij vandaag, partner ook toevallig vanwege dag van de arbeid.
Ik ga even op ons balkon zitten maar niet te lang, het voelt daar al snel een paar graden warmer en nu dus bloedheet. Ik wil graag ergens aan het water liggen maar vriend niet en geen zin om alleen te gaan.
Dus vanmiddag lekker in de airco en vanavond als de zon weg is barbecuen.
Ik ga even op ons balkon zitten maar niet te lang, het voelt daar al snel een paar graden warmer en nu dus bloedheet. Ik wil graag ergens aan het water liggen maar vriend niet en geen zin om alleen te gaan.
Dus vanmiddag lekker in de airco en vanavond als de zon weg is barbecuen.
donderdag 1 mei 2025 om 12:24
donderdag 1 mei 2025 om 12:28
Alleen zijn vega-recepten morgen ook nog zinnig.Lemon schreef: ↑01-05-2025 12:16Ik vind dit een beetje alsof je in een topic over vega-recepten komt roepen dat het ook heel lekker is met kip erdoor.
Natuurlijk houdt niet iedereen van hetzelfde weertype en dat is mooi, dan zijn er voor ieder weertype liefhebbers die dan genieten.
Maar TO houdt duidelijk wel van dit weer en vraagt tips hoe ze hier maximaal van genieten. Dat krampachtige genieten hoeft van mij ook niet, maar komen melden wat een k#tweer dit is, gaat me dan wel weer wat te ver en is ook wel erg off topic hier.
Gelukkig hebben jullie een eigen moppertopic voor dit soort berichten.
Een topic omdat er een zomerse dag is vind ik echt overdreven.
Those who choose the lesser evil forget quickly that they chose evil.
Hannah Arendt
Hannah Arendt
donderdag 1 mei 2025 om 12:30
Ik heb meer dan een half jaar naar rottig koud / fris snert-weer mogen kijken buiten ...
Een topic over geweldig zalig warm weer mag ook wel een keer

Fantastisch dan ook nog dat ze zo vriendelijk waren het te programmeren op een Belgische feestdag.
Moet ik me een keer niet opsluiten omdat het buiten te grijs / koud / fris is.
wissewis wijzigde dit bericht op 01-05-2025 12:32
20.79% gewijzigd
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
donderdag 1 mei 2025 om 12:31
Zeker! Voor mij de 7e keer volgens mij dat ik er ben

irregular_choice wijzigde dit bericht op 01-05-2025 12:34
14.80% gewijzigd
donderdag 1 mei 2025 om 12:32
Komt zeker goed! ThanksLieverLustDanLiefde schreef: ↑01-05-2025 11:35Ohhhh jaloers! Ben er een paar jaar geleden geweest ook op zo'n mooie dag! Was toen wel druk maar niet storend. Geniet ervan!
donderdag 1 mei 2025 om 12:37
Maar dat jij het overdreven vindt, wil nog niet zeggen dat het onzinnig is voor TO.
Er zijn naar mijn mening heel veel overdreven en onzinnige topics. Dat is ook wel inherent aan een openbaar forum. Anderen worden dan wel weer blij van die topics, dus sla ik die over en ga echt niet in al die topics lopen verkondigen dat ik ze overdreven vind.
donderdag 1 mei 2025 om 12:44
donderdag 1 mei 2025 om 13:11
Ik ben nog aan het werk, maar tussen de middag lekker een stukje gewandeld, je loopt hier zo het bos in.
Als ik thuis kom, ga ik denk ik lekker een stukje fietsen of ik hang even in de tuin met een boek en ga later even hardlopen.
Op een hele zonnige dag doe ik vaak niet heel veel anders dan op een regenachtige dag. Minus fietsen voor de lol.
Als het wat vochtig is, is het best prettig om in de tuin bezig te zijn, want het is niet zo stoffig bijvoorbeeld.
Als ik thuis kom, ga ik denk ik lekker een stukje fietsen of ik hang even in de tuin met een boek en ga later even hardlopen.
Op een hele zonnige dag doe ik vaak niet heel veel anders dan op een regenachtige dag. Minus fietsen voor de lol.

Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
donderdag 1 mei 2025 om 14:38
Nou zeg dat, zelfs het weerbericht op t.v. begint met: ik heb goed nieuws, morgen 28 graden. Goed nieuws?muts87 schreef: ↑01-05-2025 10:48De vanzelfsprekendheid waarmee er van uit wordt gegaan dat mensen dit weer fijn vinden en ervan genieten. En zich zelfs ziek zouden melden. Doe even normaal zeg.
Echt ik vind dit kutweer. En ja ik ben vrij. Maar ik heb dan dus liever bewolking of regen in plaats van deze klote hitte.
Pestpokkentyfushekel aan temperaturen boven de 20 graden.
En ziek melden omdat de zon schijnt vind ik een beetje bijzonder.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in