Entertainment alle pijlers

Boer zoekt vrouw - 2024/2025 (zonder spoilers)

19-08-2024 14:56 1310 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Seizoen 14

Vanaf 2 Maart 2025 elke Zondagavond te zien op NPO 1.

Dit jaar zijn het niet tien boeren waarnaar je kunt schrijven, maar zes. “We gaan het dit jaar iets anders doen! En maak je kennis met zes bijzondere boeren en van alle zes blijven we het liefdesavontuur van begin tot eind volgen op televisie. Op deze manier speelt het aantal brieven geen rol en krijgt iedereen een kans”
Afbeelding
makiko wijzigde dit bericht op 05-02-2025 22:27
Reden: Start datum aangepast.
34.03% gewijzigd
Je kon't altaid nog bakker worre
Flashy schreef:
30-04-2025 09:50
Dat vond ik bij Jan ook. Die hij wegstuurde vond hem echt heel leuk.

Maar hij moet haar ook leuk vinden he
Coffee is never my cup of tea
Marianneke schreef:
30-04-2025 10:36
Maar hij moet haar ook leuk vinden he
Mwa, ik denk dat als Karina en Dorien (?) in een eerder stadium waren afgehaakt, Jan vrolijk met mevrouw 3 was verdergaan hoor. Hij stelt zijn eisen niet zo hoog, als ze maar geen rommel maakt.
je ziet het vaker bij de boeren, dat ze echt wel vissen wie zekerseteweten mee zou willen op citytrip
Zodat er toch iig iemand meegaat
Maar hoe komt een rustig type als Mira uit de verf als ze vergeleken wordt met de extravertere Karin en sneaky Eileen? Eileen is zo bezig met hem te krijgen dat ze iedereen voor de bus gooit. Ik weet niet eens of ze John echt wil of vooral niet wil verliezen. John heeft denk ik meer plezier met Karin, Eileen blijft gedoe geven met kinderen en exen in de mix.
Lebow schreef:
29-04-2025 11:43
Maar jij bent ook leuk. Die zin houdt niet direct in dat de andere leuker was, of eerste keus. Zij was leuk, en jij bent dat ook. Al had ik wel het idee dat Jan Karina leuker vond, maak ik dat niet op uit die zin en Dorien misschien ook niet.
Hij gaf toch ook aan dat hij voor Karina was gegaan?
Je kon't altaid nog bakker worre
Sabine schreef:
30-04-2025 10:03
Ze sturen die vrouwen niet voor niks naar huis. Dan voelen ze dus niks voor hun. Dat is toch het belangrijkste.

Volgens mij voelde John toen sowieso nog niks, maar Mira kwam het meest overeen met zijn ex. Wel zijn type dus. Mast hij dacht: ik probeer eens wat anders.
Such fun!1
Flashy schreef:
30-04-2025 09:50
Dat vond ik bij Jan ook. Die hij wegstuurde vond hem echt heel leuk.
Ja inderdaad. Ik riep toen ook van achter de tv dat hij de enige vrouw wegstuurde die hem ècht zag zitten. Als Karina en Dorien er niet tegelijkertijd hadden rondgelopen, die leuker uit de verf kwamen maar niet onverdeeld enthousiast waren over Jan, dan had er echt wel iets moois kunnen ontstaan met de vrouw die hij wegstuurde (naam vergeten). Maar ja, dat heb je helaas met dit concept.
Java schreef:
01-05-2025 10:41
Ja inderdaad. Ik riep toen ook van achter de tv dat hij de enige vrouw wegstuurde die hem ècht zag zitten. Als Karina en Dorien er niet tegelijkertijd hadden rondgelopen, die leuker uit de verf kwamen maar niet onverdeeld enthousiast waren over Jan, dan had er echt wel iets moois kunnen ontstaan met de vrouw die hij wegstuurde (naam vergeten). Maar ja, dat heb je helaas met dit concept.
Die zag hem zodanig zitten dat ik het eng vond. Al tijdens de speeddate had ze in haar hoofd het hele vakantieweekend uitgetekend. Volgens mij zei ze zelfs dat ze die scenario's ook allemaal opschreef. Brrr...
OlleGrieze schreef:
01-05-2025 10:58
Die zag hem zodanig zitten dat ik het eng vond. Al tijdens de speeddate had ze in haar hoofd het hele vakantieweekend uitgetekend. Volgens mij zei ze zelfs dat ze die scenario's ook allemaal opschreef. Brrr...
Dat was volgens mij Anita. Die had alles al uitgeschreven en dat was inderdaad eng vond ik. Maar die is weggestuurd voor de logeerweek begon.
Annick was ook erg enthousiast hoor daar niet van.
Ach, bij dat opschrijven denk ik dan dat ze vast The Secret of en of andere visualisatie-shit hebben gelezen. Dat komt dan ter sprake en daar gaat de redacteur steeds lekker op doorvragen
Dat was inderdaad Anita, niet Annick.
Ik heb een tijdje niets geschreven in dit topic. Over de laatste uitzending:

Zondag gaf wel een heel ander beeld van John. Ik vond hem wel aandoenlijk. In vorige weken kreeg ik playervibes bij hem, maar ik denk dat hij toch echt wel serieus op zoek is naar de liefde. Hij wil het voor iedereen goed doen en dat zit hem in de weg. Eileen is daarom geen handige keuze, zij geeft de hele tijd de boodschap af dat hij het niet goed doet. Daar wordt hij niet gelukkig van.
Karin vind ik steeds leuker. Ik lees online vaak dat mensen haar overdreven en gemaakt vinden, maar het is gewoon haar karakter, mensen. Ik denk dat zij een heel goede partner kan zijn voor John. Ze is gezellig, tilt niet te zwaar aan dingen en dat maakt hem vrolijk en geeft tegenwicht aan zijn gepieker, dat gaf hij in de afgelopen uitzending ook min of meer aan. Haar energie geeft hem ook energie. Eileen kost alleen maar energie. Maar Karin past waarschijnlijk niet helemaal in het beeld dat hij had van een toekomstige partner, daarom is hij in de war. Denk ik dan, hè. Ze is misschien niet zo huiselijk, maar het is voor zijn kinderen toch ook leuk om zo'n positieve, gezellige vrouw in huis te hebben, die wel een stootje kan hebben? Ik hoop dat hij het lef heeft om voor haar te kiezen. Wat iemand anders hierboven ook al schreef: Eileen trekt dat nooit, met ex-partners die altijd een rol zullen blijven spelen. Ik denk ook echt dat John op Eileen is afgeknapt, maar hij baalt er wel van. Tijd voor hem om keuzes te maken, daar knapt 'ie vast van op ;-D

Roel: misschien heeft hij bij Simone nog een kansje. Ik ben even kwijt hoeveel tijd er zat tussen dat gesprek met Yvon en die avond met die deprimerende maaltijd, maar ook daar wordt het tijd dat er knopen worden doorgehakt. Toen hij tegen die andere vrouw zei: 'Ik zie dat het jou ook wel iets doet' zei ze meteen 'Dat komt door het slaapgebrek.' Oef. Die gunt hem niks meer. Toch denk ik dat Simone ook voor de eer bedankt. Ik zit me af te vragen of het niet meestal zo is dat als de andere twee de boer niet willen, de laatste ook afhaakt.

Julius vind ik een leuke kerel. Tot de laatste uitzending dacht ik dat hij voor Kylie zou gaan, maar nu leek er met Myrthe ook wel iets te gebeuren. Ik ben benieuwd.

Wat Karina bij Jan deed, vond ik echt niet sympathiek. In de camera zeggen dat ze zo geschrokken is van hoe wereldvreemd hij is. Niet leuk. Ze lijkt me welbespraakt genoeg om dat iets omzichtiger te formuleren. De beslissing om op te stappen was natuurlijk prima. Jan vindt de liefde later buiten het programma, denk ik. Op de bzv-site staat een filmpje met beelden van Dorien en Jan uit de uitzendingen tot nu toe, als je het zo na elkaar ziet lijkt ze hem toch wel leuk te vinden. Maar de vooruitblik naar de volgende aflevering, 'Jan, ik denk toch dat wij nog even moeten praten', zag er niet goed uit.

Martijn gaat voor Marleen, lijkt me overduidelijk. In de limo vergat hij bijna naar Ciska te kijken toen ze proostten.

Deedry: die knuffel met Roy was wel heeeeeel ongemakkelijk. Ik denk dat het een ongemakkelijke citytrip wordt. Maar wie weet. Bij Jeanine en Sander spatte het er ook niet meteen vanaf.
De cursus omgaan met teleurstellingen gaat vanavond wederom niet door.
En de flauwe grapjes van John en Karin worden alleen genoemd door Eileen, toch? Volgens mij zien wij ze als kijkers tot nu toe niet. In z'n algemeenheid denk ik dat er gewoon wat seksuele spanning in de lucht hangt, waardoor dat soms gebeurt. Boeien. Dat Eileen daarom steeds gaat vragen 'wie John dan echt is' lijkt me nogal overdreven.
De cursus omgaan met teleurstellingen gaat vanavond wederom niet door.
Java schreef:
01-05-2025 10:41
Ik weet het niet, ik hoorde haar voornamelijk herhalen hoe heerlijk ze het vond dat hij zo netjes en schoon is.
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
John en Eileen hadden wel een verliefd ongemakkelijk moment op de bank. Maar dat is nu wel weg….

Ik denk dat Roel alleen eindigt. Aardige man, maar ik snap het wel….
_CarmiggelT_ schreef:
01-05-2025 15:54
En de flauwe grapjes van John en Karin worden alleen genoemd door Eileen, toch? Volgens mij zien wij ze als kijkers tot nu toe niet. In z'n algemeenheid denk ik dat er gewoon wat seksuele spanning in de lucht hangt, waardoor dat soms gebeurt. Boeien. Dat Eileen daarom steeds gaat vragen 'wie John dan echt is' lijkt me nogal overdreven.
Nou, ik heb er toch echt al een aantal gehoord hoor. Onder andere eentje in de recentste aflevering naar aanleiding van een opmerking over Netflix en "onderop" of zoiets, ik weet het niet precies meer, maar nogal flauw en kinderachtig was het wel.
Ja die heb ik ook gehoord en wel meerdere. Om allemaal van een ontzettend simpel niveau. Ik hou ook wel van seksueel getinte grappen (ben vooral fan van ‘that’s what he said’), maar ik vind die van John echt héél ver gezocht en heel plat.

Ze hadden het over waar een film staat op Netflix. Een van de dames zegt:” Ja, die film daarboven “. En John zegt:” Ik kijk altijd liever naar onder, hahaha “. Daar zou ik ook afknappen, vind ik echt van dat keetniveau.

Aanpassing: bovenstaande klopt niet. Zie post van MarindaH verderop voor betere uitleg van de situatie
tavistock wijzigde dit bericht op 01-05-2025 23:02
9.85% gewijzigd
Oh ja, dat was het. Ja, ik zou er ook enorm op afknappen. Dat doe ik al als kijker :-D
meisje85 schreef:
01-05-2025 20:27
Oh ja, dat was het. Ja, ik zou er ook enorm op afknappen. Dat doe ik al als kijker :-D

Ja, maar er zijn meer dingen om bij af te knappen bij John, zoals je eerder (imo) terecht al constateerde.
Hij heeft een leuk koppie, maar dat is het dan ook wel.

Ik denk dat hij voor Karin kiest, maar ik denk dat zij zijn bullshit uiteindelijk ook niet okay vindt.
Ik vind het heel bijzonder hoe weinig de meeste kandidaten en boeren van elkaar te weten komen in een paar dagen. Praat met elkaar.

De jongens bij Deedry hadden echt totaal geen idee wie ze zou kiezen en waarom. Deedry zegt niet veel en voelt zich vooral heel ongemakkelijk.

Roel en Julius lijken nogal saai, omdat ze niet echt durven te praten.

Ciska maakt trouwens best veel gemene opmerkingen naar Martijn over alles wat hij niet goed doet. Zogenaamd een grapje, maar heel vaak en heel lullig. Ga dan gewoon weg. Volgens mij gaat hij daar ook wat van zeggen volgende aflevering.

Jan was zo blij met de vrouwen. Jammer dat ze allemaal weggaan. Maarja, alleen maar opruimen of praten over opruimen, daar zou ik ook niet warm van worden…. Hoe saai wil je het hebben.
Courage schreef:
01-05-2025 20:29
Ja, maar er zijn meer dingen om bij af te knappen bij John, zoals je eerder (imo) terecht al constateerde.
Hij heeft een leuk koppie, maar dat is het dan ook wel.

Ik denk dat hij voor Karin kiest, maar ik denk dat zij zijn bullshit uiteindelijk ook niet okay vindt.
Ja klopt hoor, ik heb een rijtje afknappers bij John. :)
Of John nu voor Karin of voor Eileen kiest, ik vind dat beide vrouwen volledig in hun recht staan als ze vraagtekens plaatsen bij Johns keuze.

Als het Karin wel wordt: hij blijft ook ten opzichte van haar steeds zeggen, ja ik vind jullie allebei leuk. Jullie hebben allebei iets wat mij aantrekt etc. Karin heeft ook al meerdere keren gezegd dat ze dat gedrag niet heel erg fair vindt. Steeds die signalen afgeven naar meerdere dames.

Als het Eileen wordt: waarom dan dat vasthouden met die hand op de bank? Zij deed ook een poging een week eerder (voor ons dan, 't zal een dag eerder geweest zijn) en toen keek John wel heel verleidelijk maar was 't toch, nee dat gaan we niet doen...

Ik zou zowel als Karin/Eileen zijnde dan wel willen weten wat dat te betekenen heeft.
Tavistock schreef:
01-05-2025 20:11
Ja die heb ik ook gehoord en wel meerdere. Om allemaal van een ontzettend simpel niveau. Ik hou ook wel van seksueel getinte grappen (ben vooral fan van ‘that’s what he said’), maar ik vind die van John echt héél ver gezocht en heel plat.

Ze hadden het over waar een film staat op Netflix. Een van de dames zegt:” Ja, die film daarboven “. En John zegt:” Ik kijk altijd liever naar onder, hahaha “. Daar zou ik ook afknappen, vind ik echt van dat keetniveau.
Daarom schreef ik ook al eerder, ik vind het gedrag tussen Karin en John veel meer van 't niveau man-vrouw vriendschap, waarbij er eigenlijk niet de intentie is de ander al te serieus als partner te zijn maar gewoon iemand met wie je ongelooflijk veel lol hebt.
Ik snap wel dat je dat niet leuk vindt als je er dan bij zit. Maar als dat al meerdere keren gedoe heeft gegeven weet ik niet of John dat dan nog wil... Het moet niet ook weer niet té moeilijk zijn. Beter had Eileen een dikke middelvinger opgestoken op dat moment en door.
Tavistock schreef:
01-05-2025 20:11

Niet dat ik hem wil verdedigen, maar het was andersom: 'die film daaronder', waarop John iets zei als 'ik kijk mensen liever in de ogen, niet meteen daaronder.' Nuanceverschil :D
Such fun!1
Oh ja!! Sorry, zo was het inderdaad. Scheelt wel wat in de nuance. Maar goed, het blijven veel van dit soort grappen. Die zelfs Karin niet altijd meer op prijs kan stellen

Ik heb mijn post even aangevuld

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven