Entertainment alle pijlers

Een huis vol, ook buiten het tv seizoen. Deel 4

14-01-2025 23:06 2437 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier mag alles besproken worden, over de serie EHV en EHV emigreert, maar ook over wat de gezinnen op social media delen.
Kritiek en je mening geven kan en mag. Hou het wel netjes. Zodat het topic mag blijven bestaan.

:popcorn: Het nieuwe seizoen van Een huis vol emigreert zie je vanaf Vrijdag 21 Maart 2025, tien weken lang bij KRO-NCRV op NPO 1.
(Het programma is vanaf Vrijdag 14 Maart al te streamen op NPO Start)
Kijk je vooruit?
Spoilers zijn niet toegestaan in dit topic.

aanvulling door de moderator:
- hou het netjes, post geen dingen die je ook niet tegen iemand persoonlijk zou zeggen.
- geen negatief commentaar op de kinderen
- de mensen die door jullie besproken worden, mogen hier zelf op reageren. Reageer er netjes op.

Ik ga hier weer structureel meelezen, als het niet goed gaat, zal ik nog 1 x een topicwaarschuwing geven. Daarna gaat het topic op slot en komt dan ook niet meer terug.

(mocht ene Q reageren hier, svp negeren. Geen reacties geven.)
scottiewinkie wijzigde dit bericht op 21-01-2025 12:48
Reden: Uitzend datum veranderd ivm nieuw seizoen.
29.05% gewijzigd
«Soms moeten kinderen veel geduld hebben met hun ouders »
makiko schreef:
07-05-2025 12:23
Heel dapper nog een poging gedaan. Gnodde spoel ik door, geen woorden aan vuil maken.
Ik vind de omgang van va en zoon het heel ongemakkelijk om te zien. Het kereltje doet er alles aan om maar in de smaak te vallen bij hem. Ja en amen.
Johan zei dat hij omringd is door allemaal lekkere wijven. (hij bedoelt zijn vrouw en dochters leeftijd 3 t/m 18 jaar hier mee) Janneke zag de X bui al hangen en probeert het te redden door een netter woord dan wijven. De bankpas was leeg. Dan staat hij voor lul, zij krijgt de schuld. Hij heeft zelf geen ogen om de datum erop te zien? En ze had gefaald bij het koken van eieren, dat had ze wel even moeten laten weten aan het kijkcijferkanon. Die overigens meer dan een handvol eieren naar binnen werkt per dag, want zo leert hij zijn zoon; dat is gezond. Kind vraagt maar door waarom va gokken afkeurt. En als meneer niet meer uit zijn woorden komt kapt hij het gesprek af. Ik moet er echt niet aan denken dat dit degene is waarmee ik moet samenwonen.
Ik heb het programma niet helemaal afgekeken. Tenenkrommend.
:byee:
Dat van die lekkere wijven daar viel mijn mond echt van over. Dat zeg je over je eigen dochters? Echt uitfoeteren zou ik doe man van mij als hij dat zou zeggen
-Een abonnee artikel mag je volgens mij niet posten op het forum-

Meestal zijn er bij zulke programma's deelnemers die minder en deelnemers beter uit de verf komen.
Dit programma gaat nog verder dan irritainment.
Ik denk ook dat de NPO flink heeft geknipt en SBS zal het vuurtje wat opgestookt hebben. Geef die man een knikje, compliment of lachje als beloning, en hij denkt helemaal dat hij tha bomb is.
Iemand hier had het vaker over hem, in de bouwkeet. Dat is het gedrag wat wij nu op televisie te zien krijgen.
Rombertus Horlepiep, zo heet ik officieel. Dat is beter dan Jan Jansen.Want zo heten er zo veel.
Craziestcatlady schreef:
07-05-2025 17:32
Dat van die lekkere wijven daar viel mijn mond echt van over. Dat zeg je over je eigen dochters? Echt uitfoeteren zou ik doe man van mij als hij dat zou zeggen
Met zijn pan Brinta.
Janneke probeert nog wat te redden. Je merkt dat zij heel goed doorheeft hoe fout het is, hoe die man doet en wat hij uitkraamt.
Maar echt steigeren doet ze niet.
Rombertus Horlepiep, zo heet ik officieel. Dat is beter dan Jan Jansen.Want zo heten er zo veel.
Ik haakte al na 5 minuten af vanwege het dialect en stemgeluid van vooral de Gnoddes. Mijn hemel🙈
WTF! Hebben de Jelies nou een derde hond erbij??
Niet goed snik die mensen!

Er hebben al mensen dat gevraagd, maar nog geen reactie natuurlijk.
Het hondje is voor Albertine voor in hun nieuwe huisje (dus voor in de caravan dan denk ik?).
Inderdaad hond nummer 3 :facepalm:

Voor Albertine, voor in hun nieuwe huisje. Alsof ze het over bank hebben.

Albertine had ook al een konijn gekregen voor haar verjaardag maar die zie ik niet meer. Zal wel dood zijn. Het lijkt wel of bij die grote gezinnen de zwangerschappen worden ingeruild voor nieuwe huisdieren.
Jupiter schreef:
07-05-2025 23:54
Inderdaad hond nummer 3 :facepalm:

Voor Albertine, voor in hun nieuwe huisje. Alsof ze het over bank hebben.

Albertine had ook al een konijn gekregen voor haar verjaardag maar die zie ik niet meer. Zal wel dood zijn. Het lijkt wel of bij die grote gezinnen de zwangerschappen worden ingeruild voor nieuwe huisdieren.
Dat is mij ook al eerder opgevallen . Alsof je een nieuwe puzzel in huis haalt , even een nieuw huisdier . Het lijkt wel alsof ze door alle grote hoeveelheden ook amper nog een echte band voelen.
Ik ben misschien getikt hoor maar onze dieren horen echt bij ons gezin en ik kan me niet voorstellen om elke paar maanden maar nieuwe in huis te halen omdat de vorige alweer dood zijn . Bah.
Ik denk dat de dieren het beter bij de jelies hebben dan de kinderen.
Honden hebben er lekker de ruimte en kunnen de hele dag buiten los lopen en lekker hond zijn, tenminste als ze niet opgesloten worden.

Janneke heeft nu al last van de negatieve reacties, er valt ook weinig positiefs nog te lezen over ze.

En wat ziet dat eten er goor uit, kan mij bijna niet voorstellen dat dat een echt Spaans gerecht is.
#doeslief
Loesiepoesie2 schreef:
08-05-2025 13:18
Ik denk dat de dieren het beter bij de jelies hebben dan de kinderen.
Honden hebben er lekker de ruimte en kunnen de hele dag buiten los lopen en lekker hond zijn, tenminste als ze niet opgesloten worden.

Janneke heeft nu al last van de negatieve reacties, er valt ook weinig positiefs nog te lezen over ze.

En wat ziet dat eten er goor uit, kan mij bijna niet voorstellen dat dat een echt Spaans gerecht is.
Het is een stoofpot en dat eet je als lunch (zoals iedereen hier in Spanje rond 2 uur) en niet als avondeten. Het zag er ook niet erg smakelijk uit. Ik heb het ook wel gegeten, het is heel lekker maar niet op deze manier.
De positieve reacties zijn op èèn hand te tellen. Maar dat is niet zo gek na die uitspraken van het orakel.
Alleen op hun eigen socials zijn het meer positieve.
(Zo zie je gelijk hoe betrouwbaar recensies enz. op internet zijn.)
Hoe lang zou het duren voor va van zijn voetstuk valt bij zijn kinderen?
Ik vraag me af van wie Harrie al die vragen moest stellen, van de regie of van va?
Een geluk dat ze niet in Nederland wonen, nu zullen de jongere kids weinig meekrijgen van de kritiek.
Je ziet hier ook het verschil tussen de NPO en SBS. Heel treurig dat SBS dit doet met mensen, maar vooral met kinderen.
«Soms moeten kinderen veel geduld hebben met hun ouders »
Johan is volgens mij te dom om door te hebben hoe hij nu overkomt/dat hij zich niet populair maakt zo.
Janneke heeft het een beetje door, en die probeert het dan nog wat glad te strijken of er zogenaamd luchtig over te doen, maar doet of zegt er ook verder niets van.
En Johan met die pinpas..wel Janneke op haar kop geven, maar hij kan toch zelf ook op de pas zien dat die bijna verlopen was, en nu verlopen is.
Ik ben benieuwd hoe Johan zou reageren als Janneke hem zo uit zou foeteren..

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven