Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 16!

27-04-2024 12:48 3197 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Nee!! Welk kanaal?
Yvonne Coldeweijer komt terug met roddels, en ook op Net 5.

https://www.ad.nl/show/juicekoningin-yv ... gle.com%2F
Stressed is just desserts spelled backwards
Abby schreef:
08-05-2025 11:44
Ik ken die man niet en lees net dat hij Tony's chocolony's heeft opgericht.

Dus nooit meer kopen !
want? ik snap de connectie niet helemaal.
En doooooor!
Teun van de Slaapkamer
Spreid je beentjes maar ladies!
Afbeelding
meisje85 schreef:
08-05-2025 11:47
Want wat heeft zijn vermeende vreemdgaan precies te maken met het feit dat hij mensen bewuster wil maken van wat ze eten en waar het vandaan komt?

Dat snap ik ook niet. Dat compleet afwijzen van mensen die iets doen waar je het niet mee eens bent. Dan is toch niet meteen alles wat ze doen slecht?
Net als dat ik nu een serie van JK Rowling aan het lezen ben, terwijl zij blijkbaar onder vuur ligt vanwege genderfobie. Ik ben het niet eens met die kant van haar, maar ik vind haar alsnog een heel goede schrijfster. Die boeken lees ik dus gewoon.
huismuis
Milestone schreef:
08-05-2025 13:39
Dat snap ik ook niet. Dat compleet afwijzen van mensen die iets doen waar je het niet mee eens bent. Dan is toch niet meteen alles wat ze doen slecht?
Net als dat ik nu een serie van JK Rowling aan het lezen ben, terwijl zij blijkbaar onder vuur ligt vanwege genderfobie. Ik ben het niet eens met die kant van haar, maar ik vind haar alsnog een heel goede schrijfster. Die boeken lees ik dus gewoon.
De boeken heb ik al, maar ik zal geen nieuw boek van haar kopen of wat dan ook doen om haar verder te verrijken.
Purrmaid schreef:
08-05-2025 11:51
Ja laten we ook alle cacaoboeren die nu een eerlijke prijs krijgen aanpakken!! Goed idee :proud:
Hahaha 😂 geen genade
Star⁴ schreef:
08-05-2025 13:48
De boeken heb ik al, maar ik zal geen nieuw boek van haar kopen of wat dan ook doen om haar verder te verrijken.
Hier liggen ze ook op de plank maar zal in de toekomst geen boek of merchandise meer kopen .
En sterker nog als ze die uitspraken gedaan had in haar beginperiode was ik ook snel uitgekocht/uitgelezen .

On topic
Zo zal ik ook nooit iets kopen van Hazes senior . En daar blèrde ik vroeger ook wel eens op mee in de kroeg.
Als ik niets meer kan kopen wat een vreemdganger op de markt heeft gebracht ( Tony Chocolonely bv ) dan wordt de spoeling erg dun . Ik weet ook niet of mijn bakker of slager vreemd gaat . Doet hij of zij transfobe uitspraken of legt het aan met jonge meisjes/jongens en ik weet het , dan kan hij/zij de klandizie wel vergeten .
Zijn voor mij toch wel verschillende dingen .
SweetFirefly schreef:
08-05-2025 07:48
Gordon en Andy van der Meijde hebben kritiek op het uiterlijk van Jacqueline Govaert en Cornald Maas :( . Wat een stelletje zielepoten.

https://www.mediacourant.nl/2025/05/gor ... rouw-tfus/
Heerlijk toch, zelf zo oogverblindend knap en strak zijn dat je anderen lekker kunt afzeiken.
Kennen jullie Nienke 's Gravenmade? Die heeft zo'n leuke insta waar ze grappig reageert op afschuwelijke mannen.
https://www.instagram.com/nienkesgravemade/
Yakuzakiko schreef:
08-05-2025 17:13
Kennen jullie Nienke 's Gravenmade? Die heeft zo'n leuke insta waar ze grappig reageert op afschuwelijke mannen.
:yes:
Yakuzakiko schreef:

Alleen dat optrekken van haar neus… Sinds ik haar volg heb ik dus ook steeds die neiging.
Dus wees gewaarschuwd!
Yvonne Coldeweijer krijgt haar eigen programma op Net 5.
Frizz schreef:
08-05-2025 19:04
Alleen dat optrekken van haar neus… Sinds ik haar volg heb ik dus ook steeds die neiging.
Dus wees gewaarschuwd!
Ik ook!!
Yakuzakiko schreef:
Ja geweldige berichten post die vrouw.
ach.. ik doe ook maar wat..
Maleficent schreef:
08-05-2025 12:09
Yvonne Coldeweijer komt terug met roddels, en ook op Net 5.

https://www.ad.nl/show/juicekoningin-yv ... gle.com%2F
Ik denk meteen ‘ ze zal wel geld nodig hebben omdat die AlieE kleding van haar niet zo verkoopt’.
ach.. ik doe ook maar wat..
Is er al een nieuw topic? Deze gaat inmiddels ruim over de 3000.
Jij mag alles worden wat je wilt.
Ok, ik word een probleem.
meisje85 schreef:
08-05-2025 08:29
Ik las op een Juicekanaal dat Teun van de Keuken uit elkaar zou zijn met zijn vrouw en dat dat het gevolg is van een (jarenlange) affaire met Lotte Houwink ten Cate, een mij onbekende schrijfster. Zij is nu zwanger en dat zou naar verluidt ook van hem zijn. Zij zou hem hebben gedwongen dit te vertellen aan zijn vrouw, hij zou inmiddels twijfelen of hij wel echt de vader is.
Hij is ook nog echt zo iemand die altijd heel veroordelend is over dingen. Maar zelf dus niks waard.
xiongmao schreef:
07-05-2025 19:36
Ik had Sylvie niet eens gelinkt aan TMF. In mijn herinnering was TMF vooral Fabienne. Wat doet die eigenlijk nu?
En Bridget, Isabelle en Jeroen herinner ik me.
Ik heb onlangs een hele mooie aflevering van de podcast “kind van de jaren negentig” geluisterd met Fabiënne. Ik heb niet precies onthouden wat ze nu doet, presentatiecoaching? Maar ze is de afgelopen jaren twee keer behandeld voor kanker dus best een pittige tijd (gehad)
Krulliebollie73 schreef:
08-05-2025 19:54
Ik denk meteen ‘ ze zal wel geld nodig hebben omdat die AlieE kleding van haar niet zo verkoopt’.
ik dacht echt precies hetzelfde :proud: 'die juice was toch blijkbaar lucratiever dan die ordinaire marktkleding'
Nothing happens for a reason
Star⁴ schreef:
08-05-2025 13:48

Wat dat betreft zal ze van mij ook niet rijker worden want ik lees alleen maar boeken uit de bibliotheek.
Maar ik zie haar werk los van dat hele onderwerp. Het komt in haar boeken niet naar voren.
huismuis

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven