Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 16!
dinsdag 13 mei 2025 om 19:31
Je kunt het zo nazoeken hoor!
In Amsterdam liet ze haar publiek 1,5 uur wachten. In Washington iets van 2,5 uur ofzo. Dat is nog niet zo lang geleden.
dinsdag 13 mei 2025 om 19:38
Madonna staat er echt om bekend gewoon een uur of meer te laat te komen. Belachelijk en onnodig. Zie bijvoorbeeld:
https://www.bbc.co.uk/news/entertainmen ... 074818.amp
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
dinsdag 13 mei 2025 om 19:42
Baggal schreef: ↑13-05-2025 19:38Madonna staat er echt om bekend gewoon een uur of meer te laat te komen. Belachelijk en onnodig. Zie bijvoorbeeld:
https://www.bbc.co.uk/news/entertainmen ... 074818.amp
Voor mij reden genoeg om nóóit naar een concert van haar te gaan.
dinsdag 13 mei 2025 om 19:50
dinsdag 13 mei 2025 om 19:58
meisje85 schreef: ↑11-05-2025 10:18Dat ze niet van optreden houdt, is al sinds het begin. Ze vindt het te eng, haar lat ligt hoog, het kost haar veel (aan energie enzo). En dus doet ze het de laatste jaren alleen op een paar momenten, omdat ze ook een gezin te onderhouden heeft. Dat zegt toch niks over haar passie voor muziek, want die is er echt wel, dat ziet iedereen. En wat is er gek aan dat ze het doet op een manier die voor haar prettig is, op een manier die ze zich kennelijk kan veroorloven?
Ik vind het niet kloppen, om wél te willen dat mensen jouw muziek luisteren/kopen, maar je vervolgens het liefst zo min mogelijk in levende lijve voor ze wil optreden. Te zeggen dat je het alleen voor het geld doet, creëert wel een enorme afstand (vind ik).
Natuurlijk moet ze een boterham verdienen, dat moet ik ook. Maar ik kan toch niet bij een cliënt aan het bed gaan staan en zeggen: "Mevrouw, ik verzorg U alleen maar omdat ik ervoor betaald krijg!" Ze zet zichzelf een beetje neer als een ijskoude tante naar mijn idee.
Niet als die nuchtere Haagse met een dijk van een stem
De lat die zo hoog ligt, doet ze zelf.
Een gevolg van 32 man bij je hebben voor een gastoptreden in V.I.
Dat vind ik gewoon absurd.
V.I heeft vaste visagisten in dienst, maar die wilde ze niet. Om naar iets te noemen. Je kunt een ster zijn, maar teveel sterallures hoeft ook weer niet.
dinsdag 13 mei 2025 om 20:36
Ooit ging ik met mijn dochter naar Justin Bieber, we gingen met de trein en er waren bussen geregeld die ons op tijd voor de laatste trein terug zouden rijden naar het station. Bieber kwam 2 uur te laat op het podium (hij zat met PlayStation te spelen, las ik later in de krant) en vóór het einde van het concert moesten wij (en honderden andere huilende meisjes) rennen naar de bus; van zijn grootste hit, ‘Baby’, hoorden we nog net de intro toen de bus optrok. Op het station stonden allemaal meisjes in tranen

dinsdag 13 mei 2025 om 21:22
Bij dat soort artiesten kun je eigenlijk alleen maar een hotel oid in de buurt nemen, zodat je alle tijd aan jezelf hebt en niet afhankelijk bent van laatste trein/bus.
Laatst bij Billie Eilish hadden we het tegenovergestelde: die was een halfuur vroeger klaar dan in programma stond. Dus ik was er nog niet om ze op te halen
Laatst bij Billie Eilish hadden we het tegenovergestelde: die was een halfuur vroeger klaar dan in programma stond. Dus ik was er nog niet om ze op te halen

Ha! It is funny because the squirrel gets dead.
dinsdag 13 mei 2025 om 21:24
Voor mij ook. Zo ontzettend onfatsoenlijk. En het gebeurt bij haar concerten echt heel erg frequent (en ik vermoed bewust). Gewoon recalcitrant gedrag van een 65 plusser die zichzelf nog even moet laten gelden…

Ik ben bij Mariah, Celine en Robbie Williams geweest en die kwamen gewoon op tijd.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
dinsdag 13 mei 2025 om 21:35
Hallodaar schreef: ↑13-05-2025 19:58Ik vind het niet kloppen, om wél te willen dat mensen jouw muziek luisteren/kopen, maar je vervolgens het liefst zo min mogelijk in levende lijve voor ze wil optreden. Te zeggen dat je het alleen voor het geld doet, creëert wel een enorme afstand (vind ik).
Natuurlijk moet ze een boterham verdienen, dat moet ik ook. Maar ik kan toch niet bij een cliënt aan het bed gaan staan en zeggen: "Mevrouw, ik verzorg U alleen maar omdat ik ervoor betaald krijg!" Ze zet zichzelf een beetje neer als een ijskoude tante naar mijn idee.
V.I heeft vaste visagisten in dienst, maar die wilde ze niet. Om naar iets te noemen. Je kunt een ster zijn, maar teveel sterallures hoeft ook weer niet.
Ik gok dat haar niks boeit wat ene Hallodaar op een forum vindt.
TAFKAPML
dinsdag 13 mei 2025 om 22:56
Nou… Anouk houdt van muziek maken, nummers schrijven en zingen. Van haar werk vindt ze het onderdeel ‘optreden’ niet zo leuk. Dat mag toch?Hallodaar schreef: ↑13-05-2025 19:58Ik vind het niet kloppen, om wél te willen dat mensen jouw muziek luisteren/kopen, maar je vervolgens het liefst zo min mogelijk in levende lijve voor ze wil optreden. Te zeggen dat je het alleen voor het geld doet, creëert wel een enorme afstand (vind ik).
Ik vermoed zo maar dat jij het heel leuk vindt om voor cliënten te zorgen (in welke vorm dan ook) maar dat je bijvoorbeeld roosters maken of administratie niet een leuk onderdeel van je werk vindt. Dat is vergelijkbaar.
dinsdag 13 mei 2025 om 23:09
Hallodaar schreef: ↑13-05-2025 19:58Ik vind het niet kloppen, om wél te willen dat mensen jouw muziek luisteren/kopen, maar je vervolgens het liefst zo min mogelijk in levende lijve voor ze wil optreden. Te zeggen dat je het alleen voor het geld doet, creëert wel een enorme afstand (vind ik).
Ze is vooral te nerveus voor dit soort concerten. Dat heeft Adele ook, net als Barbra. Daar hoor je niemand over.
dinsdag 13 mei 2025 om 23:30
vivapimpelmees schreef: ↑13-05-2025 23:09Ze is vooral te nerveus voor dit soort concerten. Dat heeft Adele ook, net als Barbra. Daar hoor je niemand over.
Misschien omdat Adele de gunfactor heeft en Anouk niet?
Heal the world, make it a better place.
woensdag 14 mei 2025 om 08:37
Als ik heel soms uitsprak wat ik de minder leuke kanten van mijn vak vond (maar gewoon wel moest gebeuren en ik niet kon zeggen ' dus dan doe ik het ook niet' ) was 9 van de 10 x het antwoord ' had je maar een ander vak moeten kiezen!! (wat ik een stom antwoord vind, want we vinden allemaal wel bepaalde onderdelen van onze functie minder leuk)smorre schreef: ↑13-05-2025 22:56Nou… Anouk houdt van muziek maken, nummers schrijven en zingen. Van haar werk vindt ze het onderdeel ‘optreden’ niet zo leuk. Dat mag toch?
Ik vermoed zo maar dat jij het heel leuk vindt om voor cliënten te zorgen (in welke vorm dan ook) maar dat je bijvoorbeeld roosters maken of administratie niet een leuk onderdeel van je werk vindt. Dat is vergelijkbaar.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
woensdag 14 mei 2025 om 11:35
Dames,
dit topic is vol en er mag een nieuwe geopend worden. Eind van de middag gaat hier een slotje op.
Met vriendelijke groet,
Moderator Vivaforum.
dit topic is vol en er mag een nieuwe geopend worden. Eind van de middag gaat hier een slotje op.
Met vriendelijke groet,
Moderator Vivaforum.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in