Napraattopic 2025.4, met geklets.

12-04-2025 00:31 2212 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Beste forummers,

Welkom in napraat 2025.4 met geklets.

Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.

Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Redhead70 schreef:
15-05-2025 17:03
Er duiken ineens nieuwe namen op in het MO topic en het demonstratie topic. Wie is in godsnaam Volie ineens met een mening.
Heeft een ban inmiddels. Dus: goed gezien.
Those who choose the lesser evil forget quickly that they chose evil.

Hannah Arendt
Solomio schreef:
18-05-2025 07:20
Heeft een ban inmiddels. Dus: goed gezien.
Met een van de laatste posts viel hij gisteravond voor mij door de mand. Zonder enige context termen uit posts - standaard ook van mij - halen, gejank over onder de negeer zetten (is Janskap ook altijd nogal verbolgen over), die toon,die lap tekst. Maar ik ben niet goed in multitasken, ook niet qua ruzie in een topic, dus heb de constatering dat het nogal Janskapperig klonk maar laten zitten. Ook voor het geval dat ik vanwege mijn allergie voor die (racistische) forum ernaast zou zitten. Ik snap het ook niet zo, hij had geen ban volgens mij. Wilde kennelijk toch graag even gelezen worden door forummers die hem onder de negeer hebben. Nou, prachtig. Zeer verheffende bijdrages weer en voor mij een bevestiging dat Janskap prima zit onder mijn negeerknop.
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
Nouschi schreef:
17-05-2025 19:57
Ik vind het stom dat iemand een nieuw topic opent terwijl het al jaren door dezelfde forummer wordt gedaan. (Roddeltopic)
Ik niet, geen kleuterschool dat mensen recht hebben op het openen van een nieuw topic toch?
En dan nog zeuren over spelfouten van Rouge ook? Echt heel flauw.

Ik vond de OP van Rouge juist weer eens wat anders.
Star⁴ schreef:
18-05-2025 11:44
Ik niet, geen kleuterschool dat mensen recht hebben op het openen van een nieuw topic toch?

En stel dat je er heel erg op gesteld bent om dat te doen (wat ik nog niet van de betreffende TO heb gelezen overigens, alleen van allerlei anderen) zorg dan dat je dat doet als het er aan toe is.
Star⁴ schreef:
18-05-2025 11:44

Wat heeft het met kleuterschool te maken? Als volwassene vind ik het ook raar als iemand ineens iets van mij overneemt wat ik al jaren doe, zonder dat even aan te geven oid. terwijl er nul haast bij is (want geen roddel).
Prima hoor, dat er ook mensen zijn die vinden dat het wel kan, dat blijkt maar weer, maar meteen verwijzen naar kleutergedrag vind ik dan weer vreemd.
Ha! It is funny because the squirrel gets dead.
Lebow schreef:
18-05-2025 11:51
Wat heeft het met kleuterschool te maken? Als volwassene vind ik het ook raar als iemand ineens iets van mij overneemt wat ik al jaren doe, zonder dat even aan te geven oid. terwijl er nul haast bij is (want geen roddel).
Prima hoor, dat er ook mensen zijn die vinden dat het wel kan, dat blijkt maar weer, maar meteen verwijzen naar kleutergedrag vind ik dan weer vreemd.
Ik vind het kinderachtig om hier zo'n ding van te maken. Het gaat om een topic op een forum, geen belangrijke werkzaamheden die ineens worden afgenomen ofzo. En dan gaan zeuren over spelling kan je met de beste zin van de wereld toch geen volwassen gedrag noemen of wel?
Ik doe de aanname dat Male er niet zo'n zin aan had. Die wist al dat het topic vol was en de aankondiging van de mod dat er een nieuw topic geopend moest worden was ook al een paar dagen oud.
TAFKAPML
De spelfaut zie ik niet :blond:
TAFKAPML
Purrmaid schreef:
18-05-2025 11:59
Ik doe de aanname dat Male er niet zo'n zin aan had. Die wist al dat het topic vol was en de aankondiging van de mod dat er een nieuw topic geopend moest worden was ook al een paar dagen oud.
Precies, die heeft vaak wel andere dingen aan haar hoofd dan zich druk maken over futiliteiten.
Ik verbaas me er ook wat over, ook omdat het waarschijnlijk hoogstens een wat onhandige zet is. Er komen vast nog zat topics.
Purrmaid schreef:
18-05-2025 11:59
De spelfaut zie ik niet :blond:
viewtopic.php?t=511473&p=35851740&start=#p35851740
Star⁴ schreef:
18-05-2025 11:54
Ik vind het kinderachtig om hier zo'n ding van te maken. Het gaat om een topic op een forum, geen belangrijke werkzaamheden die ineens worden afgenomen ofzo. En dan gaan zeuren over spelling kan je met de beste zin van de wereld toch geen volwassen gedrag noemen of wel?

Mee eens. Het is geen onderwerp met eigenaarschap of zo. Het is gewoon een vervolgtopic, moet iedereen daar maar zitten wachten tot diegene er is? Als je graag het topic wilt openen omdat je dat vaker hebt gedaan, dan doe je dat ergens na de 3000 posts. Dan hoeft het niet door te gaan tot 3200 posts en een mod-verzoek.
En zo te lezen vinden een hoop vaste posters daar het wel een leuke OP, ook al is het anders dan anders.
Coffee is never my cup of tea
Star⁴ schreef:
18-05-2025 12:00
Precies, die heeft vaak wel andere dingen aan haar hoofd dan zich druk maken over futiliteiten.
Dat, en los daarvan lijkt ze me ook niet zo (over)gevoelig voor dit soort dingen.
canis-felis schreef:
18-05-2025 12:02
Dat, en los daarvan lijkt ze me ook niet zo (over)gevoelig voor dit soort dingen.
Klopt, zie haar reactie nu in het topic.

Ooh daar. Ik zat maar naar de titel te staren.

d en dt heeft de helft van het forum moeite mee lijkt wel.
TAFKAPML
Star⁴ schreef:
18-05-2025 12:05
Klopt, zie haar reactie nu in het topic.
Ah ja. Nou, ook weer opgelost.
relaties/vader-en-dochter-knuffelen/lis ... ges/511480

Een beginnende partner, leuke omschrijving voor een prille relatie .
Yildizlar2 schreef:
18-05-2025 12:53
relaties/vader-en-dochter-knuffelen/lis ... ges/511480

Een beginnende partner, leuke omschrijving voor een prille relatie .
Raar topic ja.
Star⁴ schreef:
18-05-2025 11:54
Maar er werd “geen heel ding” van gemaakt, een aantal mensen gaf gewoon aan dat het meestal de eerdere TO is die dit topic opent. Ik vind het kinderachtig bij elke opmerking meteen net te doen alsof er ik weet niet wat wordt geroepen en de rijdende rechter erbij is gehaald. Er was een opmerking.

Maar goed, fijn dat er gewoon weer gepost wordt en dat Maleficent er ook is.
Vind ik een keer wat stom :mrgreen:
Ik maak er geen heel ding van hoor.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Lebow schreef:
18-05-2025 13:12
Maar er werd “geen heel ding” van gemaakt, een aantal mensen gaf gewoon aan dat het meestal de eerdere TO is die dit topic opent. Ik vind het kinderachtig bij elke opmerking meteen net te doen alsof er ik weet niet wat wordt geroepen en de rijdende rechter erbij is gehaald. Er was een opmerking.

Je snapt toch ook wel dat als er tien mensen op een rij iets opmerken zonder er een heel ding van te maken dat het dan met elkaar toch een heel ding wordt? Helemaal als het in het topic gebeurt en ook op napraat nog eens wordt opgerakeld? Niemand maakt er in z'n eentje een heel ding van maar met elkaar blazen we een niet bestaand probleem toch even lekker op

Heerlijk toch, wat moet je anders op zondagochtend in een tijd waarin geen kip meer naar de kerk gaat. Dit is waar het forum voor is toch? Beetje gebabbel aan de dorpspomp.
ldp schreef:
18-05-2025 13:46
Heerlijk toch, wat moet je anders op zondagochtend in een tijd waarin geen kip meer naar de kerk gaat. Dit is waar het forum voor is toch? Beetje gebabbel aan de dorpspomp.
Ja hoor, tot ik weer een irl heb straks klets ik gezellig mee bij de pomp.
Lebow schreef:
18-05-2025 13:12

Ik vind bijna drie bladzijdes aan off topic reacties wel een heel ding, maar dat is persoonlijk.
Nouschi schreef:
18-05-2025 13:39
Vind ik een keer wat stom :mrgreen:
Ik maak er geen heel ding van hoor.
JIj hebt wel wat anders om stom te vinden vandaag :there:
Star⁴ schreef:
18-05-2025 14:25
JIj hebt wel wat anders om stom te vinden vandaag :there:

Oh hou op schei uit. Ze beginnen goed in ieder geval.

Jaaaaaaaaaaa :cheer2: :cheer2:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven