Entertainment alle pijlers

The handsmaid's tale

29-09-2022 10:52 316 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier was een topic over, maar ik kan 'm niet meer vinden. Zitten jullie er ook weer helemaal in?
Ik ben nu aflevering 4 aan het kijken, maar de ondertiteling mist.
NomenNesci0 schreef:
13-05-2025 21:29
Dacht dat het zodanig klaar was, dat er geen vervolg meer kon komen. Blijkbaar wel dus :proud:
Leuk
Ze zaten toch nog midden in de shit? Het is pas klaar als ze iedereen vermoord hebben (6)
En daar doen ze hard hun best voor.

Ongeloofwaardig dat Lydia ineens de super belangrijke dienstmaagden laat gaan. Maar ach, het was ook wel mooi.
Jammer dat het bijna voorbij is. Voor mijn idee moet er nog zoveel gebeuren. En dat ze zich nu "haasten" om er een einde aan te breien.
Carpe Diem!
Zojuist afl. 9 gezien :cry: :cry: :cry:
Poeh, heftig...
Ik heb wat voorstukjes gezien en nu durf ik niet te kijken. Stom misschien en het is een koekje van eigen deeg, maar ik vond het toch heel heftig dat Serena op de vlucht ging met de baby. Het was wel te verwachten, maar toch houd ik niet van mannen die altijd leuk en lief doen en dan ineens omslaan in een engerd.
Stressed is just desserts spelled backwards
Pfffff spannend hoor, heb wel paar keer zitten janken

💪Joseph
birdie wijzigde dit bericht op 20-05-2025 16:07
Reden: Verhaallijn liep toch anders dan verwacht
97.33% gewijzigd
Ik ben maar weer helemaal opnieuw begonnen met de serie. Veel te lang geleden om nu uit het niets het laatste seizoen erachter aan te plakken. Ik wil lekker in de flow zitten. Dus over een maand, als ik alles weer heb gezien, doe ik mee : D
Pfffff....... 😢
Carpe Diem!
Male, vooral wel kijken :lips:
Pffff wat een aflevering weer
We’re all mad here
Wow…. Wat een geweldige aflevering.

Vorige week dacht ik dat het de laatste was en snapte er helemaal niets van (hoe mooi en symbolisch de episode ook was), maar aflevering 9 is alles waarop ik zat te wachten. Aunt Lydia wederom, Serena, Joseph (alle scènes, maar vooral die met de kleine Angela/Charlotte ❤️), en natuurlijk June. Wow.
Ik hield het ook niet droog 😢 ik vond het echt prachtig en klote tegelijk
De motieven worden duidelijk van iedereen. Mooi! Wel veel in 1 aflevering. Alles in sneltreinvaart ineens. Nog 1 aflevering te gaan en dan door naar "de testamenten"! Hopelijk gaat die ook volgen :D
Hijodelaluna schreef:
21-05-2025 08:56
De motieven worden duidelijk van iedereen. Mooi! Wel veel in 1 aflevering. Alles in sneltreinvaart ineens. Nog 1 aflevering te gaan en dan door naar "de testamenten"! Hopelijk gaat die ook volgen :D
Ik hoop niet dat we daar een jaar op moeten wachten.
Heeft iemand het boek gelezen ?

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2019/09/06 ... werktitel/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
de opnames zijn pas vorige maand begonnen dus dat denk ik wel, dat we een jaar moeten wachten
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
Ik ben er een beetje bang voor dat we de klapper van het seizoen al gehad hebben nu in aflevering 9. Kan ook geen officiële trailer vinden van aflevering 10 dus ben echt super benieuwd hoe dit gaat aflopen .

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven