Verward
zaterdag 24 mei 2025 om 14:09
Bijna 7 maanden heb ik een man ontmoet via Lexa. Hij zocht contact met mij. In eerste instantie sprak hij me niet aan, dus reageerde ik niet. Na een hele dag te hebben gezien dat hij moeite deed om in contact te komen heb ik zijn berichtje beantwoord. Savonds waren we al aan het appen. We hadden via de app al gelijk een klik. 2 dagen later hadden we een date. Ik was bloed nerveus, maar hij was heel lief. Stelde me gerust en hebben overal over gepraat. Alsof het vanzelf ging is er ook meer gebeurd op die date. Onze eerste zoen.... ik kan het alleen maar beschrijven als vuurwerk. Een gevoel van je heel voelen. Ik heb een hele grote schaamte, maar die heb ik bij hem nooit gehad. Het ging zo vanzelf.
De volgende dag hadden we weer afgesproken. Hij gaf aan nog niet toe te zijn aan een relatie. Daar had ik geen probleem mee. Hij was heel rot behandeld door zn ex en had tijd nodig. Hier heb ik alle begrip voor. Neem je tijd. Als we bij elkaar horen komt dat wel goed.
Nu zijn we bijna 7 maanden verder. 7 maanden dagelijks app contact. Elke dag een goedemorgen en welterusten. Alles wordt besproken. Sinds 2 maanden is hij ook gaan bellen. Smorgens als hij onderweg is naar zn werk. Of als hij uit zn werk komt. Laat weten of hij weggaat of thuis komt.
Als hij naar me kijkt is het zo intens. Zoals hij me vasthoudt, zo heeft niemand me ooit vastgehouden. Hij is bezorgd om.
Als we samen zijn gaat het zo relaxed en zo vanzelf. Een paar maanden geleden zei hij, ik hou van jou. Ik vroeg of hij dat meende en hij zei van wel. Een paar weken later zei ik tegen hem dat ik ook van hem hou. Hij zei dat hij niet verliefd is en het niet zo had gezegt. Ik merk het al maanden. Zodra hij zelf te dichtbij komt neemt hij weer afstand.
Mijn gevoel zegt dat hij van me houdt, zoals hij reageerd en met me praat en met me vrijt. maar zijn worden zeggen anders.
Moet ik mijn gevoel volgen en weten dat dit goed komt. Of moet ik zijn woorden geloven.
Ik weet het niet meer.
Ik heb een huwelijk van 21 jaar achter de rug, waarin ik de gevoelens en zorgzaamheid nooit heb gehad.
Heel graag jullie advies.
De volgende dag hadden we weer afgesproken. Hij gaf aan nog niet toe te zijn aan een relatie. Daar had ik geen probleem mee. Hij was heel rot behandeld door zn ex en had tijd nodig. Hier heb ik alle begrip voor. Neem je tijd. Als we bij elkaar horen komt dat wel goed.
Nu zijn we bijna 7 maanden verder. 7 maanden dagelijks app contact. Elke dag een goedemorgen en welterusten. Alles wordt besproken. Sinds 2 maanden is hij ook gaan bellen. Smorgens als hij onderweg is naar zn werk. Of als hij uit zn werk komt. Laat weten of hij weggaat of thuis komt.
Als hij naar me kijkt is het zo intens. Zoals hij me vasthoudt, zo heeft niemand me ooit vastgehouden. Hij is bezorgd om.
Als we samen zijn gaat het zo relaxed en zo vanzelf. Een paar maanden geleden zei hij, ik hou van jou. Ik vroeg of hij dat meende en hij zei van wel. Een paar weken later zei ik tegen hem dat ik ook van hem hou. Hij zei dat hij niet verliefd is en het niet zo had gezegt. Ik merk het al maanden. Zodra hij zelf te dichtbij komt neemt hij weer afstand.
Mijn gevoel zegt dat hij van me houdt, zoals hij reageerd en met me praat en met me vrijt. maar zijn worden zeggen anders.
Moet ik mijn gevoel volgen en weten dat dit goed komt. Of moet ik zijn woorden geloven.
Ik weet het niet meer.
Ik heb een huwelijk van 21 jaar achter de rug, waarin ik de gevoelens en zorgzaamheid nooit heb gehad.
Heel graag jullie advies.
zondag 25 mei 2025 om 22:00
Weten wij niet. Kan aandacht zijn, afleiding, tijdverdrijf. Wat we wel weten is dat hij geen relatie wil. Jij wilt dat wel, dus dan houdt het toch op?
zondag 25 mei 2025 om 22:24
Ik denk dat je gewoon duidelijk moet zijn.
Ik heb mijn date (zo noem ik hem nog steeds) ook ontmoet via een dating site. (Was meer om de seks) al snel merkte ik aan mij zelf dat deze methode niks voor mij was.
Het vrat zo veel energie, omdat ik hem super leuk begon te vinden.
Ik heb de stoute schoenen aan getrokken en eerlijk tegen hem geweest. Date was eerst ook terug houdend. En gaf ook aan geen vastigheid te willen. Maar daar trok hij snel van bij.
Als hij niet had gehapt, was ik gestopt met contact. Hoe moeilijk het ook was.. ik zou mij zelf niet maanden willen kwellen omdat date eigenlijk niks met mij wil.
Kortom, ik zou afhaken hoe moeilijk het ook is.
Ik heb mijn date (zo noem ik hem nog steeds) ook ontmoet via een dating site. (Was meer om de seks) al snel merkte ik aan mij zelf dat deze methode niks voor mij was.
Het vrat zo veel energie, omdat ik hem super leuk begon te vinden.
Ik heb de stoute schoenen aan getrokken en eerlijk tegen hem geweest. Date was eerst ook terug houdend. En gaf ook aan geen vastigheid te willen. Maar daar trok hij snel van bij.
Als hij niet had gehapt, was ik gestopt met contact. Hoe moeilijk het ook was.. ik zou mij zelf niet maanden willen kwellen omdat date eigenlijk niks met mij wil.
Kortom, ik zou afhaken hoe moeilijk het ook is.
zondag 25 mei 2025 om 22:35
Ik denk dat hij jouw adoratie wel lekker vindt. Zoals je praat, als volwassen vrouw over ‘kussen als vuurwerk, je heel voelen, alles is zo intens, zoals hij je vasthoudt heeft nog niemand gedaan etc.’ het klinkt, sorry dat ik het zo zeg, nogal kinderlijk. Naïef. Sommige mannen vinden het fijn als een vrouw zo naar hun opkijkt, en jij slikt alles wat hij zegt, bv. over niet bij hem thuiskomen. Er is geen basis voor een relatie, een echte relatie bedoel ik dan.
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in