Wat je niet hardop wil zeggen deel XIV

06-02-2025 13:43 624 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
En weer door in dit verse topic.
1 is wel genoeg hoor.
huismuis
Zo frustrerend dat er geen parttime, hybride vacatures in mijn vakgebied zijn in mijn regio. Ik ben liever vandaag dan morgen weg bij jullie. Nu collega X weggaat komen jullie opeens wel met noten op jullie zang. Geef gewoon toe dat jullie te schijterig zijn en waren om tegen hem in te gaan. En wederom mogen wij er onder lijden.
Hop….en dooooor!!!!! Het lukt alleen nog niet :nope:
Wat is zwemles toch klote zeg. Kind weer teruggezet in een groep beginnend in een niveau en andere kinderen die slechter zwemmen blijven wel in de oude groep. Stelletje geld aftroggelaars.
We’re all mad here
Ik krijg vanwege artrose in mijn duimgewrichten de dozen van Ikea niet meer open om iets te doen wat ik heel graag doe; een meubelstuk in elkaar zetten. Bah, wat confronterend dit :(
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.
Er zijn een hoop tafels leeg maar omdat het blijkbaar allemaal gereserveerd is mogen we er niet gaan zitten. Deze is nog 3 kwartier vrij? Dan kunnen we wel even koffie drinken toch? Maar nee, als we alleen voor koffie komen moeten we aan een onhandig tafeltje in de hoek naar de muur gaan zitten kijken. Nou dan houden we ons geld toch lekker in onze zak? Bekijk het lekker met je koffie.

Ik baal er zo van dat je bijna nergens meer horeca vindt waar je spontaan naar binnen kunt lopen.
huismuis
Je bent echt aso als je hardop bellend door de supermarkt loopt en ook nog bellend afrekent bij de kassa.
Goh wat ben je dan druk en belangrijk zeg!
Maar mensen gaan voorbij
Joppie schreef:
24-05-2025 13:51
Je bent echt aso als je hardop bellend door de supermarkt loopt en ook nog bellend afrekent bij de kassa.
Goh wat ben je dan druk en belangrijk zeg!
Zeg dat wel! Mijn vriend en ik zaten onlangs in de tram en naast ons zat er iemand in zijn telefoon te schreeuwen. Dat was geen hard praten meer,dan schreeuwen,een vorm van communicatie.
Je pense donc je suis
Om nog ff iets aan dit onderwerp toe te voegen: Meerdere buren zijn al een paar keer bij jullie langs geweest i.v.m. geluidsoverlast en Woonplus ook al twee keer. Er zijn meer buren die last van jullie hebben. De onderbuurvrouw van jullie is langs geweest en jullie komen met een argument dat jullie cultuur nou eenmaal luidruchtig is. Dus daarom hoef je geen rekening te houden met andere bewoners? Je dient je net als iedereen aan de huisregels te houden. We houden een logboek bij. De harde knallen door het geplof van de ballon met lachgas,ook de harde muziek en het geschreeuw. Jullie zijn niet alleen op de wereld. Doe ff normaal man!
Je pense donc je suis
wat moet jij nou weer!!!, opeens random app je.
mag niet hopen dat je reageert op dat bericht van 6 maanden gelden... gtfoh

Afbeelding
rouge__ wijzigde dit bericht op 26-05-2025 16:28
1.42% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition
Milestone schreef:
24-05-2025 13:33

Ik baal er zo van dat je bijna nergens meer horeca vindt waar je spontaan naar binnen kunt lopen.
Dat kan je wel! Je kan alleen niet op een drukke dag op de eerste rij zitten omdat je te lui was om te plannen.
Fanta1996 schreef:
25-05-2025 20:17
Dat kan je wel! Je kan alleen niet op een drukke dag op de eerste rij zitten omdat je te lui was om te plannen.
Wowwwwww ga je lekker??
Fanta1996 schreef:
25-05-2025 20:17

Het ging erover dat we aan een tafel die over 3 kwartier gereserveerd was, wel mochten zitten als we in die tijd een lunch konden wegwerken. Maar omdat we voor koffie kwamen (wat dus minder lang zou duren) mochten we er niet zitten. Die logica ontgaat mij dan even en dan voel ik me niet welkom.
Ik plan al genoeg, als je een simpele kop koffie ook al moet plannen...
huismuis
Plannen is ook een beetje in strijd met de eerste opmerking die spontaniteit betrof.
LemoosGaatDoor schreef:
26-05-2025 00:34
Plannen is ook een beetje in strijd met de eerste opmerking die spontaniteit betrof.
Je kan niet verwachten dat je de beste plek krijgt als je spontaan komt aanlopen.
ZomerVlinder schreef:
25-05-2025 20:28
Wowwwwww ga je lekker??
Heel lekker, dit zou ik nooit hardop willen zeggen, maar hier mag het.
Fanta1996 schreef:
26-05-2025 07:45
Je kan niet verwachten dat je de beste plek krijgt als je spontaan komt aanlopen.

Maar het is toch vreselijk dat we zo ver zijn gekomen dat we niet meer spontaan ergens kunnen aankloppen?

Dat je vandaag al moet reserveren als je van het weekend ergens wil gaan eten etc.
Fanta1996 schreef:
26-05-2025 07:45

Je snapt mijn punt niet, laat maar.
huismuis
Zoek het lekker met zijn tweeen uit en laat mij er buiten. Ik dacht dat de midddelbare school 10+ jaar achter me lag. Gezeik.
Milestone schreef:
25-05-2025 22:11
Het ging erover dat we aan een tafel die over 3 kwartier gereserveerd was, wel mochten zitten als we in die tijd een lunch konden wegwerken. Maar omdat we voor koffie kwamen (wat dus minder lang zou duren) mochten we er niet zitten. Die logica ontgaat mij dan even en dan voel ik me niet welkom.
Ik plan al genoeg, als je een simpele kop koffie ook al moet plannen...
Ga je het nog uitleggen ook, laat lullen.

Ik kom wel eens in een museum waar standaard ( lijkt het wel), drie grote tafels altijd gereserveerd zijn,ooit iets van gezegd omdat ik graag iets wil gebruiken,maar nee hoor,zijn gereserveerd.
Nu ga ik na het bezoek standaard ergens anders iets gebruiken.
Dan geef ik mijn geld wel ergens anders uit.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Fanta hangt graag de Karen uit hier op het forum, de opmerkingen ben ik al helemaal gewend bij die naam.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
VGM1980 schreef:
26-05-2025 12:02
Fanta hangt graag de Karen uit hier op het forum, de opmerkingen ben ik al helemaal gewend bij die naam.
Ik hang niet de Karen uit. Ik geef gewoon logisch tegengeluid.
Fanta1996 schreef:
26-05-2025 13:02

Hiermee, heb je het helemaal bevestigd....

Dit topic is er niet voor tegengeluid, want dan zou iedereen alles wel hardop in real live zeggen....
Fanta1996 schreef:
26-05-2025 13:02
Nee. Jouw opmerking was onnodig grof en stikt van de vooroordelen.
Probeer het nog eens.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Bye girl,bye!

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven