Zwanger worden vanaf september ‘23 DEEL 2!

07-09-2023 20:53 4039 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wij willen graag (weer) zwanger worden!
Wie schrijft er mee? :cheer2:

NAAM:LEEFTIJD:NOD:KIND:BIJZONDERHEDEN:
_Mathilde_384e 👧🏻
Teresita312e en 3e 👧🏻 👧🏻
Tederheid261e♥️ Meisje
Celeste23281e 🧒🏻
Mylissy291e♥️
Mwrosa29 1e 🧒🏻
Zoraeva311e♥️ Jongen
Xenn31 2e 👧🏻
Adnil1e♥️ Meisje
Wishful-Thinking403e♥️
JaMaar311e♥️
Mittensz271e♥️
Delphinia35 2e 🧒🏻
Neehoorn382e♥️
Nickii323e 🧒🏻
Florence291e♥️
Merel90332e♥️
Isabel2535 4e 👧🏻
Donut331e♥️ Meisje
Orang23361e♥️ Meisje
_Amber_29 2e♥️
Wolkenkrabber312e ♥️
Semlar311e ♥️
Libe40 2e♥️ meisje
Zonnegloed30 🤰🏻 1e1e ivf poging raak
Fidei30 🤰🏻 1e
Yavana27 🤰🏻 1e
Knorrig24281e
Fleurig31 1e
Katermeloen32 1e
Koffiehagedis35 🤰🏻 1e ♥️ intake 22 mei
Broodkruimel1984404e
broodkruimel1984 wijzigde dit bericht op 05-06-2025 10:04
94.52% gewijzigd
Wat geweldig Koffiehagedis! Ik ben enorm blij voor je

Lieve Zonnegloed, ik denk dagelijks aan je en wens jullie heel veel geluk deze ronde. We kennen elkaar niet maar ik wens je zoveel.

En jou wens ik een positieve test voor jullie traject aan Broodkruimel. Heel begrijpelijk hoe grenzen verlegd worden. Helemaal als je eenmaal dat lijntje gezien hebt.
Ooh wat is dat lief Isabel! Dankjewel! Ik hoop gauw ook eens goed nieuws te kunnen brengen in de vorm van een buikje.

Ik denk ook vaak aan de actief schrijvende dames hier en de dames uit het 12+ maanden topic. Gek eigenijk dat je zo kunt meeleven terwijl we geen idee hebben wie het allemaal zijn haha!
Lief, dank je wel.

Hier een negatieve test op 10 dpo. Ik vind het niet zo erg, we gaan maandag weer een weekje op vakantie dus kan ik lekker drankjes doen. En ga er sowieso niet vanuit dat het lukt dus het zou me verbazen als er wel ineens een streepje op staat 😊
Fijne vakantie Broodkruimel! :sun:

Het is alweer een jaar geleden dat ik postief testte. Gaat zo snel!
Groetjes!
Hiero al bijna 1 jaar moeder. Wat gaat de tijd snel he... echt niet normaal.
Fijne vakantie @broodkruimel! Ga je ver weg?

Bizar he @zonnegloed dat je toch zo met elkaar mee leeft idd..
Ik hoop ook zooo erg voor jou dat er een buikje in de tabel mag komen! Het is jullie zo gegunt!
Net al in het 12maanden topic geschreven, maar hier toch ook even kort: ik ben zwanger! Ongelooflijk dat de eerste terugplaatsing gewoon raak is. Heel onwerkelijk om eindelijk een positieve test in handen te hebben. Weet dat er stellen zijn die er nog veel langer over doen maar deze afgelopen jaren voelden echt als een eeuwigheid, al is het nog net geen 2.5 jaar. Toch weet ik dat ik echt in mijn handjes mag knijpen dat het met deze embryo dus wel snel gelukt is.
Vriend verwacht niks. Vanavond leuke verrassing voor hem voorbereid.

Deze keer mag mijn buikje erbij! Ik kom in de tabel! :cheer2:
Wow Zonnegloed wat fantastisch! Zo goed dat je de hoop niet hebt opgegeven en superfijn dat het nu gelukt is, gefeliciteerd.
Zo knap dat je het nog voor jezelf kan houden tot vanavond, dat zou mij niet lukken ben ik bang.
Groetjes!
Nogmaals van harte gefeliciteerd Zonnegloed!!! Je staat erbij hoor! Heel veel plezier vnvd samen ♥️
ZONNEGLOED!
Ik zit gewoon hardop te "gaspen" haha. Van harte gefeliciteerd :heart: . Dat alles maar heel goed mag gaan en héél veel plezier vanavond!!!
Ooooh Zonnegloed, je zet "mijn" verhaal gewoon even voort joh!! Gefeliciteerd!!! Ik ben echt ZO ZO ZO blij voor jullie ♥️
Hoe reageerde je vriend?
Whaaaat!!
Wauw!! Gefeliciteerd!!!

Ik ben zoo blij voor jullie !
Hoe reageerde je vriend?
En hoe voel je je ?

Nogmaals gefeliciteerd!! 🥰
Ohhh Zonnegloed wat ben ik blij voor je! Wat geweldig ❤️ Hoe voel je je? Is het nieuws een beetje geland?
Lieve reacties dames! Dank jullie wel daarvoor. Vanmiddag heb ik nog een Clear Blue digital gedaan, die was positief. Helaas net na het plassen vers bloed op het wc-papier. Geen krampen nog maar nu ook geen idee of het meer zal worden. Morgenochtend maar opnieuw testen en kijken of het meer wordt.
Ohh het kan ook nog een beetje van de innesteling zijn @Zonnegloed!

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven