Singles unite, tweede editie 2025 deel 2

20-01-2025 13:32 3085 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Bij deze kletsen we weer verder :)

Dit is het vervolg op relaties/singles-unite-eerste-editie-20 ... #p35716590
Julia_20 schreef:
14-06-2025 18:15
Ik heb het chatcpt gevraagd:

Die kwam met oa deze opties.

1. "Laten we het anders doen: ik ga op je ego zitten en kijk hoe snel het leegloopt."

2. "Grappig… ik wist niet dat slechte openingszinnen ook een spelletje waren."

Zou dan nog niet direct blokkeren, maar kijken hoe hij reageert.
Blokkeren kan daarna nog.
Jaaa die eerste😂
Mali, heb je nu al 'veel plezier op je feestje gewenst!' of zoiets gestuurd?
Attraverso schreef:
14-06-2025 18:50
Mali, heb je nu al 'veel plezier op je feestje gewenst!' of zoiets gestuurd?
Nee, ik ga morgen vragen of hij een leuk feestje heeft gehad..
Ik had laatst ook zo'n pareltje. Eerst een redelijk normaal gesprek en toen ineens de vraag of ik wel eens een man in zijn ballen had getrapt..

Ik heb op dit moment contact met 2 mannen, eentje is niet gelijk het type waar ik 2x naar zou kijken maar hij is heel enthousiast qua contact opnemen, woont in de buurt, heeft gewoon een goede baan en een huis. Het is gezellig tijdens het chatten maar ik vraag me inderdaad ook af, moet ik nu alleen voor mannen gaan waarbij mn knieën al beginnen te knikken als ik naar ze kijk, of kan dat inderdaad nog groeien?

2e is arts, (gecheckt) en zeker mijn type qua uiterlijk, maar ik kan nog niet helemaal hoogte van hem en zijn intenties krijgen. Dus dat schiet ook niet op.

Pfff.. swipen is inderdaad helemaal niet leuk.
Hahahahha wat erg LemonPledge!
Ik vind dat ook lastig om in te schatten wie je eventuele partner zou kunnen worden, ga je dan idd voor iemand waar je hart van over slaat of iemand waar je mwah gevoel bij hebt. Al merk ik wel aan mijzelf dat ik een leuk gesprek waar je enthousiast van wordt, dat dat ook echt mee telt! Maar ja iemand kan in het echt ook weer zo anders zijn.. Maar je hebt ook geen zin om maar met iedereen op date te gaan haha.

Ik heb nu twee gesprekken: magnetron man😂 en nog een andere waar ik enthousiaster van wordt en ook heel nieuwsgierig naar ben. Alleen ik durf hem niet op date te vragen want zenuwslopend. Jullie zullen wel denken ‘Toon wat lef en doe het gewoon, dat gezeur steeds over die zenuwen’ 🤣

En Attraverso, heel veel plezier vandaag met je date! :-D
Dank je!

Gewoon doen pup, je hebt niets te verliezen en daten is weten. Leuke online gesprekken zeggen niets, dat weten we intussen allemaal veel te goed...
Veel plezier vanmiddag Attraverso!
Dank je, ik heb er wel zin in!
Gewoon doen Pupke, kom op je kan het!😉..
En of jij of hij het nou vraagt de zenuwen voor de date blijven hetzelfde...
Online lopen de verwachtingen alleen maar op..
Magnetron man stuurt ook nog niet aan op een date? Daar heb je al wat langer contact mee toch?

Zo herkenbaar LemonPledge, het kost veel energie en waar doe je goed aan..
Maar wat Attraverso ook zegt, online zegt niks..

Ik hoop dat je een fijne date hebt Attraverso, veel plezier!
mimali wijzigde dit bericht op 15-06-2025 09:36
14.60% gewijzigd
Attraverso schreef:
15-06-2025 08:49
Dank je, ik heb er wel zin in!

Ah, dat klinkt goed. Veel plezier!
The impossible only takes a little longer
Pupke schreef:
15-06-2025 07:50
Hahahahha wat erg LemonPledge!
Ik vind dat ook lastig om in te schatten wie je eventuele partner zou kunnen worden, ga je dan idd voor iemand waar je hart van over slaat of iemand waar je mwah gevoel bij hebt. Al merk ik wel aan mijzelf dat ik een leuk gesprek waar je enthousiast van wordt, dat dat ook echt mee telt! Maar ja iemand kan in het echt ook weer zo anders zijn.. Maar je hebt ook geen zin om maar met iedereen op date te gaan haha.

Ik heb nu twee gesprekken: magnetron man😂 en nog een andere waar ik enthousiaster van wordt en ook heel nieuwsgierig naar ben. Alleen ik durf hem niet op date te vragen want zenuwslopend. Jullie zullen wel denken ‘Toon wat lef en doe het gewoon, dat gezeur steeds over die zenuwen’ 🤣

En Attraverso, heel veel plezier vandaag met je date! :-D
Als je nieuwsgierig naar man 2 bent dan zal je hem toch op date moeten vragen 😉
Lemon_Pledge schreef:
14-06-2025 20:14
Ik had laatst ook zo'n pareltje. Eerst een redelijk normaal gesprek en toen ineens de vraag of ik wel eens een man in zijn ballen had getrapt..

Ik heb op dit moment contact met 2 mannen, eentje is niet gelijk het type waar ik 2x naar zou kijken maar hij is heel enthousiast qua contact opnemen, woont in de buurt, heeft gewoon een goede baan en een huis. Het is gezellig tijdens het chatten maar ik vraag me inderdaad ook af, moet ik nu alleen voor mannen gaan waarbij mn knieën al beginnen te knikken als ik naar ze kijk, of kan dat inderdaad nog groeien?

2e is arts, (gecheckt) en zeker mijn type qua uiterlijk, maar ik kan nog niet helemaal hoogte van hem en zijn intenties krijgen. Dus dat schiet ook niet op.

Bij man 1: vind je z'n foto's echt helemaal niets of meer neutraal?
Even een positief geluid over profiel teksten, kwam er net één tegen:

No eyecandy maar soul food..

Vond ik wel een mooie al was dat wel het enige wat er stond..
En nee niet naar rechts geswiped 🙈
Mimali schreef:
15-06-2025 09:55
Even een positief geluid over profiel teksten, kwam er net één tegen:

No eyecandy maar soul food..

Vond ik wel een mooie al was dat wel het enige wat er stond..
En nee niet naar rechts geswiped 🙈
Zelfs geen foto?

Attraverso veen plezier vandaag!
Julia_20 schreef:
15-06-2025 10:35
Zelfs geen foto?

Attraverso veen plezier vandaag!
Jawel, ik bedoel verder geen profieltekst..
Mimali schreef:
15-06-2025 09:34
Magnetron man stuurt ook nog niet aan op een date? Daar heb je al wat langer contact mee toch?
Nee, valt heel erg mee. Magnetron man is sinds donderdag volgens mij en man2 sinds vrijdag dacht ik. Maar magnetron man is heel kort van stof, stuurt én vraagt ook niet zoveel.. beetje lafjes zeg maar. Terwijl ik met man2 de hele dag een beetje aan het appen ben, precies goed haha en hij toont ook interesse etc. Hij vroeg net al of ik vandaag af wou spreken maar ik heb straks familiedag dus misschien vraag ik wel of hij morgen of dinsdag zin heeft om af te spreken ;)

Ik ben nu even niet aan het swipen vanwege de twee gesprekken maar ik vind zo’n hele kort tekst altijd zo’n dooddoener :facepalm: Of van die rare, onduidelijke foto’s van halve gezichten.
ik had dat met profielen zonder foto of met alleen plaatjes (leeuwen).

Mijn foto stond er ook , dus....
Pupke schreef:
15-06-2025 11:10
Nee, valt heel erg mee. Magnetron man is sinds donderdag volgens mij en man2 sinds vrijdag dacht ik. Maar magnetron man is heel kort van stof, stuurt én vraagt ook niet zoveel.. beetje lafjes zeg maar. Terwijl ik met man2 de hele dag een beetje aan het appen ben, precies goed haha en hij toont ook interesse etc. Hij vroeg net al of ik vandaag af wou spreken maar ik heb straks familiedag dus misschien vraag ik wel of hij morgen of dinsdag zin heeft om af te spreken ;)

Ik ben nu even niet aan het swipen vanwege de twee gesprekken maar ik vind zo’n hele kort tekst altijd zo’n dooddoener :facepalm: Of van die rare, onduidelijke foto’s van halve gezichten.
Oh dat klinkt goed dat hij het al gevraagd heeft!
Niet misschien gewoon andere dag voorstellen 💪😅

Nee er moet wel meer tekst staan, maar vond dit wel origineel..
Julia_20 schreef:
15-06-2025 11:57
ik had dat met profielen zonder foto of met alleen plaatjes (leeuwen).

Mijn foto stond er ook , dus....
Ja alleen plaatjes vind ik ook zo raar..
Zag er net één, de eerste foto met René vd Gijp en de tweede met Johan Derksen🤔🙈
'Magnetronman' :rofl:

Ik heb voor een week even premium genomen op Bumble. Was een tijd niet online geweest. Maar zie echt wederom weinig leuke mannen 😖

Één like teruggegeven, stuurde hij vrij snel een berichtje. Ik stuur een berichtje terug en was daarna meteen ontmatcht 🤣
Peertjes schreef:
15-06-2025 12:21
'Magnetronman' :rofl:

Ik heb voor een week even premium genomen op Bumble. Was een tijd niet online geweest. Maar zie echt wederom weinig leuke mannen 😖

Één like teruggegeven, stuurde hij vrij snel een berichtje. Ik stuur een berichtje terug en was daarna meteen ontmatcht 🤣
Ik zag zowaar weer wat leukere mannen op Bumble..
Nu moeten ze mij nog leuk vinden🤣

Dat vind ik zo flauw altijd, open dan geen gesprek.
@Attraverso, fijne date gewenst.:)

Ja ik heb me de afgelopen dagen best suf geswiped. Kom weinig tegen waarvan ik denk, daar zou ik wel meer van willen weten. Vind het ook allemaal maar ingewikkeld eigenlijk dat online daten, althans, de zenuwen spelen hier ook erg parten als het op een date aankomt/lijkt aan te komen. Dus Pupke, je bent zeker niet de enige! :$ En wat volgens mij Attraverso ook al schreef, het is heel anders dan wanneer je iemand gewoon in real life op een veel 'natuurlijkere' manier leert kennen. Maar dat is het hem juist, ik kom ze ook maar niet tegen haha.

Uiteindelijk heb/had ik nog even leuk contact met een man die niet al te ver weg woont. Alleen bij deze man ligt het weer erg bij mij om het gesprek om gang te houden. Dus of dit wat gaat worden heb ik ook een beetje hard hoofd in..
@Lemon, wat een parel weer idd. Heb je nog wat teruggeschreven?

@Mimali, heb je nog een berichtje gestuurd naar de man van de verjaardag of laat je het toch maar hierbij?
Mus schreef:
14-06-2025 18:43
:rofl:

(Sorry, nieuwe nick. Mijn reacties komen vertraagd binnen.)
Jaaa welkom terug. :)
Lemon_Pledge schreef:
14-06-2025 20:14

Heb je hem gevraagd waar hij naar opzoek is? Meestal als het gesprek een beetje loopt, vraag ik daar gewoon naar.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven