Wat je niet hardop wil zeggen deel XIV

06-02-2025 13:43 732 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
En weer door in dit verse topic.
Waarom maak ik zulke slechte beslissingen als ik alcohol op heb? Ze zouden dat eigenlijk op de bijsluiter moeten zetten.
Je vraagt je wel eens af: 'Waar hebben wij het aan verdiend?
Ik ben toch zo blij dat ik niet met je mee ben gegaan. Dan zat ik nu in die pokkehitte daar in het zuiden.
huismuis
32 graden vandaag! :yawnee: Wat ben ik toch blij met ons dubbelglas!
Je pense donc je suis
Ik durf het nauwelijks luidop te zeggen en geen mens die het ziet ... maar ik ben op een half jaar tijd "vanzelf" 7 kilo weggesmolten.

Aangezien ik ooit "vanzelf" 30 kilo ben bijgekomen, nog altijd morbide obesitas heb, ik meestal elke afgevallen kilo als een boemerang in mijn gezicht krijg en de helft waarschijnlijk vocht is zullen we maar niet te luid roepen.

Maar toch ... Ik zie ineens een cijfer op mijn weegschaal dat ik in geen 15 jaar gezien heb.

Benieuwd of er nog wat wegsmelt.

Zou wel fijn zijn dat ik voor mijn volgende ziekenhuiscontrole ergens in de herfst eens niet een maand volledig op de rem moet om die weegschaal ginder onder controle / op het cijfer van vorig jaar te hebben.
(Tot nu toe kwam ik elk jaar 2 à 3 kilo bij om dan met het nodige trekken en duwen 2 à 3 kilo af te vallen.)
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Kennen jullie de uitdrukking "het kind met het badwater weggooien?"
1:1 van toepassing.
In mijn onoplettendheid eergisteren de groene sojabonen over het hoofd gezien. Op dit moment moeite met mijn pds en het gevoel maar half leeg te zijn...aargh!
Je pense donc je suis
Wissewis schreef:
21-06-2025 19:41
Ik durf het nauwelijks luidop te zeggen en geen mens die het ziet ... maar ik ben op een half jaar tijd "vanzelf" 7 kilo weggesmolten.
Dit zou voor mij een reden zijn om meteen naar de huisarts te gaan. Je 'smelt' niet vanzelf 7 kg weg als je daar verder geen actie voor ondernomen hebt. Dan is er iets aan de hand met je lijf.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven