Gelogen aantal bedpartners man
zondag 22 juni 2025 om 19:59
Ik weet niet hoe het bij jullie relaties zat, maar ik vraag bij een nieuwe liefde toch wel op een gegeven moment naar het aantal bedpartners die hij/zij vóór jullie relatie heeft gehad.
Bij mijn huidige vriend heb ik hier een tijd terug om gevraagd. Dit bleken er 4 te zijn. Verder niet meer op in gegaan, niet gevraagd wie dat zijn etc. Tijd later kwam ik er via via achter dat hij ooit een dame van plezier (DVP) heeft bezocht. Toen ik hem dit vroeg, gaf hij idd gelijk eerlijk toe dat hij dit een keer gedaan heeft. Vond ik natuurlijk niet leuk, maarja ik was ook niet de heiligste hiervoor.
Toen ik daarna vroeg wie die andere 3 bedpartners dan waren, zei hij: 'nee dat waren er 4, dat waren Truus, Marie, Kim en Tina (noem zomaar wat)........'. Die DVP had hij dus daarmee niet meegerekend. Ik heb daarom geinterpreteerd dat hij bang was dat ik naar de namen ging vragen en hij dus daarom DVP niet heeft meegerekend. Hij heeft dus gelogen heeft over zijn aantal bedpartners in eerste instantie. Maar zou ik dit goed geinterpreteerd hebben denken jullie..? Zullen die 4 wel kloppen? Of had ik dat anders moeten zien? Wat denken jullie?
Wees aub een beetje lief, vind dit al lastig zat om hier een topic over te openen.
Bij mijn huidige vriend heb ik hier een tijd terug om gevraagd. Dit bleken er 4 te zijn. Verder niet meer op in gegaan, niet gevraagd wie dat zijn etc. Tijd later kwam ik er via via achter dat hij ooit een dame van plezier (DVP) heeft bezocht. Toen ik hem dit vroeg, gaf hij idd gelijk eerlijk toe dat hij dit een keer gedaan heeft. Vond ik natuurlijk niet leuk, maarja ik was ook niet de heiligste hiervoor.
Toen ik daarna vroeg wie die andere 3 bedpartners dan waren, zei hij: 'nee dat waren er 4, dat waren Truus, Marie, Kim en Tina (noem zomaar wat)........'. Die DVP had hij dus daarmee niet meegerekend. Ik heb daarom geinterpreteerd dat hij bang was dat ik naar de namen ging vragen en hij dus daarom DVP niet heeft meegerekend. Hij heeft dus gelogen heeft over zijn aantal bedpartners in eerste instantie. Maar zou ik dit goed geinterpreteerd hebben denken jullie..? Zullen die 4 wel kloppen? Of had ik dat anders moeten zien? Wat denken jullie?
Wees aub een beetje lief, vind dit al lastig zat om hier een topic over te openen.
zondag 22 juni 2025 om 20:10
Je vraagt naar iets dat voor veel mensen beladen is. Hij is niet helemaal eerlijk geweest en dat is ook wel te volgen, want hij zag aankomen dat jij er een ding van maakt en dat doe je inderdaad.
Waarom is dit zo’n ding voor je? En dan even eerlijk, niet zo’n cliché van dat je dol bent op eerlijkheid, want waarom moet je dit precies weten?
Ik ben al >20 jaar getrouwd en ik zou niet eens weten hoeveel bedpartners mijn man precies heeft gehad.
Waarom is dit zo’n ding voor je? En dan even eerlijk, niet zo’n cliché van dat je dol bent op eerlijkheid, want waarom moet je dit precies weten?
Ik ben al >20 jaar getrouwd en ik zou niet eens weten hoeveel bedpartners mijn man precies heeft gehad.
zondag 22 juni 2025 om 20:17
zondag 22 juni 2025 om 20:18
Ik begrijp niet waarom dit belangrijk voor je is. Ik weet het van mijn man niet. Andersom ook niet. Ik weet niet eens of hij het weet van zichzelf, ik zo niet om eerlijk te zijn. Maar goed, voor jou is het blijkbaar van belang maar hou alsjeblieft op met interpreteren. Vraag het hem gewoon, dat had je meteen tijdens dat gesprek kunnen doen. Het zou bijvoorbeeld ook een misverstand door terminologie kunnen zijn: als hij ooit gezegd heeft dat hij vier vriendinnen heeft gehad dan is het heel terecht dat de prostituee niet meegeteld heeft toch?
zondag 22 juni 2025 om 20:20
Ik ben team, geen dingen vragen die je eigenlijk niet wil weten.
Mijn partner wilde het ook weten, maar gaf ook aan er niet echt mee te kunnen dealen, dus heb ik gezegd dan houden we erover op. And than all you know is you, de vader van mijn oudste, mijn eerste en de tot dan toe belangrijkste.
Los daarvan, vond ik het andersom nul belangrijk om te weten.
Mijn partner wilde het ook weten, maar gaf ook aan er niet echt mee te kunnen dealen, dus heb ik gezegd dan houden we erover op. And than all you know is you, de vader van mijn oudste, mijn eerste en de tot dan toe belangrijkste.
Los daarvan, vond ik het andersom nul belangrijk om te weten.
yourlocalhero wijzigde dit bericht op 22-06-2025 20:22
69.60% gewijzigd
zondag 22 juni 2025 om 20:22
Niet als die man een partner heeft, die 5 al teveel vindt.madamzonderm schreef: ↑22-06-2025 20:09Het vooroordeel is toch dat mannen hun aantal bedpartners overschatten?
Mannen onderling zullen het eerder aandikken inderdaad.
zondag 22 juni 2025 om 20:25
Ja ik ook, ik zou daar toch best wel wat moeite mee hebben ook al zou het lang voor mij geweest zijn. Daarnaast kan ik me wel voorstellen dat je iets wil weten over iemands verleden en relaties maar het exacte aantal of details, niet hoor, je kunt er toch niks meer aan veranderen. mijn hudige vriend is slechts 2e bedpartner voor mij daar ik jong getrouwd ben en een 28 jaar samen ben geweest met n°1, Vriend heeft heel veel partners gehad want lange tijd "vrijgezel" geweest, ik weet niet het exacte aantal, wel had ik zo iets van oei hij heeft veel meer ervaring als ik, maar hij zei gelijk al dat het bij iedere partner weer anders is en in het begin een beetje onhandig omdat je weer aan een nieuw lichaam en wensen moet wennen, dus was ik gerustgesteld, Ik weet verder geen namen of details behalve dan over de relatie met de moeder van zijn kind en dat is logisch want daar is hij uiteraar nog mee in contact.Lady*Voldemort schreef: ↑22-06-2025 20:17Ik zou er meer mee zitten dat ie naar de hoeren is geweest, maar ja dat ben ik.
zondag 22 juni 2025 om 20:40
Ik vind het niet heel raar dat je zoiets bespreekt. Ik zou het op zich wel vreemd vinden als een prostitué dan niet genoemd word, en dat je daar dan via via achter komt. Wie heeft jou dan zoiets verteld? Een tijdje geleden was hier ook een topic over iemand die daar via via achter kwam, en die dat jaren later nog heel erg vond, heb je hier al eerder een topic over geopend?
Verder heb je niet zo veel aan de ervaringen hier. Er kunnen 100 mensen zeggen dat ze het niet erg zouden vinden en er niet naar zouden vragen. Jij hebt er wel naar gevraagd en het antwoord staat je kennelijk niet aan. Ik zou proberen te achterhalen waarom dat zo is. Is het aantal bedpartners het probleem. Het feit dat er een prostitué bij zat. Het niet eerlijk zijn en het via via vernemen. Of speelt er nog iets anders?
Verder heb je niet zo veel aan de ervaringen hier. Er kunnen 100 mensen zeggen dat ze het niet erg zouden vinden en er niet naar zouden vragen. Jij hebt er wel naar gevraagd en het antwoord staat je kennelijk niet aan. Ik zou proberen te achterhalen waarom dat zo is. Is het aantal bedpartners het probleem. Het feit dat er een prostitué bij zat. Het niet eerlijk zijn en het via via vernemen. Of speelt er nog iets anders?
madamecannibale wijzigde dit bericht op 22-06-2025 20:43
0.12% gewijzigd
zondag 22 juni 2025 om 20:41
Dat zou ik dan weer een stuk interessanter vinden. Iemand die aan de lopende band auto's in de prak rijdt lijkt me een stuk minder betrouwbaar als levenspartner dan iemand die wat meer bedpartners heeft gehad dan ik.
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
zondag 22 juni 2025 om 20:42

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in