Gezondheid alle pijlers

Pijnlijke benen en vocht

25-06-2025 19:23 11 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Internist en Neuroloog kunnen niets vinden...ik heb pijnlijke benen met vocht heeft iemand tips ?
Ik zou zeggen: steunkousen, plaspillen oid? Je benen op een stoel met een kussen eronder, veel wandelen (door de loopbeweging, voeren je lymfe vocht af) en veel water drinken.

Ben je al bij een huidtherapeut geweest?
zijn je bloedvaten ook gecontroleerd op goede doorstroming? Beweeg je genoeg en niet onbelangrijk drink je ook genoeg?
Huisarts?!
Of terug naar internist en neuroloog?
Gebruik je medicatie? Kan een bijwerking zijn van veel medicijnen. Kan ook iets zijn wat je al lang slikt maar nu een ander merk van hebt bijvoorbeeld.
Is het vocht of is het misschien lipoedeem?
Idd terug naar de huisarts!

Google ondertussen eens op lipoedeem of lymfoedeem. Of een bijwerking van medicijnen. Ik bleek allergisch (vocht in mijn gezicht) te reageren op ibuprofen.
Hebben ze je al een keer gezwachteld? Zo nee, dan zou ik daar mee beginnen. En vanaf dan stevige (steun)kousen aan.

Waarom ben je bij de neuroloog terecht gekomen? Die gaat toch over het zenuwstelsel?
Huisarts
Babylon schreef:
26-06-2025 12:32
Hebben ze je al een keer gezwachteld? Zo nee, dan zou ik daar mee beginnen. En vanaf dan stevige (steun)kousen aan.

Waarom ben je bij de neuroloog terecht gekomen? Die gaat toch over het zenuwstelsel?
Zonder dat de oorzaak bekend is?

Slecht idee...
Brandnetelthee, geregeld met benen omhoog. Bij mij komt het door lipoedeem.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven