Teams? Ervaring
vrijdag 27 juni 2025 om 12:55
yourlocalhero schreef: ↑27-06-2025 12:42Als je een foto hebt, google search gebruiken (je kan ook op foto zoeken)
Als hij wel degelijk socials heeft of een andere naam kom je er zo achter.
Laat me raden, afspraken op neutraal terrein?
Uiteraard. Ander kan TO's man tracken waar ze geweest is en zo op zijn adres uitkomen...
vrijdag 27 juni 2025 om 12:59
Klopt!yourlocalhero schreef: ↑27-06-2025 12:42Als je een foto hebt, google search gebruiken (je kan ook op foto zoeken)
Als hij wel degelijk socials heeft of een andere naam kom je er zo achter.
Laat me raden, afspraken op neutraal terrein?
Maar ook weleens drankjes gedaan samen.
vrijdag 27 juni 2025 om 13:37
Dat kan als het toch blijkt dat hij bij z’n vrouw en kinderen woont.
Hij zei we zijn al 4 jaar uit elkaar.
Maar officieel op papier nog getrouwd.
Vond dat ook vaag!
En dat heb ik ook gevraagd waarom ze nog op papier wel getrouwd zijn.
Toen zei hij dat hij er niet is achterna gegaan om officieel te scheiden.
Heel gek indd nu ik erover nadenk!
vrijdag 27 juni 2025 om 13:53
Hij is gewoon nog samen met zijn vrouw en ze heeft zijn teamsberichten gelezen.Yoekiweerstand schreef: ↑27-06-2025 13:37Dat kan als het toch blijkt dat hij bij z’n vrouw en kinderen woont.
Vond dat ook vaag!

vrijdag 27 juni 2025 om 14:08
Let me AI that for you;
Wanneer een oproep via Microsoft Teams direct wordt opgehangen (dus meteen wordt beëindigd), kan dit verschillende oorzaken hebben:
Netwerkproblemen: Een instabiele of zwakke internetverbinding is de meest voorkomende oorzaak van direct verbroken Teams-gesprekken. Controleer of je een stabiele verbinding hebt en probeer eventueel een andere netwerkverbinding.
VPN of firewall: Soms veroorzaken VPN-verbindingen of strenge firewall-instellingen problemen met Teams-bellen. Zet de VPN tijdelijk uit of controleer de firewall-instellingen.
Teams-applicatieproblemen: Het kan helpen om uit te loggen uit Teams, de app volledig af te sluiten, opnieuw op te starten en weer in te loggen. Als dat niet werkt, verwijder en herinstalleer de Teams-app.
Gebruik van verschillende apparaten: Als je problemen ervaart op de desktop-app, probeer dan de webversie van Teams (via teams.microsoft.com) of andersom.
Apparaatinstellingen: Controleer of je microfoon, luidsprekers en andere randapparatuur goed zijn aangesloten en werken.
Statusinstellingen in Teams: Als je status op 'Niet storen' staat, kunnen oproepen automatisch geweigerd worden. Zet je status op 'Beschikbaar' of 'Bezet' om oproepen te kunnen ontvangen
Ghe, beschikbaar of bezet, misschien moet je die status even navragen bij 'ex'
Wanneer een oproep via Microsoft Teams direct wordt opgehangen (dus meteen wordt beëindigd), kan dit verschillende oorzaken hebben:
Netwerkproblemen: Een instabiele of zwakke internetverbinding is de meest voorkomende oorzaak van direct verbroken Teams-gesprekken. Controleer of je een stabiele verbinding hebt en probeer eventueel een andere netwerkverbinding.
VPN of firewall: Soms veroorzaken VPN-verbindingen of strenge firewall-instellingen problemen met Teams-bellen. Zet de VPN tijdelijk uit of controleer de firewall-instellingen.
Teams-applicatieproblemen: Het kan helpen om uit te loggen uit Teams, de app volledig af te sluiten, opnieuw op te starten en weer in te loggen. Als dat niet werkt, verwijder en herinstalleer de Teams-app.
Gebruik van verschillende apparaten: Als je problemen ervaart op de desktop-app, probeer dan de webversie van Teams (via teams.microsoft.com) of andersom.
Apparaatinstellingen: Controleer of je microfoon, luidsprekers en andere randapparatuur goed zijn aangesloten en werken.
Statusinstellingen in Teams: Als je status op 'Niet storen' staat, kunnen oproepen automatisch geweigerd worden. Zet je status op 'Beschikbaar' of 'Bezet' om oproepen te kunnen ontvangen
Ghe, beschikbaar of bezet, misschien moet je die status even navragen bij 'ex'
vrijdag 27 juni 2025 om 14:23
Yoekiweerstand schreef: ↑27-06-2025 13:37Dat kan als het toch blijkt dat hij bij z’n vrouw en kinderen woont.
Vond dat ook vaag!

vrijdag 27 juni 2025 om 15:03
vrijdag 27 juni 2025 om 15:38
Yoekiweerstand schreef: ↑27-06-2025 15:36Oeiii ik had zelf even uitgelogd uit teams.. en nu weet ik mijn wachtwoord niet meer en wachtwoord vergeten werkt ook al niet!
Dit e-mail adres had ik puur voor hem aangemaakt!
Nou, dan lost het zich ineens heel snel op zo.
vrijdag 27 juni 2025 om 17:30
Ja hoe voeg je dan weer een e-mail adres opnieuw toe of een persoon?Nova66 schreef: ↑27-06-2025 15:03Ik heb zelf ook nog ruim 2 jaar samen gewoond met mijn ex.
Ze moest toch eerst een woning zoeken.
Dus in die tijd zou ik geen relatie aan mogen gaan?
Vreemde gedachte.
Dan nog het Teams gebeuren, als je status daar niet Beschikbaar is, dan wordt direct de verbinding verbroken met teams bellen.
vrijdag 27 juni 2025 om 17:35
Als minnaar de eigenaar is, kan alleen hij dat.Yoekiweerstand schreef: ↑27-06-2025 17:30Ja hoe voeg je dan weer een e-mail adres opnieuw toe of een persoon?
There is always something happening, and it's usually right now
vrijdag 27 juni 2025 om 17:43
Heb nu een nieuwe e-mail aangemaakt en alsnog kan ik hem niet opnieuw toevoegen?
Oké
vrijdag 27 juni 2025 om 17:51
Niet als hij de eigenaar is want dan moet hij je toevoegen, tenzij jij ook eigenaar bent maar het leest alsof dat niet zo is.Yoekiweerstand schreef: ↑27-06-2025 17:43Heb nu een nieuwe e-mail aangemaakt en alsnog kan ik hem niet opnieuw toevoegen?
Oké
There is always something happening, and it's usually right now
vrijdag 27 juni 2025 om 17:54

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in