Sinds wanneer hang jij hier rond?
vrijdag 27 juni 2025 om 17:03
Ik ben hier in 2008 verzeilt geraakt (toen was ik 26), waarschijnlijk door n google-hit op een andijvietopic.
leuke mensen ontmoet en nog steeds contact IRL met mn zwangerschapsgroepje uit 2014-2015
leuke mensen ontmoet en nog steeds contact IRL met mn zwangerschapsgroepje uit 2014-2015

apatura2 wijzigde dit bericht op 27-06-2025 17:07
4.26% gewijzigd
#dat noemen wij niet raar, dat vinden wij alleen maar heel bijzonder
vrijdag 27 juni 2025 om 17:29
Het Yes forum misschien? Heb toen later het Flair forum nog geprobeerd maar dat was niet zo mijn ding en toen uiteindelijk op Viva terecht gekomen.

vrijdag 27 juni 2025 om 17:36
Gek he als je bedenkt waar je zat toen je hier voor t eerst kwam.
Ik ben een slechte relatie, een huis, een bevalling, een scheiding,
o en 10 werkgevers verder
heel veel stress hier gedumpt maar nu gelukkig met mn bijna puber en mn plekje.
Ik ben een slechte relatie, een huis, een bevalling, een scheiding,
o en 10 werkgevers verder

heel veel stress hier gedumpt maar nu gelukkig met mn bijna puber en mn plekje.
#dat noemen wij niet raar, dat vinden wij alleen maar heel bijzonder
vrijdag 27 juni 2025 om 17:37
vrijdag 27 juni 2025 om 17:41
Al heel lang. Kan me nog iets herinneren van een oranje/roze met zwart forum? Het was in iedere geval in de verre begintijd van fora.
Toen nog onder (deels) mijn eigen naam, maar toen we ons hier weer opnieuw moesten registreren (ik kan bij mijzelf alleen mijn aantal posts vinden, niet wanneer ik me geregistreerd heb?) heb ik deze naam, avatar en onderschrift gekozen. Ik ben niet zo van de verandering
Toen nog onder (deels) mijn eigen naam, maar toen we ons hier weer opnieuw moesten registreren (ik kan bij mijzelf alleen mijn aantal posts vinden, niet wanneer ik me geregistreerd heb?) heb ik deze naam, avatar en onderschrift gekozen. Ik ben niet zo van de verandering
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
vrijdag 27 juni 2025 om 17:43
In ieder geval in 2006/2007Airecolette1 schreef: ↑27-06-2025 17:20Ik weet niet precies vanaf welk jaar ik hier rond hang, maar het was in de tijd van Spinoza, Francoise en Hans. Iemand enig idee wanneer dat ongeveer was?

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in