Zomervreugd voor de zonliefhebbers! 2024/2025
vrijdag 13 september 2024 om 16:18
dinsdag 1 juli 2025 om 12:00
Hier ook 26 graden binnen, alsnog koude benen omdat ik achter mijn bureau stil zit te werken maar ik klaag niet.
Hier ook geen last van plaknachten, ik slaap nog gewoon onder mijn zomer dekbed. Het moet nog wel een stuk warmer worden voor ik die verwissel voor een hoes.
Wederom mooie voorruitzichten!
Wat een top zomer! Met een beetje mazzel blijft het tot september zo.
Hier ook geen last van plaknachten, ik slaap nog gewoon onder mijn zomer dekbed. Het moet nog wel een stuk warmer worden voor ik die verwissel voor een hoes.
Wederom mooie voorruitzichten!

dinsdag 1 juli 2025 om 16:01
dinsdag 1 juli 2025 om 18:29
Ik hoop het ook!Ugli schreef: ↑01-07-2025 12:00Hier ook 26 graden binnen, alsnog koude benen omdat ik achter mijn bureau stil zit te werken maar ik klaag niet.
Wederom mooie voorruitzichten!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een top zomer! Met een beetje mazzel blijft het tot september zo.
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
dinsdag 1 juli 2025 om 18:42
Wat een heerlijk weertje idd! Wel plaknachten, maar ook dan slaap ik prima.
Vanmorgen nog een lange wandeling gemaakt in de betrekkelijke koelte van de ochtend en onder de bomen in het bos. Volop genieten!
Vanmiddag maar wel de schaduw even opgezocht, maar ook nog wel even gefietst.
Nu nog 35 graden hier (oosten) en ik merk dat het binnen begint op te warmen.
Het enige nadeel aan dit weer is dat de kinderen moeilijk in slaap komen, maar verder 100% genieten!
Vanmorgen nog een lange wandeling gemaakt in de betrekkelijke koelte van de ochtend en onder de bomen in het bos. Volop genieten!
Vanmiddag maar wel de schaduw even opgezocht, maar ook nog wel even gefietst.
Nu nog 35 graden hier (oosten) en ik merk dat het binnen begint op te warmen.
Het enige nadeel aan dit weer is dat de kinderen moeilijk in slaap komen, maar verder 100% genieten!
woensdag 2 juli 2025 om 18:06
Ik kan prima tegen warmte, maar dat vochtige geplak van vandaag dat hoeft weer niet.
Op dit moment nog droog, geen zwaar onweer in deze regio op komst, wel staat een harde wind en donkere wolken. Regen mag(even), maar dat zware onweer liever niet.
Ik hoop dat we nog veel mooie aangename dagen gaan krijgen nog, maar zonder die hoge luchtvochtigheid en kans op (zwaar) onweer.
Op dit moment nog droog, geen zwaar onweer in deze regio op komst, wel staat een harde wind en donkere wolken. Regen mag(even), maar dat zware onweer liever niet.
Ik hoop dat we nog veel mooie aangename dagen gaan krijgen nog, maar zonder die hoge luchtvochtigheid en kans op (zwaar) onweer.
donderdag 3 juli 2025 om 07:01
Nou dat klinkt goed. Hier begint de vakantie van de kinderen weer eens traditiegetrouw vanuit een hittegolf in de regen, geloof ik. En dan maar duimen dat het weer redelijk is / wordt als wij zelf eindelijk ook vakantie hebben.Grasgevoerd schreef: ↑03-07-2025 06:46Ik woon in de regio waar niet komende vrijdag, maar volgende week vrijdag de vakantie begint. En precies vanaf dat moment wordt het weer hier zoals ik het graag heb: zon en een graad of 27.
donderdag 3 juli 2025 om 08:09
donderdag 3 juli 2025 om 11:12
AD:
“Gooi de ramen en deuren maar open! De hitte is verdreven en het wordt de komende dagen normaal tot zelfs een beetje fris zomerweer. Het gaat zelfs flink regenen. Dat is echter tijdelijk, want de volgende 30 graden is alweer in zicht. En die lijkt langere tijd aan te houden.”
Zei ik tog?!
Dat wordt de camper inpakken
“Gooi de ramen en deuren maar open! De hitte is verdreven en het wordt de komende dagen normaal tot zelfs een beetje fris zomerweer. Het gaat zelfs flink regenen. Dat is echter tijdelijk, want de volgende 30 graden is alweer in zicht. En die lijkt langere tijd aan te houden.”
Zei ik tog?!
Dat wordt de camper inpakken
Pieremachochel
donderdag 3 juli 2025 om 20:28
O echt, na regen komt langdurige zonneschijn?noglangnietjarig schreef: ↑03-07-2025 11:12AD:
Zei ik tog?!
Dat wordt de camper inpakken![]()
[....]
Fingers crossed dat het in september ook nog mooi en aangenaam is, dan heb ik vakantie.
Fijne vakantie alvast en geniet van het mooie weer!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-07-2025 10:03
Reden: sneren
Reden: sneren
4.52% gewijzigd
vrijdag 4 juli 2025 om 08:13
Waarom deze zin? Je kunt toch ook genieten zonder ff uit te halen naar anderen?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-07-2025 09:59
Reden: quote verwijderd
Reden: quote verwijderd
14.52% gewijzigd
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
vrijdag 4 juli 2025 om 08:18
Zuursnoepje van de overkant meldt zich. Jammer van je reactie, ik kan me nog herinneren dat toen het een tijd lang koud en regenachtig was wij in ons topic noemden dat het voor mensen die slecht gaan op de winter echt een sombere rotperiode moest zijn. We kunnen ook compassie voor elkaar hebben en elkaar dingen gunnen ipv sneren uitdelen.
Daarbij gezegd hebbende: geniet van deze zonnige vrijdag! Ik geniet dan van mijn regenachtige zondag.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-07-2025 09:59
Reden: quote aangepast
Reden: quote aangepast
14.71% gewijzigd

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in