Napraat 2025.6 met geklets
donderdag 26 juni 2025 om 21:07
Beste forummers,
Welkom in napraat 2025.6 met geklets.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Welkom in napraat 2025.6 met geklets.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 1 juli 2025 om 11:55
dinsdag 1 juli 2025 om 13:41
Haha, hier ook. Nieuwe buren krijgen een compleet nieuw dak. Vanmorgen en gisteren ook, waren die bouwmensen al om 6 uur bezig. Heel begrijpelijk en ik vind het alleen maar logisch.AllyMcBeal schreef: ↑01-07-2025 13:361e nacht weer thuis na onze vakantie, beginnen de stratemakers hier in de straat om 6 uur![]()
Konden ze fijn om 12 uur weer naar huis, ik kan ze geen ongelijk geven natuurlijk maar was wel even balen vanmorgen![]()
De realiteit haalt de werkelijkheid in
dinsdag 1 juli 2025 om 13:47
dinsdag 1 juli 2025 om 13:49
Ja het is eigenlijk niet te doen, wij waren vanmorgen nog wat aan het rommelen buiten maar om 11 uur was het ons al te heet. En die mannen maar sjouwen zeg.
I like being a mess. It's who I am.
dinsdag 1 juli 2025 om 14:21
Hier ligt de straat er net weer een paar weken in. Nu ligt alleen de hoofdweg eruit en gaat al het verkeer hier door de straatAllyMcBeal schreef: ↑01-07-2025 13:361e nacht weer thuis na onze vakantie, beginnen de stratemakers hier in de straat om 6 uur![]()
Konden ze fijn om 12 uur weer naar huis, ik kan ze geen ongelijk geven natuurlijk maar was wel even balen vanmorgen![]()

Maar mensen gaan voorbij
dinsdag 1 juli 2025 om 14:28
dinsdag 1 juli 2025 om 15:13
Dan verdien je sowieso een 10.
Ik zit op het station: Trein uitgevallen, ergens een bermbrand, alles vertraging.
Ik kom te laat (3 hele minuten). Dat is fantastisch.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
dinsdag 1 juli 2025 om 15:19
Heb je al gevraagd om in Viva forum stijl te antwoorden?
Don’t let anyone ruin your day. It’s your day.
Ruin it yourself.
Ruin it yourself.
dinsdag 1 juli 2025 om 15:21
Wie zegt dat dan?
Don’t let anyone ruin your day. It’s your day.
Ruin it yourself.
Ruin it yourself.
dinsdag 1 juli 2025 om 15:29
Vanmorgen met de hele misjpoge om half zes begonnen met wassen, dan konden we lekker om drie uur naar huis. Die drie uur hebben we helaas niet gehaald, om twee uur lag iedereen op apegapen en besloot de chef dat het mooi was geweest.
Hier thuis is het binnen inmiddels 28 graden en in vergelijking met de wasserij voelt dat heerlijk koel aan, dus in de wasserij zal het wel een graadje of 35 zijn geweest. Is dat niet wonderbaar?
Hier thuis is het binnen inmiddels 28 graden en in vergelijking met de wasserij voelt dat heerlijk koel aan, dus in de wasserij zal het wel een graadje of 35 zijn geweest. Is dat niet wonderbaar?
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
(Herman Finkers)
dinsdag 1 juli 2025 om 15:32
Nee. Ik kreeg helemaal niks. Maar wellicht hebben ze ingezameld voor een groot cadeau. Een olifant van goud, bijvoorbeeld. Of misschien verdien ik het wel niet, dan koop ik gewoon een grote doos Merci voor mezelf.
Si abra la puerta hay lobos.
dinsdag 1 juli 2025 om 15:37
Nee natuurlijk niet. De airco van prorail is niet bestand tegen temperaturen boven de 18 graden Celsius.
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
(Herman Finkers)
(Herman Finkers)
dinsdag 1 juli 2025 om 15:37
Respect dat je het uitgehouden hebt.Lady*Voldemort schreef: ↑01-07-2025 15:29Vanmorgen met de hele misjpoge om half zes begonnen met wassen, dan konden we lekker om drie uur naar huis. Die drie uur hebben we helaas niet gehaald, om twee uur lag iedereen op apegapen en besloot de chef dat het mooi was geweest.
Pieremachochel