Herfst/winterliefde voor de zomerhaters deel 11.
vrijdag 24 november 2023 om 12:27
Hou je van kou, donker, regen, mooie herfstkleuren, leef je op bij mistige ochtenden, stille avonden..... Wees welkom en klaag, zeur en tier hier mee over de zomer, de hitte, de helbal, de lange avonden en alles wat je irriteert daaraan.
Maar deel ook vooral hoe je geniet van de herfst en de winter
. Daar worden we blij van.
Samen slepen we ons en elkaar door de zomer en komen we bij in de herfst en winter....
Maar deel ook vooral hoe je geniet van de herfst en de winter

Samen slepen we ons en elkaar door de zomer en komen we bij in de herfst en winter....
tanteslankie20 wijzigde dit bericht op 24-11-2023 16:54
87.42% gewijzigd
Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker. A. Einstein
dinsdag 1 juli 2025 om 22:37
Hahaha, ik zou willen dat ik er net als jouw kat van kon genieten.
Die terrastegels zullen nog 'lekker' warm zijn....
dinsdag 1 juli 2025 om 23:28
woensdag 2 juli 2025 om 06:11
Echt he. Ik kwam de puber ook regelmatig tegen op de overloop. Maar die kan nu lekker blijven liggen. Gelukkig hoef ik maar een half dagje. Ik ga de klok vooruit kijken tot de avond. Regen en verkoeling.
Succes en sterkte!!
Succes en sterkte!!
Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker. A. Einstein
woensdag 2 juli 2025 om 07:10
Of vaak boodschappen doen. Supermarkten zijn ook koel.Vlaginvaas schreef: ↑02-07-2025 06:14Net alles opengezet maar het is nu al weer klef. Ben vrij maar ga toch naar m’n werk ivm airco
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
woensdag 2 juli 2025 om 08:01
Vlaginvaas schreef: ↑01-07-2025 21:40Ik heb morgen een afscheidsfeestje van een lieve collega maar ik trek hete chat niet als we buiten zitten, ga heel hard hopen op regen want het begint om 1500
Als het toch buiten is zou ik even aanwaaien/mijn gezicht laten zien, hem/haar zeggen dat ik graag langer gebleven was maar de hitte niet trek en een fijne avond wensen.
woensdag 2 juli 2025 om 10:07
woensdag 2 juli 2025 om 11:17
Toch nog gewandeld vanmorgen (even een frisse neus gehaald not) ik probeer elke dag even naar buiten te gaan anders word ik helemaal gek, maar in de schaduw al niet eens meer te doen joh.
Nu weer thuis en maar weer als een vaatdoek op de bank.
Sterkte ook allemaal vandaag!!
Hopelijk gauw een beetje verkoeling.
Nu weer thuis en maar weer als een vaatdoek op de bank.
Sterkte ook allemaal vandaag!!
Hopelijk gauw een beetje verkoeling.
yesss wijzigde dit bericht op 02-07-2025 11:18
0.96% gewijzigd
woensdag 2 juli 2025 om 11:18
Hier staat voor vanavond vanaf 18.00u regen en onweer maar ik moet het nog zien..Sterrenstof74 schreef: ↑02-07-2025 11:05De regen is voor hier alweer uit de voorspellingen verdwenen helaas. De tuin (en ik zelf) hadden het goed kunnen gebruiken. Blijft nog een warme nacht met ca 20 graden.
Sterkte allenaal nog vandaag!
woensdag 2 juli 2025 om 11:20
Zo vanmorgen ook gejankt toen het huishouden weg was. En paar tellen weggeweest, waardoor een broek en shirt aan, Thuis gelijk mn flodder zooi
aangetrokken. En stuk meloen gegeten. Nu de bank op. Man zei vanmorgen nog zoveel uur, ja om 16.00 dan komt er regen. Al weer 2 opvliegers gehad,
En de zomer dat woord kan ik niet aanhoren zitten we net pas in
.
Ik verdwijn de koelkast in voor een koud drankje( deeld ice Thea en ice koffie uit
En de zomer dat woord kan ik niet aanhoren zitten we net pas in
Ik verdwijn de koelkast in voor een koud drankje( deeld ice Thea en ice koffie uit
woensdag 2 juli 2025 om 11:21
Oh god. Ik schaam me dood. Maar ben dus ongesteld en niet mezelf. Net bij het sporten tot huilen aan toe uit m'n slof geschoten tegen twee mannen die het allemaal maar massahysterie vinden die hitte waarschuwingen. Zelf kantoorbaan. Dat scheelt natuurlijk.
Oh en nu schaam ik me kapot.
Maar heb echt heel veel last van m'n hormonen en dat ik vanavond in een pand zonder airco moet werken helpt ook niet.
Iemand iets relativerends te zeggen tegen me? Want schaam me zo erg. Maar ja: hormonen zijn een bitch.
Nu weer huilen van schaamte
Oh en nu schaam ik me kapot.
Maar heb echt heel veel last van m'n hormonen en dat ik vanavond in een pand zonder airco moet werken helpt ook niet.
Iemand iets relativerends te zeggen tegen me? Want schaam me zo erg. Maar ja: hormonen zijn een bitch.
Nu weer huilen van schaamte
woensdag 2 juli 2025 om 11:36
Haha ik wist dat ik hier steun zou vinden.
Maar toch schaam ik me. M'n hormonen namen de overhand. Slaapgebrek en ongesteld. Echt geen goede combi. Maar goed gebeurd is gebeurd. Kan het nu niet meer veranderen.