Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 17!!

17-05-2025 19:20 772 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding Afbeelding
Relax we're all crazy, it's not a competition
Lebow schreef:
05-07-2025 12:09
Stom, van Manuel. Ook al is het showbizz, je moet een dergelijke reden van een ander niet naar buiten brengen. Het is een collega, dus is het werkgerelateerd en heb je regels om je aan te houden.
Dat je je geld verdient bij een roddelrubriek en dan een beroep doet op discretie...

Als je moreel kompas zo strak afgesteld staat zou je daar misschien niet moeten willen werken/ cashen.
ldp wijzigde dit bericht op 05-07-2025 16:42
0.99% gewijzigd
ldp schreef:
05-07-2025 16:24
Dat je je geld verdient bij een roddelrubriek en dan een beroep doet op discretie...

Als je moreel kompas zo straks afgesteld staat zou je daar misschien niet moeten willen werken.
Maar het is helemaal niet schijnheilig natuurlijk.
Sorry maar ik kreeg daar echt een lachbui van net. :lol:
MissNuada schreef:
05-07-2025 15:48
Dat lijkt erg op de situatie van Merel ooit heel lang geleden bij RTL Boulevard toch?
Als dit zo is, wat me helaas niets zou verbazen, natuurlijk totaal belachelijk.
Misschien heel dom maar welke Merel?
Maar mensen gaan voorbij
Joppie schreef:
05-07-2025 16:36
Misschien heel dom maar welke Merel?
Daphne bedoel ik, hoe kom ik bij Merel? Hahaha.
Daphne Bunskoek.
Lebow schreef:
05-07-2025 13:12
Whatever, ik vind het sowieso zeikprogramma's met hun geroddel, maar je hebt als bedrijf gewoon een verantwoordelijkheid tegenover je medewerkers én gasten.
Manuel hoeft niet mee te gaan in liegen, maar hij mag niet iemands persoonlijke toestand (mogelijke dronkenschap) naar buiten brengen. Dat kan een privacyschending zijn, reputatieschade veroorzaken en leiden tot juridische problemen voor RTL. En een werkgever mag van medewerkers verwachten dat ze discreet zijn en gasten beschermen. Het is een verantwoordelijkheid, geen hypocrisie.

Ik hou erover op, heb nu wel voldoende geprobeerd duidelijk te maken wat het verschil is.
Eens.
https://www.nu.nl/achterklap/6361338/la ... bezos.html

Lauren Sánchez is tijdens haar driedaagse bruiloft met Jeff Bezos in Venetië bestolen van een van haar 27 bruidsjurken. Dat schrijft de Italiaanse krant Corriere della Sela.

Gedurende het feest drongen meerdere ongenode gasten het feest binnen. Volgens de Italiaanse krant is er ook een vermoedelijke dader die de jurk heeft gestolen. Het zou gaan om een chic geklede vrouw die de huwelijksvoltrekking bijwoonde in de basiliek van San Giorgio Maggiore.

De vrouw is volgens de Corriere della Sera door de metaaldetector en langs de beveiliging gelopen om vervolgens plaats te nemen in de kerk. De Italiaanse politie wist haar uiteindelijk te achterhalen, maar de jurk bleek niet (meer) in haar bezit te zijn. Nadat de politie de vrouw had verhoord, kon ze weer naar huis.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Wereldnieuws. Er is een jurk gestolen :roll: :roll:

(niet naar jou Rouge) Ik vind het van de zotte dat dit in zo ongeveer alle kranten genoemd moet worden.
Dat zijn tussen de 8 a 10 trouwjurken per dag?

De waanzin!
Iemand nog gekeken naar 'het waren 2 fantastische dagen?'
Hallodaar schreef:
07-07-2025 13:02
Ja, net teruggekeken. Twee nietszeggende ‘spirituele’ vrouwen die hebben meegelift op het succes van hun enge mannen, en een veroordeelde drugscrimineel.

Je verzint het niet.
De realiteit haalt de werkelijkheid in
Hallodaar schreef:
07-07-2025 13:02
Ja! Vond het wel mooi hoe de dames de diepte in gingen over hoe ze alles ervaren hebben. De bekendheid van hun mannen bracht natuurlijk niet alleen gemak, maar ook ongemak mee. Goed om te zien dat ze uiteindelijk hun eigen pad konden volgen.
Frank bleef wat op de oppervlakte, had wat minder te melden geloof ik.

Volgende week Glennis Grace, Bram Moskovits en Lale Gul, ook weer een interessante mix.
De diepte? ??

Dan heb ik een heel ander programma gezien dan jij. :D
Ik heb alleen korte YouTube filmpjes gezien.
Monique heb ik geen belangstelling naar, dus denk dat ik die aflevering oversla.
Ik ken in real life ook niemand, maar dan écht niemand, die zich zo vaak heeft laten bekloten als zij!
En let maar op dat die twee op korte termijn weer bij elkaar komen en Mo weer met haar armen wijd staat (anders is ze haar villa kwijt)
Zij is voor mij het toonbeeld van hoe je het vooral níet moet willen.
LizzyLee schreef:
07-07-2025 13:08
Ja! Vond het wel mooi hoe de dames de diepte in gingen over hoe ze alles ervaren hebben. De bekendheid van hun mannen bracht natuurlijk niet alleen gemak, maar ook ongemak mee. Goed om te zien dat ze uiteindelijk hun eigen pad konden volgen.

Volgende week Glennis Grace, Bram Moskovits en Lale Gul, ook weer een interessante mix.

Ik vind dat er wel duidelijk onderscheid gemaakt mag worden tussen deze twee dames. Leontien was sinds '95 met Marco. In '98 getrouwd. Ze had al een carrière en was al een bekend gezicht.
Over Monique hoef ik niet uit te wijden lijkt me. Zij was er opeens. Af en toe afgelost door een andere griet, maar altijd was ze er wéér!
Ik vind haar helemaal niet sterk of dapper. Voor mij is zij juist een voorbeeld van hoe je het nóóit zou moeten willen. Ook niet als je een bekende Nederlander bent en je er een mooie villa voor moet opgeven. Ik vind haar écht zo triest!
Ik denk dat zij net als haar ex schoonmoeder, een soort van eeuwige Hazes Mevrouw wil blijven.
Wel zo makkelijk.
Bij mijn weten heeft Rachel nog nóóit een dag gewerkt. En Monique, sinds ze met André was ook niet (op wat management en influencen na).
LizzyLee schreef:

Frank was zo lief om thee voor Monique te zetten met het theezakje dat zij daarvoor had gebruikt voor een ander kopje en in de gootsteen had gedumpt :rofl:
Hallodaar schreef:
07-07-2025 13:45
Ik vind dat er wel duidelijk onderscheid gemaakt mag worden tussen deze twee dames. Leontien was sinds '95 met Marco. In '98 getrouwd. Ze had al een carrière en was al een bekend gezicht.
Over Monique hoef ik niet uit te wijden lijkt me. Zij was er opeens. Af en toe afgelost door een andere griet, maar altijd was ze er wéér!
Ik vind haar helemaal niet sterk of dapper. Voor mij is zij juist een voorbeeld van hoe je het nóóit zou moeten willen. Ook niet als je een bekende Nederlander bent en je er een mooie villa voor moet opgeven. Ik vind haar écht zo triest!
Ik denk dat zij net als haar ex schoonmoeder, een soort van eeuwige Hazes Mevrouw wil blijven.
Wel zo makkelijk.
Bij mijn weten heeft Rachel nog nóóit een dag gewerkt. En Monique, sinds ze met André was ook niet (op wat management en influencen na).
Tja, mag je vinden. Maar zoals jij over haar oordeelt, heeft half NL over haar geoordeeld. Lijkt me niet bepaald fijn voor haar, al dat geroddel en achterklap. Ze sprak ook duidelijk uit dat zij niet de paparazzi belde, daar zat ze echt niet op te wachten. En dat moet ze toch zelf weten, of ze m wel of niet terugneemt? Ze deed het voor haar kind, dat was duidelijk, echt niet perse voor het geld. Ze heeft nu ook een goede omgang met haar ex, dus dat is zeker wel te prijzen als voorbeeld.
En je hebt toch gezien dat de suikerspinkraam werd bezorgd? Daar heeft ze achter gestaan, dus ze heeft gewoon gewerkt.

Jammer, dit gehak op Monique. Ze leeft haar leven zoals zij dat wil, bemoei je niet met een ander zou ik zeggen. Tis ook niet mijn leven, maar wat weet ik er nou van? T heeft iig geen invloed om mij, dus ik laat haar in haar waarde.
LizzyLee schreef:
07-07-2025 14:53
Tja, mag je vinden. Maar zoals jij over haar oordeelt, heeft half NL over haar geoordeeld. Lijkt me niet bepaald fijn voor haar, al dat geroddel en achterklap. Ze sprak ook duidelijk uit dat zij niet de paparazzi belde, daar zat ze echt niet op te wachten. En dat moet ze toch zelf weten, of ze m wel of niet terugneemt? Ze deed het voor haar kind, dat was duidelijk, echt niet perse voor het geld. Ze heeft nu ook een goede omgang met haar ex, dus dat is zeker wel te prijzen als voorbeeld.
En je hebt toch gezien dat de suikerspinkraam werd bezorgd? Daar heeft ze achter gestaan, dus ze heeft gewoon gewerkt.

Jammer, dit gehak op Monique. Ze leeft haar leven zoals zij dat wil, bemoei je niet met een ander zou ik zeggen. Tis ook niet mijn leven, maar wat weet ik er nou van? T heeft iig geen invloed om mij, dus ik laat haar in haar waarde.

Ho even, zij doet haar verhaal op tv en daar mag ik dan niks van vinden?
Ik wil ook niet dat anderen zich met mij bemoeien, en zal daarom nooit op tv willen. Om maar iets te noemen.
En wat zeg ik eigenlijk voor naars over haar? Behalve dat ik haar niet als voorbeeld wil voor mijn eigen dochters?
En werken kan ze "zie suikerspin draaien!" 😩
yasmijn schreef:
07-07-2025 13:12
De diepte? ??

Ik zag een voor stukje over zalmsperma; toen was ik al klaar.
Maar mensen gaan voorbij
Hallodaar schreef:
07-07-2025 14:59
Ho even, zij doet haar verhaal op tv en daar mag ik dan niks van vinden?
Ik wil ook niet dat anderen zich met mij bemoeien, en zal daarom nooit op tv willen. Om maar iets te noemen.
En wat zeg ik eigenlijk voor naars over haar? Behalve dat ik haar niet als voorbeeld wil voor mijn eigen dochters?
En werken kan ze "zie suikerspin draaien!" 😩
Je mag best wat vinden, zei ik al. En daar mag ik ook weer wat over vinden hier. Maar iemand triest, een golddigger en slecht voorbeeld noemen en haar werkkwaliteiten neerhalen vind ik niet respectvol. Prima dat jij dit niet wil voor je kinderen, maar je weet helemaal niet wat er allemaal gebeurd is daar en hoe het in elkaar zit. Ze heeft dingen uitgelegd, maar daar doe je nogal denigrerend over. Jammer, anderen neerhalen en oordelen is geen best voorbeeld voor je eigen dochters!
yasmijn schreef:
De diepte? ??

Ze hebben uitgebreid over hun moeilijkheden en gevoelens gepraat. Dat vind ik de diepte ingaan, jij niet?
LizzyLee schreef:
07-07-2025 15:10
Ze hebben uitgebreid over hun moeilijkheden en gevoelens gepraat. Dat vind ik de diepte ingaan, jij niet?
Euh… nee. Niet op die oppervlakkige manier.
yasmijn schreef:
De diepte? ??

Haha ja dit dus. De diepte in, ze hebben volgens mij niet eens diepte. 😆

Maar wat een vreselijk programma ook. Ik kon het niet al te lang aanzien en dat was ook eens en nooit weer.
Het viel mij op dat Monique op Leontine was gericht en Frank Masmeijer nauwelijks aankeek en ook niet in het gesprek betrok als zij iets vertelde. Niet zo netjes vond ik dat.

Frank Masmeijer heeft mij echt positief verrast. Er is lef voor nodig om daar te gaan zitten , wetend dat zijn criminele verleden aan bod zal komen.

Leontine was vooral heel erg bezig met zennnnnn.

Leuke aflevering.
LizzyLee schreef:

Hij werd er amper bij betrokken door de dames.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven