Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 17!!

17-05-2025 19:20 895 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding Afbeelding
Relax we're all crazy, it's not a competition
LizzyLee schreef:
07-07-2025 13:08
Ja! Vond het wel mooi hoe de dames de diepte in gingen over hoe ze alles ervaren hebben. De bekendheid van hun mannen bracht natuurlijk niet alleen gemak, maar ook ongemak mee. Goed om te zien dat ze uiteindelijk hun eigen pad konden volgen.
Frank bleef wat op de oppervlakte, had wat minder te melden geloof ik.

Volgende week Glennis Grace, Bram Moskovits en Lale Gul, ook weer een interessante mix.
Ze vertellen natuurlijk alleen wat ze kwijt willen. Niet het hele verhaal en eigenlijk puur om hun eigen zegje een keer te kunnen doen. Ze zetten zichzelf op hun best neer.

Zoals iemand hier al zegt, zoals Monique zou ik echt niet willen leven/zijn. Zo afhankelijk van een man. Steeds maar terug gaan naar Andrè wanneer hij weer wil. Ik hoop echt dat ze nu haar eigen leven gaat leven.
Ik denk dat heel veel mensen het wel interessant vonden om te kijken aangezien Monique weinig loslaat over haar leven met Andre.

Wat mij wel opviel is de hoeveelheid aan fillers die zij in haar hoofd heeft laten spuiten. Jammer.
Sabine schreef:
07-07-2025 15:28
Ze vertellen natuurlijk alleen wat ze kwijt willen. Niet het hele verhaal en eigenlijk puur om hun eigen zegje een keer te kunnen doen. Ze zetten zichzelf op hun best neer.

Zoals iemand hier al zegt, zoals Monique zou ik echt niet willen leven/zijn. Zo afhankelijk van een man. Steeds maar terug gaan naar Andrè wanneer hij weer wil. Ik hoop echt dat ze nu haar eigen leven gaat leven.
Natuurlijk vertellen ze alleen wat ze kwijt willen, ze hebben al zo weinig privacy. Alles wat ze zeggen of doen wordt altijd breed uitgemeten en nu kunnen ze het zelf doseren. Daarom wel interessant wat ze dan wel zeggen erover. Maar zonder presentator zullen ze de écht ongemakkelijke dingen uiteraard niet vertellen. Is ook hun goed recht, we hoeven niet alles te weten.

En ik benijd Monique niet, zo'n knipperlichtrelatie met een BN-er lijkt me niet fijn. Zeker als die zelf nog niet echt volwassen lijkt te zijn en steeds voor de eerste de beste bimbo die voorbij komt kiest. Of je m dan steeds terug moet nemen, tja ze hoopte blijkbaar op beterschap. Of wat het dan ook was, snap best dat ze het bleef proberen, zo gaat dat soms in de liefde. Maar goed dat ze nu ziet dat het m niet gaat worden en het zo prima gaat, los van elkaar mét gezamenlijke zorg voor Dré jr.
Strikje schreef:
07-07-2025 15:27
Hij werd er amper bij betrokken door de dames.
Ze zaten er twee dagen, en dan laat sbs natuurlijk zien wat ze willen laten zien. Ik zit nu te kijken en ik vind het een fijne aflevering. Zulke verschillende mensen en Frank is natuurlijk geen brave jongen geweest, maar ik zie in alle drie nu geen kwaad. Gewoon mensen zoals jij en ik.
Noëlle_ismijnnaam schreef:
07-07-2025 17:09
Ze zaten er twee dagen, en dan laat sbs natuurlijk zien wat ze willen laten zien. Ik zit nu te kijken en ik vind het een fijne aflevering. Zulke verschillende mensen en Frank is natuurlijk geen brave jongen geweest, maar ik zie in alle drie nu geen kwaad. Gewoon mensen zoals jij en ik.
Nou zo gewoon zijn ze niet hoor. Ik spuit geen zalmsperma in mijn inhammen. Ik vind ze echt ver van de realiteit staan.
Maar mensen gaan voorbij
Ik ben helemaal voor tweede (en derde...) kansen enzo. Maar iemand die jarenlang heeft vastgezeten voor bijna 500 kilo coke, vind ik niet perse direct "gewoon zoals jij en ik".
Joppie schreef:
07-07-2025 18:20
Nou zo gewoon zijn ze niet hoor. Ik spuit geen zalmsperma in mijn inhammen. Ik vind ze echt ver van de realiteit staan.
Eens.
En dan met die veroordeelde drugssmokkelaar erbij :cencored:
De realiteit haalt de werkelijkheid in
yasmijn schreef:
07-07-2025 18:26
Eens.
En dat faillissement gejank van Marco en Leontine zakte mijn broek ook af :proud:
Maar mensen gaan voorbij
Gewoon mensen met gevoel, familie enz. dat bedoel ik. En Frank heeft zijn straf uitgezeten inmiddels.
07-07-2025 18:55
Gewoon mensen met gevoel, familie enz. dat bedoel ik. En Frank heeft zijn straf uitgezeten inmiddels.

Nee dat heeft ie niet. Hij heeft gratie gekregen.
Joppie schreef:
07-07-2025 18:31
En dat faillissement gejank van Marco en Leontine zakte mijn broek ook af :proud:
Mijn man was betrokken bij de persconferentie toen der tijd. Hij lag in een deuk bij het zien van de rider die het failliete clubje aan de venue stuurde. Laten we maar zeggen dat de zware klap weggevreten en gezopen moest worden en dat er runners klaar moesten staan om ad hoc boodschappen voor de arme, onschuldige schapen te halen.
yasmijn schreef:
07-07-2025 18:26
Eens.
Belachelijk dat ze hem een podium hebben gegeven , straf uitgezeten of niet .
OlleGrieze schreef:
07-07-2025 19:07
Mijn man was betrokken bij de persconferentie toen der tijd. Hij lag in een deuk bij het zien van de rider die het failliete clubje aan de venue stuurde. Laten we maar zeggen dat de zware klap weggevreten en gezopen moest worden en dat er runners klaar moesten staan om ad hoc boodschappen voor de arme, onschuldige schapen te halen.
Één grote klucht dus. Wat ik altijd al dacht.
Maar mensen gaan voorbij
Frank Masmeijer heeft zijn straf uitgezeten.

Als we iedereen die verkeerde dingen doet niet meer op tv willen zien, denk ik dat er geel weinig mensen over blijven.
Strikje schreef:
07-07-2025 19:58

Als we iedereen die verkeerde dingen doet niet meer op tv willen zien, denk ik dat er geel weinig mensen over blijven.
Neehee. Hij heeft 2 jaar cadeau gekregen.
Best wel een behoorlijke uitspraak van Leontien over de zedenzaak van Marco nadat ze hem beschreef als een hele liefdevolle en zorgzame man/vader en dat zijn handelingen misschien verkeerd zijn geïnterpreteerd.
Strikje schreef:
07-07-2025 19:58

Genoeg mensen in de entertainmentindustrie die geen strafblad hebben . En wanneer was zijn laatste programma , al jaren geleden toch ?
Sjaantje37 schreef:
07-07-2025 20:11
Best wel een behoorlijke uitspraak van Leontien over de zedenzaak van Marco nadat ze hem beschreef als een hele liefdevolle en zorgzame man/vader en dat zijn handelingen misschien verkeerd zijn geïnterpreteerd.
Wat zei ze er over ? Heb niet gekeken .
Het was voor Masmeijer niet de eerste keer dat ie iets bij de hakken had.
Hij presenteerde ooit n quiz en daar heeft hij ook n deelnemer bevoordeeld.en is daarom ontslagen.
Ik heb het programma niet gezien en hoef het ook niet te zien .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Strikje schreef:
07-07-2025 15:24
Het viel mij op dat Monique op Leontine was gericht en Frank Masmeijer nauwelijks aankeek en ook niet in het gesprek betrok als zij iets vertelde. Niet zo netjes vond ik dat.

Frank Masmeijer heeft mij echt positief verrast. Er is lef voor nodig om daar te gaan zitten , wetend dat zijn criminele verleden aan bod zal komen.

Leontine was vooral heel erg bezig met zennnnnn.

Leuke aflevering.
Heb het niet gezien hoor maar lef? Die man wil gewoon op tv een come back maken, daar moet ie dit even voor doen.
Doodvermoeiend.
Sjaantje37 schreef:
07-07-2025 20:11
Heel dom om dat op tv te zeggen. Ik kan me wel voorstellen dat zij dat denkt, dat zal wel vaker gebeuren uit ongeloof, schaamte of zelfbescherming, want zij leefde met die man onder een dak en hoe kom je daarmee in het reine? Maar het hardop zeggen vind ik oerstom. Diep van binnen weet ze vast beter.
vivapimpelmees schreef:
07-07-2025 20:07
Neehee. Hij heeft 2 jaar cadeau gekregen.

Rustig maar.
Ik heb niet het hele programma gezien, maar ga terugkijken. Als Leontine dat echt zo gezegd heeft, knap ik heel erg op haar af.
smorre schreef:
07-07-2025 20:24
Heb het niet gezien hoor maar lef? Die man wil gewoon op tv een come back maken, daar moet ie dit even voor doen.
Doodvermoeiend.
Ja, alles om maar weer in de spotlights te komen inderdaad. Pas uit de bajes had ie ook al een carnavalslied. Gelukkig draaide niemand dat nummer.
Strikje schreef:
07-07-2025 20:30
Ik heb niet het hele programma gezien, maar ga terugkijken. Als Leontine dat echt zo gezegd heeft, knap ik heel erg op haar af.

Ja, dat heeft ze zo gezegd.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven