Zomervreugd voor de zonliefhebbers! 2024/2025

13-09-2024 16:18 1335 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Kan je de wereld aan in de zomer en is het leven kommer en kwel in de winter?

Klets hier dan mee en voel je welkom! We slepen elkaar door de donkere maanden, de grauwe luchten en de kou heen. :heart:

Tel samen af naar de lente!

Afbeelding

Afbeelding
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
Ik heb compassie, ik weet ook wat het is om het te warm te hebben bij 18+ graden.

Ik was zwanger en ik vond het toen niet te harden als het mooi weer was.
Echt verschrikkelijk, gelukkig was het in 2000 een slechte zomer, noujah volgens mij dan.
Pieremachochel
Vandaag is het heerlijk 24gr en zon. Zondag verjaardag dus ik hoop wel op een beetje droog weer.

Gelukkig hebben we verschillende seizoenen in nl. Ik heb het snel koud daarom hou ik van warm weer. Ik kan mijn voorstellen dat het andersom ook vervelend is.
Terug van weggeweest
Sorry dat mijn inmiddels gewiste zin overkwam als een sneer, dat is niet mijn bedoeling geweest. Ik heb het ook niet door gehad dat dit zo overkwam. Ik zal beter opletten wat ik in het forum typ.

Hier laat ik het maar even bij.
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
Mutsje, kan een keer per ongeluk gebeuren.

We krijgen even een nat weekend, oke alleen morgen veel regen, wat ook weer nodig is.

Campings in Groningen en Zeeland geboekt, moet er toch maar van komen, want het wordt weer heet in NL.
Pieremachochel
Mutsje78 schreef:
04-07-2025 23:59
Sorry dat mijn inmiddels gewiste zin overkwam als een sneer, dat is niet mijn bedoeling geweest. Ik heb het ook niet door gehad dat dit zo overkwam. Ik zal beter opletten wat ik in het forum typ.

Hier laat ik het maar even bij.
Kwam op mij in ieder geval niet zo over. Gewoon als een feitelijke constatering. Want inderdaad aan de 'overkant' vinden we de nieuwe voorspelde hitte niet fijn. Maar ja, wat valt er aan te doen ?
Voor jullie en vele anderen fijn deze zomer. Want afgelopen twee jaar is menigeen verregend op de camping. En ik liep vorig jaar nog in een jas in juni. Dus kan me voorstellen dat je nu als zomerliefhebber blij bent. Geniet ervan. :heart:
Ik ben echt helemaal op. Dan vind ik dit weer wat minder erg. Ik wil gewoon niet te veel doen en met mooi weer blijf ik toch continu bezig.
We hebben een redelijk rustig weekend dus ik ga op wat poetsen na niet te veel doen. En dan ben ik weer helemaal klaar voor de 25+ graden.
muts87 schreef:
05-07-2025 10:45
Kwam op mij in ieder geval niet zo over. Gewoon als een feitelijke constatering. Want inderdaad aan de 'overkant' vinden we de nieuwe voorspelde hitte niet fijn. Maar ja, wat valt er aan te doen ?
Voor jullie en vele anderen fijn deze zomer. Want afgelopen twee jaar is menigeen verregend op de camping. En ik liep vorig jaar nog in een jas in juni. Dus kan me voorstellen dat je nu als zomerliefhebber blij bent. Geniet ervan. :heart:
Blij zijn we zeker! Over tegenvallende langverwachte seizoenen hoeven we jullie niks uit te leggen natuurlijk. :)

Hopelijk trekken jullie vandaag een beetje bij, hier is het in elk geval grauw, regenachtig en winderig. Precies het goede moment op mijn zonneschermen permanent opgehangen te hebben. :lol: Maar die komen heus nog wel van pas later.
Jullie worden op je wenken bediend. De vorige keer hadden ze het hier in Spanje ook goed. De warmte die hier nu is komt jullie kant op. Ik vind het goed te doen tot nu. Van 12 tot 17 rustig aan en dan gaat het prima. Ik heb wel een nieuwe airco voor alleen het slaapvertrek. Het was idioot om het hele huis te koelen voor 1 slaapkamer. Ik wandel alleen binnen voor het toilet en slapen. Douchen gewoon buiten. Het water is in de zomer nooit koud.
.
Ik was ook wel blij met het weer vandaag, even die warmte van de afgelopen week eruit en ik slaap toch net iets beter onder een zomer dekbed dan alleen een laken. En het is inmiddels zo afgekoeld binnen dat ik vannacht weer met raam dicht zou kunnen slapen i.v.m. geluid en lichte slaper en zonder oordopjes slapen vind ik toch het fijnst.

Volgende week weer hittegolf en 30 graden maar goed de 37 heb ik ook overleefd.
Ik vond het ideaal festivalweer gisteren! Niet te warm, niet te koud, toen we heel erg hadden gedanst kwam er wat milde regen. Ik vond het dikke prima, na 2 festivals waar het boven de 30 graden was. :) Pinkpop was gewoon echt niet grappig voor sommige mensen. Ik trek die hitte wel, maar mijn vriendin ging 2 keer bijna van dr stokkie en ze was niet de enige.
Stressed is just desserts spelled backwards
Vrijdag begint voor ons de vakantie. En dan wil ik zes weken lang in huis alleen het hoognodige doen (en dat kan gelukkig ook). En dus even niet deep cleaning. Dus dat doe ik deze week. Om meer precies te zijn: dat stond voor vandaag, morgen en donderdag op de planning. Bof ik even dat het vandaag en morgen saai, grijs, mottig weer is. Koel genoeg om even te vlammen. En niet te hoeven balen dat ik met heerlijk weer aan het schoonmaken moet. Win-win.

Vanaf donderdag worden de voorspellingen hier ideaal voor mij. Zon, warm (maar niet te heet) en af en toe wat wolken (en dus hopelijk wat zwoele wind).
Herfstig en koud.

Maar het komt weer goed.
Geen bijzonderheden
Komt goed! We hebben er wel weer genoeg regen op zitten straks voor de mooie periode die straks weer aanbreekt. :D Al meerdere keren natgeregend, dat is even geleden. En koud ook, ik had het verkeerd ingeschat en een zomerjas aangedaan, dat bleek mooi te koud.
Inderdaad het was goed schoonmaak weer. Ik wel even heerlijk om te slapen ik lig graag onder een dekbed.
Maar het was koud... gelukkig nu weer lekker weer het zonnetje schijnt weer.
Terug van weggeweest
Weer lekker veel zon vandaag.
Daar was ik wel weer aan toe.

Ik heb gisteren vakantie gekregen.
Morgen vertrekken we met ons campertje naar Kroatie. Lekker rustig aan. Paar dagen Oostenrijk en dan door. Op de terug weg doen we Slovenië aan. Zin in! Het is daar mooi weer.
Fijne vakantie! ☀️

Het warmt op nu, warmer dan vanmiddag.
Geen bijzonderheden
Wat een prachtdag! 25 graden en zonnig, precies goed! De hele dag lekker buiten geweest. Morgen 23 met regen, dat is dan weer jammer. Daarna gelukkig nog een dagje 25 en daarna blijft het rond de 19-21 schommelen met regen. Nog maar flink het er van nemen maandag dus.
Het is vaak op zondag weer minder, dat is jammer.

De voorspellingen van de zomer komt terug eind vd week is helaas gereduceerd tot 2 dagen en heel misschien de maandag er nog bij. Daarna wisselvallig, maar niet echt koud, dat gelukkig niet.

Nou ja, dan kan weer eens gaan sporten en wat meer aan mijn huishouding doen in mijn vrije tijd, tot de zomer echt weer terug keert.
Zaterdag was heerlijk niet te warm en lekker veel zon. Gisteren beetje benauwd stuk gewandeld maar dat was niet echt fijn met dat weer. Geen regen gehad.

Gelukkig is het voor komend weekend wel wat bijgesteld ik ga een weekendje weg en mijn vriend kan niet tegen die warmte.
Terug van weggeweest
Ik ben geen warmteliefhebber, maar merk dat ik het liever een tijdje droog en zonnig heb, dan dit wisselvallige. Vooral als de zon er dan weer doorkomt. Vind het dan plakkerig en benauwd.

En als het meerdere dagen droog blijft, kan ik gerust tuinkussens laten liggen en zonwering omlaag laten. Dacht dat het vandaag droog zou blijven....
Ja hoge luchtvochtigheid hoef ik ook niet. Hier is het al de hele dag droog. Maar het gaat regenen voorlopig zie ik. Ik heb binnenkort nog 1 festival 2 dagen lang en bidt dat het dan droog blijft.
Ik heb gisteravond de tuinkussens buien laten liggen. Het kon volgens buienradar.
Nu kletsnatte kussens.
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
15-07-2025 10:57
Ik heb gisteravond de tuinkussens buien laten liggen. Het kon volgens buienradar.
Nu kletsnatte kussens.
Gisteren was zo raar. Zo geen vuiltje aan de lucht en 2 seconden later komt het ineens keihard met bakkenuit de hemel waarbij ik moest haasten even een raam dicht te doen en na een minuut of 3 was het weer voorbij.

En vandaag ook al om de zoveel tijd ineens een buitje die buienradar eerder niet aangaf.
Ik vind het echt "net-niet-weer". Voor de winterliefhebbers zal het alsnog veel te zonnig en warm zijn. Voor mij als zomerliefhebber zit ik te balen omdat het steeds tussendoor regent en ik alsnog niet lekker in mijn jurkje naar buiten kan.
Die buien van vandaag, echt niet leuk meer.

Het is half juli, de zomervakantie begint nu ook voor alle scholen. Dus de wind draait vanaf volgende week stug vanuit het westen met buiig en frisser weer. Vlg de weerapps gaat dat zeker tm de 1e week van augustus duren. Zucht.

Daar gaan weer een paar weken van de toch al korte zomerperiode veloren.
Zo voelt dat voor mij dan.

Hopelijk komt de zomer weer terug en word het in september, mijn vakantieperiode ook mooi weer.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven