Entertainment alle pijlers

Het Perfecte Plaatje op Reis 2025

09-04-2025 08:04 106 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Woensdag 21 mei begint het weer!

Deelnemers:

Kim Kötter
Wim Kieft
Edson Da Graça
Ferri Somogyi
Irene Moors
Sosha Duysker
Stefan Jurriens
Hila Noorzai
himalaya wijzigde dit bericht op 11-07-2025 15:20
73.89% gewijzigd
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Dat is toch heel persoonlijk? Ik vind Sosha wel heel leuk, en Edson ook. Stefan trouwens ook wel. Maar de foto’s vind ik vaak echt ruk, vooral die van de twee nu overgebleven, en helemaal die van Irene.
Ha! It is funny because the squirrel gets dead.
De deelnemers vind ik wel oké. Op een enkele 'treffer' na vind ik de foto's echt heel slecht, er lijkt ook totaal geen verbetering in te zitten. Het is ook eigenlijk voor het eerst dat ik met minder plezier kijk en vaak tussendoor andere dingen doe. Het boeit me gewoon niet zo dit seizoen. Sowieso mag de Op Reis versie van mij wel afgeschaft worden. Ik vind het leuker als ze gewoon in Nederland fotograferen en dat de finalisten dan kort naar het buitenland gaan.
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.
Nou, uiteindelijk wel terechte winnaar denk ik. Die ene fashion foto was ook echt wel veel beter. Maar over het algemeen, niet heel interessante foto’s, wederom.
Ik vond het ook het minst leuke seizoen tot nu toe. Er zat niet echt talent tussen en ik vond de opdrachten ook minder leuk.
Ik denk dat het klooster een flinke donatie heeft gekregen, want ze waren volgens mij nog amused met de kibbelende Irene en Stefan, en Stefan die het licht uit deed bij die monnik die bezig was (en ook al was het wél het knopje aan in plaats van uit.. dat doe je niet zomaar) en dat hij in de microfoon riep.

Ik vond qua setting de laatste foto van Stefan mooier, maar als een van je modellen niet kijkt is het raar. En ook weer de arrogantie dat het hele doorgaande straatje tot stilstand moet komen voor hem.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Nou, ik vond Irene dan een stuk irritanter met haar tuktuk. En verbeelde ik het me, of keken de modellen van haar ook een beetje geïrriteerd?

En over arrogantie gesproken, zij was klaar in de tuin en stoorde Stefan. Nee, ik ben totaal geen fan van Irene.

Vond dit seizoen ook niet je van het.
It is
what it is.
Accept it
and move on!
Lookie schreef:
10-07-2025 08:20
Nou, ik vond Irene dan een stuk irritanter met haar tuktuk. En verbeelde ik het me, of keken de modellen van haar ook een beetje geïrriteerd?

En over arrogantie gesproken, zij was klaar in de tuin en stoorde Stefan. Nee, ik ben totaal geen fan van Irene.

Vond dit seizoen ook niet je van het.
Ik zag het ook. En logisch dat die meiden geïrriteerd waren, Irene heeft arrogantie uitgevonden volgens mij. Wat een irritant mens zeg.

Maar ja Stefan vond ik ook irritant. En allebei niet finalewaardig.

Voor mij heeft Wim gewonnen. Basta ;)
Ook een Pluviofiel
:cheer2: :hyper:
It is
what it is.
Accept it
and move on!
Lookie schreef:
10-07-2025 12:20
:cheer2: :hyper:
Ik snap deze reactie niet. Je hoopte toch dat Stefan zou winnen?
Eens met Wim als winnaar :)

Er zat allemaal weinig creativiteit bij. Sommige mensen hebben er ook gewoon oog voor, en andere mensen niet. Irene voerde vooral braaf een opdracht uit, en er waren nogal wat lucky shots, ook bij de rest.
Wat me verder irriteerde is dat je als je ziet dat ze foto’s nemen je eigenlijk 99% van de tijd zwaar onderbelichte foto’s zag, en dat er dan bij de eindfoto een ‘prima’ foto zat. Natuurlijk, er werd nabewerkt, maar laat ook wel zien dat er qua technisch inzicht echt niet veel bij zat (was tot op het einde zo).
Ik denk dat ze een max zouden moeten stellen, van 50 foto’s per opdracht ofzo, om te voorkomen dat ze 750 foto’s schieten en de kans wel heel groot wordt dat er iets bij zit. Zelfs je peuter van 2 schiet waarschijnlijk iets moois op die manier.
Pelle schreef:
10-07-2025 12:48
Ik snap deze reactie niet. Je hoopte toch dat Stefan zou winnen?
Was reactie op Djessy... Van Irene en Stefan had ik idd liever Stefan zien winnen ja.

Maar ik ben het met Djessy eens dat Wim , voor mij , de winnaar is.
It is
what it is.
Accept it
and move on!
Kamp Wim als winnaar! :yes:
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.
Blij met Irene als winnaar. Ik vind haar wel leuk. Stefan irriteert me mateloos, ook met die zogenaamde grap in dat klooster. Hoe moeilijk is het nou helemaal om je een uurtje in te houden? Vond het ook niet ok van het programma dat ze daar zo'n lachertje van maakten door het biechten op de hak te nemen. Beetje respectloos.

Foto's dit seizoen vond ik gewoon niet goed. Ook de laatste foto van Irene: hoezo is een tuktuk met een rode loper alledaags. Zet die modellen lopend achter een kinderwagen met een ijsje in de hand ofzo. Maar goed, dat ben ik.
Voor mij geen geslaagd seizoen eerlijk gezegd.
Ik had alle seizoenen gevold, maar ben nu afgehaakt, ondanks een stiekeme crush op Sosha. Ik knapte finaal af op de vele reclameblokker tussendoor, ik geloof zelfs vier. En ik had inderdaad ook het idee dat het een wat minder leuk seizoen was. Maar dat is misschien goedpraterij voor mezelf voor het afhaken.
Irene lijkt niet goed in verbinding maken. Dat merk je wanneer ze met modellen moeten werken. Ze tettert een eind heen, maar is vooral met zichzelf bezig.
Frizz schreef:
11-07-2025 09:31
Irene lijkt niet goed in verbinding maken. Dat merk je wanneer ze met modellen moeten werken. Ze tettert een eind heen, maar is vooral met zichzelf bezig.
Vraag me af of dat aan Irene ligt. Het komt op mij meer over alsof de productie het programma wat grappiger wil maken en ze vraagt om bepaald gedrag te vertonen. Het hele programma draait tegenwoordig meer om Tijl en zn flauwe grappen, dan echt om de fotografie. Dat vind ik jammer.
PaulP schreef:
11-07-2025 09:03
Ik had alle seizoenen gevold, maar ben nu afgehaakt, ondanks een stiekeme crush op Sosha. Ik knapte finaal af op de vele reclameblokker tussendoor, ik geloof zelfs vier. En ik had inderdaad ook het idee dat het een wat minder leuk seizoen was. Maar dat is misschien goedpraterij voor mezelf voor het afhaken.
Reclameblokken kun je gewoon doorspoelen als het het programma opneemt.
Ik kijk nooit iets live. Of ik kijk via Videoland of ik begin een kwartier later aan een programma zodat ik kan doorspoelen.
Nou dat vind ik wel meevallen. Ik ben geen fan van Tijl, en hij heeft wat flauwe grappen, maar om nou te zeggen dat die het programma overheersen.
Wel eens met Frizz dat Irene nogal walst. De andere kandidaten leken wel van haar gecharmeerd, dus misschien idd ook wat geframed.
Pelle schreef:
11-07-2025 09:39
Ik kijk nooit iets live. Of ik kijk via Videoland of ik begin een kwartier later aan een programma zodat ik kan doorspoelen.
De truc van later beginnen en terugspoelen zodat je dan de reclameblokken weer kunt doorspoelen gebruik ik soms wel. Aan opnemen, en ook streamingsdiensten, wil ik niet beginnen om tv kijken te beperken, soort van zelfbescherming (ik ken mezelf). Op mijn werk zit ik ook al de hele dag achter een scherm. Zonder iets op tv 's avonds ga ik toch eerder de deur uit, iets klussen, sporten, etc.
paulp wijzigde dit bericht op 11-07-2025 09:45
Reden: Tiepvaut
0.08% gewijzigd
Ik vond ze allebei niet leuk en ook geen uitblinkers in fotografie. Irene lijkt continu een soort act op te voeren en bij Stefan snap ik gewoon niet waarom hij niet wat meer respect kan hebben voor anderen, locaties, situaties etc.
Ik vond Stefan heel impulsief en kinderlijk. Toch lijkt het me helemaal geen kwaaie jongen.
Ik was verbaasd over het commentaar vd jury, over het hoge niveau dit jaar. Dat vond ik helemaal niet. Ook weinig creatieve foto's, klein beetje (per ongeluk) van Wim.

Uit vorige afleveringen weet ik nog de prachtige documentaire foto's van Bibi, de creativiteit van Stefano Keizers, prachtige foto van Bridget. Aangrijpende foto's van Loes Haverkort, die zichzelf helemaal gaf aan het fotograferen. Dit voelde ik in dit seizoen helemaal niet.

En Irene is bloedje irritant en voelt heel onecht. Stefan lijkt weinig impulsbeheersing te hebben.
Pelle schreef:
11-07-2025 09:39
Bij Delta (en Caiway) heeft RTL dat laten blokkeren. Je kunt dus niet meer spoelen bij opgenomen programma’s.
stempelinkt schreef:
11-07-2025 13:09
Bij Delta (en Caiway) heeft RTL dat laten blokkeren. Je kunt dus niet meer spoelen bij opgenomen programma’s.
Oh dat is minder. Ik zit bij KPN, maar ik heb sowieso ook Videoland. Ik kijk bijna nooit reclames.
Bij sommige programma scheelt dat zoveel tijd.
Friezin71 schreef:
11-07-2025 12:22
Ik was verbaasd over het commentaar vd jury, over het hoge niveau dit jaar. Dat vond ik helemaal niet. Ook weinig creatieve foto's, klein beetje (per ongeluk) van Wim.

Uit vorige afleveringen weet ik nog de prachtige documentaire foto's van Bibi, de creativiteit van Stefano Keizers, prachtige foto van Bridget. Aangrijpende foto's van Loes Haverkort, die zichzelf helemaal gaf aan het fotograferen. Dit voelde ik in dit seizoen helemaal niet.

En Irene is bloedje irritant en voelt heel onecht. Stefan lijkt weinig impulsbeheersing te hebben.
Ik vond dit ook qua niveau het minste seizoen. Seizoen 1-3 heb ik niet gezien. Maar Jamie (seizoen 4) stak er ook gelijk vanaf het begin bovenuit.
Maar ook qua kandidaten was het minder. Het wordt natuurlijk ook steeds lastiger. En de opdrachten vond ik ook minder, ik miste het drieluik.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven